welke huge boekenwinkel preciesquote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:12 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik ben laatst vlakbij geweest![]()
ik ben bij die HUGE boekenwinkel en het stadshuis geweest, daar zat je toch?
Hey waar woon je? Ik woon 20 min. van Zwolle afquote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:38 schreef gamecube_master het volgende:
*zucht*
Ga vanmiddag naar zwolle, kijken voor wat leuke spellen
ik een halfuurtjequote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:48 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Hey waar woon je? Ik woon 20 min. van Zwolle af
cool ik woon in ijsselmuiden, da's 15 minuten vcan zwolle af, Gamecube_master woont ook in Ijsselmuiden!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:48 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Hey waar woon je? Ik woon 20 min. van Zwolle af
het kwam omdat het de hele tijd zat te onweren...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:51 schreef HomerJ het volgende:
scheiterd
mietje...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:59 schreef capibar het volgende:
[..]
het kwam omdat het de hele tijd zat te onweren...
was ik weer bijna inslaap schrok ik weer wakker van dat klote onweer![]()
Onweer bijt niet hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:59 schreef capibar het volgende:
[..]
het kwam omdat het de hele tijd zat te onweren...
was ik weer bijna inslaap schrok ik weer wakker van dat klote onweer![]()
nou homerj, nog een reden om naar friesland te gaanquote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
cool ik woon in ijsselmuiden, da's 15 minuten vcan zwolle af, Gamecube_master woont ook in Ijsselmuiden!
waarom ben je een mietje als je niet in slaap kan komen?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:23 schreef Tain het volgende:
[..]
mietje...
je bent toch niet bang voor onweerquote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:50 schreef capibar het volgende:
[..]
waarom ben je een mietje als je niet in slaap kan komen?
Adviesprijs Euro incl. Btw 749,00quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:54 schreef gieling het volgende:
Voor speknek: ik heb een sharp vl-z500S, ga vanavond lekker veel filmen(bruiloft)
Volgens een vriendin van me een erg goed apparaatje!
Voor specs zie www.sharp.nl
duh.. ik ben er ook niet bang voor...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:03 schreef Tain het volgende:
[..]
je bent toch niet bang voor onweer
het lag meer aan mijn orenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:30 schreef pkwarts het volgende:
je moet ook niet steeds je ogen open doen, val je vanzelf wel in slaap.
uhm ik val altijd in slaap in de trein, terwijl ik mijn mp3speler op max heb staan.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:26 schreef capibar het volgende:
[..]
duh.. ik ben er ook niet bang voor...
als ik naast jouw bed een geluidsinstallatie neer zou zetten, en met het volume vol rockmuziek draaien om 4 uur 's nachts, dan zou jij toch ook niet in slaap kunnen komen?
JA!! dat was gister bij onsquote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:33 schreef capibar het volgende:
heeft niemand anders die onweer bui gehoort 's nachts
ik sprak net iemand uit mijn klas over msn, die vlakbij mij woont, die dacht eerst dat het een lawinepijl was![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |