Immer en altijdquote:Op zondag 4 juli 2004 11:41 schreef AntiHero het volgende:
Ghehe jij zit zeker ook op irc
Tsjah het is wel zuur, extra wekker gezet enzo :/quote:Op zondag 4 juli 2004 12:03 schreef Wendigo het volgende:
Hmm ik ga me nog een keer haasten om om 12.00 achter de comp te kunnen zitten.
3 GMT is drie uur 's middags GMT, maar wij zitten 1 tijdzone verder dus voor ons is het 4 uur 's middagsquote:Op zondag 4 juli 2004 14:25 schreef wazamaza het volgende:
3 pm GMT is toch 3 uur 's middags? of heb ik het weer fout ( ben net wakker)
Daar hebben we die faler weerquote:Op zondag 4 juli 2004 14:32 schreef SuperUli het volgende:
Ik ga me ook maar weer eens inschrijven.
Dat je me nog überhaupt herkent.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:39 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Daar hebben we die faler weer
Maar vergeven en vergeten hoor![]()
Terracotta falerquote:Op zondag 4 juli 2004 14:41 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Dat je me nog überhaupt herkent..
SuperUli =SuperUliquote:Op zondag 4 juli 2004 14:49 schreef Gabez het volgende:
SuperUli = welke faler ? (ik ken er zooooveel)
Ahhh een Terracotta faler, eerst nog onze aartsvijand, maar jullie bleken zo omver geblazen te zijnquote:Op zondag 4 juli 2004 14:49 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Terracotta faler
jaja.....falerquote:Op zondag 4 juli 2004 14:51 schreef SuperUli het volgende:
Faler? Ik deed niks meer, toen heb ik mijn geld aan iemand hier gegeven, en is mijn account ongebruikt gebleven.
Je hebt wel een grote bek voor zo'n kutnewbie.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:52 schreef Gabez het volgende:
[..]
jaja.....faler![]()
Je bent gebruiktquote:Op zondag 4 juli 2004 14:51 schreef SuperUli het volgende:
Faler? Ik deed niks meer, werd ik uit de familie gezet, toen heb ik mijn geld aan iemand hier gegeven, en is mijn account ongebruikt gebleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |