daar schrok ik (en de rest van de bewoners van dit huisquote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:48 schreef Rahl het volgende:
[..]
JA!! dat was gister bij ons
ook zo'n fucking harde knal, net een lawinepijl maar dan 4 keer zo hard
ik slaap ook altijd met de radio aan (best hard)quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:39 schreef Tain het volgende:
[..]
uhm ik val altijd in slaap in de trein, terwijl ik mijn mp3speler op max heb staan.
paar weken geleden ook, toen was het hier in de buurt ingeslagen, ook zo'n harde knal, maar daar had ik doorheengeslapenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:05 schreef capibar het volgende:
[..]
daar schrok ik (en de rest van de bewoners van dit huis)
dus wakker van![]()
ik ga naar de dordogne, en ik neem GEEN games meequote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:04 schreef mordradead het volgende:
edit: welke games nemen jullie allemaal op vakantie?
ik neem super monkeyball mee en wat nes games... misschien ook nog wel wat gb gamesquote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:24 schreef capibar het volgende:
[..]
ik ga naar de dordogne, en ik neem GEEN games mee
ik heb hitman contracts net even uitgespeeld... echt vet kort spel man, ik heb er misschien 3 of 4 uur over gedaan![]()
in zééland?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:38 schreef mordradead het volgende:
je moet het natuurlijk wel zelf gezellig maken
super monkey ball... die moet ik nogsteeds een keer kaufen... is die budget?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:30 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik neem super monkeyball mee en wat nes games... misschien ook nog wel wat gb games
hij was eerst 15 euro bij de intertoys, nu niet meer en ik neem natuurlijk niet mijn cube meequote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:44 schreef capibar het volgende:
[..]
super monkey ball... die moet ik nogsteeds een keer kaufen... is die budget?
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:46 schreef capibar het volgende:
ik zie hem al staan in de pricecompare voor 22,20 euri![]()
toen had ik nog geen cubequote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:49 schreef mordradead het volgende:
ik had hem al bij de launch gekocht
ik had een cube de dag vóór de launchquote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:51 schreef capibar het volgende:
[..]
toen had ik nog geen cube![]()
jij was zeker de held van de dag!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:54 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik had een cube de dag vóór de launch
nou en of!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:55 schreef capibar het volgende:
[..]
jij was zeker de held van de dag!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |