quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:10 schreef Wendigo het volgende:
Ze hebben gewoon minomerta gekopieerd,
Like it's laat nu?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:09 schreef Wendigo het volgende:
Hmm morgen ff bijslapen
Maar waar ben je moe van geworden dan?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:10 schreef Wendigo het volgende:
Morgen staat er toch ? Lekker uitslapen dus
Morgen al Omerta!!!!!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:13 schreef Wendigo het volgende:
Neuh maar we moeten wel nachie doorhalen zondag, dus eigenlijk voorslapen.
Niet morgenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:14 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Morgen al Omerta!!!!!![]()
NIET gerealiseerd
Mja daarom ga ik ook ondergrondsquote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:28 schreef shilizous_88 het volgende:
one day to go.... ik wil graag beginnen!
het is nu al bekend dat alle oude families met hun oude naam niet lang te leven hebben..
te veel fanatiekelingen met hun vinger aan de trekker
Och ik durf voorlopig nog vanaf me kamer te spelen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:30 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Mja daarom ga ik ook ondergronds
:'Dquote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:30 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Och ik durf voorlopig nog vanaf me kamer te spelen.
Ik ga mezelf helemaal leegtanken in 2.1quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:33 schreef Wendigo het volgende:
Tommygun naast je stoel en alvast bloed ingeslagen. Ik zie je ook al zitten :p
Ja het heeft een beperkte houdbaarheidsdatum he?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:35 schreef Wendigo het volgende:
Hehe en dan word je bloed niet verkocht, zodat je constant op 10% health zit en er nog niks aan hebt.
De hype of de drank?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:40 schreef Wendigo het volgende:
Hmm iemand al de thuisbasis van sake gevonden
Nee maar het maakte toch niet uit wat het antwoort was want als jij had gezegd de drank dan had ik gezegd nee, en de hype ook dus dan kan ik het beter meteen zeggen dat ik het beide niet weet..quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:51 schreef Wendigo het volgende:
Quote jij altijd jezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |