Stel het voor ze doen toch niks nuquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:48 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Ja en dan je stats uploaden en dan in een ranking zetten en dan kan je nog de beste worden!!!1!
ofzo
quote:[22:49] <Moritz> ok, we're discussing with some dedicated server hosters, about the configurations we want and what it will cost
[22:49] <Moritz> but it can last a while (the max. is untill sunday)
[22:50] <Moritz> but if you got any temporary servers we can hire for a few days, then you could contact me
[22:50] <Moritz> the servers we want to run the game, are huge
[22:50] <Moritz> so dont think you can do it on a P4 2.8 Ghz only
[22:51] <Moritz> we need 1 Xeon 2.4 with 1 GB ram and a backend server (MySQL) with a Dual Xeon 2.4 2GB ram
[22:51] <Moritz> we can do some payments if you can fix that for us...
[22:51] <Moritz> i will only answer PMs with serious offers
[22:52] <Moritz> Add a fast connection 10mbit to that!
K'heb het effe voorgesteldquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:51 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nja dat is punt 2.
je kan dan tenminste wel spelen.
2 xeons hebben we op de zaak...quote:we need 1 Xeon 2.4 with 1 GB ram and a backend server (MySQL) with a Dual Xeon 2.4 2GB ram
whahahaha aan moritz?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:56 schreef Fuxl het volgende:
[..]
K'heb het effe voorgesteld![]()
Ik zag het, nu sta je helemaal als stom bekendquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:56 schreef Fuxl het volgende:
[..]
K'heb het effe voorgesteld![]()
dus hij is nu een held in omertaquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:02 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Ik zag het, nu sta je helemaal als stom bekend
[23:00] <Moritz> Roeland: no man, dont ask stupid questionsquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:01 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
whahahaha aan moritz?
kan je response verwachten? zo ja ff posten he![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:08 schreef Wendigo het volgende:
[..]
[23:00] <Moritz> Roeland: no man, dont ask stupid questions
wat is dat nou weer voor een loze opmerkingquote:23:00] <NeoHix> PHP isn't that easy roeland
Zit jij eigenlijk op IRC?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:25 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor een loze opmerking
mja .net hadden ze beter kunnen gebruiken.
neen ik vind irc nogal zuigend enzo.quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:28 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Zit jij eigenlijk op IRC?
hehhee daar zit ook wat in.quote:Op woensdag 7 juli 2004 09:53 schreef Wendigo het volgende:
Mogguh
Je bent gewoon bang dat het verslavend wordt
Chatten over de messageservice van omerta is nog relaxter BUT NO!!!! OMERTA IS NOG STEEDS DOWN!!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:07 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
hehhee daar zit ook wat in.
mja de grootste reden is dat er op irc altijd van die 'l33t' ventjes rond lopen en die met al hun stoeren scrippies respect willen afdwingen enzo.
want het enige wat ik weet is hoe ik op een server en channel moet komen.
en het is altijd chaos. 100 mensen die 1 gesprek proberen te voeren.
en dat is zuigend.
chatten over email is veel relaxter.
ja dat bedoel ik eigenlijk.quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:14 schreef Suphafly het volgende:
[..]
Chatten over de messageservice van omerta is nog relaxter BUT NO!!!! OMERTA IS NOG STEEDS DOWN!!!
Of over die vage balk bovenin natuurlijk.quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:14 schreef Suphafly het volgende:
[..]
Chatten over de messageservice van omerta is nog relaxter BUT NO!!!! OMERTA IS NOG STEEDS DOWN!!!
Het is simpel om een offline versie te maken, tenzij ze geen programmeertaal kunnen natuurlijk, maar alleen een scripttaaltje als PHP.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:21 schreef Fuxl het volgende:
2e keer:
[22:59] <Roeland> Moritz can't you make an offline version of omerta? ^^
[23:00] <Cloud> NO
[23:00] <Cloud> he cant
[23:00] <NeoHix> Roeland how could he create that?
[23:00] <NeoHix> he really cant
[23:00] <Derlon> roeland is stupid
[23:00] <Donb||filmlaptopzet> roeland: create one yourself
[23:00] <NeoHix> PHP isn't that easy roeland
niet dus
Zal fijn spelen in je eentjequote:Op woensdag 7 juli 2004 11:50 schreef existenz het volgende:
[..]
Het is simpel om een offline versie te maken, tenzij ze geen programmeertaal kunnen natuurlijk, maar alleen een scripttaaltje als PHP.
Gewoon wat AI implementeren ala Qauke (dat kun je ook alleen spelen). Ik zeg alleen niet dat het dan ook leuk isquote:Op woensdag 7 juli 2004 12:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
Zal fijn spelen in je eentjeKans dat je gekilled wordt niet zo groot enzo
Domme scripts zijn in ons kanaal niet toegestaanquote:Op woensdag 7 juli 2004 10:07 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
hehhee daar zit ook wat in.
mja de grootste reden is dat er op irc altijd van die 'l33t' ventjes rond lopen en die met al hun stoeren scrippies respect willen afdwingen enzo.
want het enige wat ik weet is hoe ik op een server en channel moet komen.
en het is altijd chaos. 100 mensen die 1 gesprek proberen te voeren.
en dat is zuigend.
chatten over email is veel relaxter.
voorbeeld:quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:29 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Domme scripts zijn in ons kanaal niet toegestaan
En er zitten ook maar zo'n 30 man ipv 100
ik zou zeggen: probeer het eens
jij vraagt wat en 5 mensen bemoeien zich er mee.quote:[22:59] <Roeland> Moritz can't you make an offline version of omerta? ^^
[23:00] <Cloud> NO
[23:00] <Cloud> he cant
[23:00] <NeoHix> Roeland how could he create that?
[23:00] <NeoHix> he really cant
[23:00] <Derlon> roeland is stupid
[23:00] <Donb||filmlaptopzet> roeland: create one yourself
[23:00] <NeoHix> PHP isn't that easy roeland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |