Lolquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:59 schreef _GdR_ het volgende:
Heel verhaal over irc
nog even geduld dus..quote:Dear Omerta player
As you will have noticed we were running for but a few hours before the servers died and Omerta disappeared from view. This has been caused by technical problems which were beyond our control. At the moment we are working very hard to relaunch the game on better servers, so that it can run fluently and without error messages.
When we launch it will be with the game exactly as it was when the server went down, so you won't loose any of your friends/money/status etc. We hope to be live again before the end of the weekend... maybe today if the Capo Di Tuti Webhostingbusinesses smiles upon us...
...as soon as Omerta is live again we will mail you!
So! Tidy your bedrooms, clean your scooters and phone your grandmothers to tell them you love them... Omerta will be back before you know it and you can return to killing and stealing to your hearts' content!
OMERTA!
The Omerta Crew
denk dat iedereen die wel heeft gehad hoor ouwe spammerdquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:56 schreef Suphafly het volgende:
[..]
nog even geduld dus..
nee niet lol dus.quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:34 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Lol
Uhm spammerd? is het spam om iets over omerta te posten in het centrale omerta topic?quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:04 schreef Chapter_V het volgende:
[..]
denk dat iedereen die wel heeft gehad hoor ouwe spammerd
Moet je ook niet in #omerta praten maar in #vaffanculoquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:59 schreef _GdR_ het volgende:
daarom vind ik irc zuigend.
![]()
Je kan niet doneren..quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:19 schreef _GdR_ het volgende:
kreeg het mailtje ook uiteraard.
ik denk. mooi kunnen we weer verder gamen.
nee hoor.
uitstel van executie. alsof we het niet wisten...
volgens mij wachten die gasten gewoon net zo lang totdat iedereen gedoneerd heeft, zodat ze een echte server kunnen betalen.
misschien als jullie me uit nodigen om 'gangmember' te worden.quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:36 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Moet je ook niet in #omerta praten maar in #vaffanculo
je kan toch een account kopen cq doneren dus ?quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:49 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Je kan niet doneren..![]()
* Nodigt _Gdr_ uit om gangmemver te wordenquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:54 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
misschien als jullie me uit nodigen om 'gangmember' te worden.
Als je doneert heb je geen clicklimit meer, je begint meet ies meer geld, een paar auto's en een vliegtuig geloof ik en je mag nieuw account aanmkane als je dood bent ook al is de registratie dicht..quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:55 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
je kan toch een account kopen cq doneren dus ?
Klopt niet helemaal :pquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:17 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Als je doneert heb je geen clicklimit meer, je begint meet ies meer geld, een paar auto's en een vliegtuig geloof ik en je mag nieuw account aanmkane als je dood bent ook al is de registratie dicht..
Hmm klopt ja, als je broertje oid al een account heeft moet je op irc ff een admin aanschieten.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:39 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik kan me niet inschrijven, kan maar 1 account op dit ip ofzo> :S
of je broertje ingame laten afschietenquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:44 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Hmm klopt ja, als je broertje oid al een account heeft moet je op irc ff een admin aanschieten.
Hoe lukt het met het verbouwen, man met de hamer?quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:47 schreef Chapter_V het volgende:
[..]
of je broertje ingame laten afschietenalhoewel dat nu wel ff kan duren
Fanta shokata!quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:16 schreef _GdR_ het volgende:
nieuw knoppie op omerta.
"fun"
je kan er op klikken maar de link is verrot.
De grootste baggerregel die bestaatquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:17 schreef Fuxl het volgende:
en je mag nieuw account aanmaken als je dood bent ook al is de registratie dicht..
Jaloersquote:Op donderdag 8 juli 2004 05:19 schreef DJKoster het volgende:
[..]
De grootste baggerregel die bestaat![]()
Ja dat is dus het rare, ik heb geen broertje en niemand op deze computer heeft zich ingeschreven voor de nieuwe versie.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:44 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Hmm klopt ja, als je broertje oid al een account heeft moet je op irc ff een admin aanschieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |