ik stuur wel een vervanger, voor mijquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:43 schreef Rahl het volgende:
[..]
3 weken zonder rayman
als ie mazzel heeft
en zijn naam is...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ik stuur wel een vervanger, voor mij
Maar jij bent toch geen ''rayman freak''?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:08 schreef capibar het volgende:
[..]
en zijn naam is...
*trommelgeroffel*
capibar!!
oh wacht, ik ga zelf ook op vakantie![]()
echt wel, rayman is een geweldig cool spel.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar jij bent toch geen ''rayman freak''?
Ja en ik ben de kerstmanquote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:16 schreef capibar het volgende:
[..]
echt wel, rayman is een geweldig cool spel.
als je rayman geen goed spel vind ben je echt gek in je hoofd...
ja?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja en ik ben de kerstman
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:25 schreef capibar het volgende:
[..]
ja?
dan mag jij me nu wel eens uitleggen waarom ik geen kadotjes krijg met kerst![]()
![]()
![]()
![]()
duh, rayman zuigt ook, rayman is echt het gaarste spel ooit gemaaktquote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]eerst zit je \rayman verrot te schelden en nu zeg je dat je een fan bent, daarom krijg je geen cadeautjes
mooi dan ben ik ook geen kerstmanquote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:29 schreef capibar het volgende:
[..]
duh, rayman zuigt ook, rayman is echt het gaarste spel ooit gemaakt![]()
Niet?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
mooi dan ben ik ook geen kerstman
als je uiteindelijk wel een kerstman blijkt te zijn, wil je dat rayman brengen deze kerst?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
mooi dan ben ik ook geen kerstman
Oké dit ias ff verwarrend ben ik nou wel of niet een kerst man, laten we hewt er bij houden dat ik tegen 2 verschillende Capibar's praatquote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:35 schreef capibar het volgende:
[..]
als je uiteindelijk wel een kerstman blijkt te zijn, wil je dat rayman brengen deze kerst?
dat spel rockt zwaar namelijk...
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:03 schreef capibar het volgende:
[..]
dus als je de gba gamecube niet eert mag je geen gamecube X-box ?![]()
Ik heb het zo afgegeven bij het postkantoor dus dat ligt niet aan mijquote:Op zondag 4 juli 2004 00:17 schreef mordradead het volgende:
heeft hij al een keer gezegd.... hij kreeg het pakje niet open zei hij
postkantoren zijn een complot.quote:Op zondag 4 juli 2004 00:28 schreef gieling het volgende:
[..]
Ik heb het zo afgegeven bij het postkantoor dus dat ligt niet aan mij
Sorry, ik niet. Maar ik word nooit wakker van onweer, je kan een kanon naast me afschieten.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:33 schreef capibar het volgende:
heeft niemand anders die onweer bui gehoort 's nachts
ik sprak net iemand uit mijn klas over msn, die vlakbij mij woont, die dacht eerst dat het een lawinepijl was![]()
bij mij normaal ook (ik slaap door de wekker heen, en moet drie keer door mijn ouders wakker worden geschud)quote:Op zondag 4 juli 2004 12:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Sorry, ik niet. Maar ik word nooit wakker van onweer, je kan een kanon naast me afschieten.(Bij wijze van spreken dan.
)
Van een wekker word ik dan wel weer wakker.quote:Op zondag 4 juli 2004 12:50 schreef capibar het volgende:
[..]
bij mij normaal ook (ik slaap door de wekker heen, en moet drie keer door mijn ouders wakker worden geschud)
maar dit was ECHT hard...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |