abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21256049
http://www.fruitbabes.com/
hij is lekker simpel. hou ik wel van.
nadeel is de fotobekijken functionaliteit. wat mij betreft open je die in hetzelfde venster. zo'n popup moet ik iedere keer weer afsluiten. desnoods zet je hem in een html pagina die je kunt afsluiten door op de foto te klikken.
pi_21256382
ja, daar had ik zelf ook al aan gedacht en dat zal ik er ook wel inmaken. ik vind het persoonlijk altijd prettiger als een afbeelding in een nieuw venster opent, zodat ik niet steeds een pagina terug hoef te gaan. bedankt.
pi_21256390
poerkie, ik heb nog wel 40.000 plaatjes voor je site... indien je er natuurlijk behoefte aan hebt.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_21256439
mooie layout, lekker simpel en leuke kleuren.

de foto's zou ik ook laten openen in hetzelfde frame, eventueel nog met wat extra navigatie knoppen erbij zodat je direct doorkan naar de vorige / volgende foto.

je zegt dat de originele grootte er bij komt te staan als je met je muis over heen gaat, in mozilla is dit niet het geval, misschien iets om nog even naar te kijken
pi_21256739
chandler: indien gratis ben ik altijd geļnteresseerd.
smoved: bedankt, en ik zal eens kijken of ik het ook in mozilla voor elkaar krijg.
pi_21256791
quote:
op vrijdag 13 augustus 2004 13:10 schreef poerkie het volgende:
chandler: indien gratis ben ik altijd geļnteresseerd.
smoved: bedankt, en ik zal eens kijken of ik het ook in mozilla voor elkaar krijg.
zodra je meer dan 20 objecten (actrices, modellen, etc) in een categorie hebt staan zul je toch naar een andere navigatie toe moeten gaan hoor. zowiezo een zoekfunctie.
pi_21256895
dat was ik al van plan ja. anders wordt het te lang laden.
zoekfunctie niet aan gedacht, zal er komen.
  Lieve Belg vrijdag 13 augustus 2004 @ 13:20:11 #208
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_21256952
waarom is je index :
quote:
<frameset rows="*,0" frameborder=0 border=0 framespacing=0>
<frame src="http://www.crazygsm.nl/fruitbabes/index.php" noresize>
</frameset>
of is omdat anders de url verspringt naar grazygms.nl/fruitbabes.

inda tgeval zou ik die pagina toch beetje meer opmaken en tenminste een titel opgeven
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_21257111
klopt, zit nog geen server aan vast, dus hij verwijst door via een frame. niet echt geweldig, maar is op dit moment even niet anders. heb de host al gevraagd om een titel.
pi_21257675
ja tuurlijk gratis, mwoah alleen een linkje naar me website volstaat , ik zal mijn archivers eens doorzoeken.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_21258068
ik wacht af
overigens zit de zoekfunctie erop.
  Lieve Belg vrijdag 13 augustus 2004 @ 14:14:06 #212
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_21258136
ook eventjes zetten

http://www.internix.be/

is een pagina vooropig tot men site af is. heb voor je bezig te houden maar paar random figuurtjes ingestoken (3 in totaal).
mss dat ik het design ga doortrekken naar men site, vind het nogal goed
pi_21259113
quote:
op vrijdag 13 augustus 2004 14:14 schreef jump het volgende:
ook eventjes zetten

is een pagina vooropig tot men site af is. heb voor je bezig te houden maar paar random figuurtjes ingestoken (3 in totaal).
volgens mij staat het mooier als je het ook verticaal centreerd
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 15:43:15 #214
101549 bezoeker83
w³.laurense.demon.nl
pi_21260434
dus hier kan je je site laten keuren....hmm....goed id:

http://www.laurense.demon.nl

alles met kladblok gemaakt, gastenboek&email staan bij www.netbits.nl (php). begonne aan het begin van de zomervakantie.

kzou graag weten wat jullie van de opbouw en de layout vinden. tips zijn heel welkom!
pi_21260591
quote:
op vrijdag 13 augustus 2004 14:14 schreef jump het volgende:
ook eventjes zetten

kan er weinig van zeggen, maar elisha is altijd goed
wat voor site wordt het?
pi_21261420
quote:
op vrijdag 13 augustus 2004 15:43 schreef bezoeker83 het volgende:

alles met kladblok gemaakt, gastenboek&email staan bij www.netbits.nl (php). begonne aan het begin van de zomervakantie.

kzou graag weten wat jullie van de opbouw en de layout vinden. tips zijn heel welkom!
opbouw en layout, tsjah allebei gewoon ronduit bagger.

tip: gebruik geen frames, verder is alles in principe wel voor verbetering vatbaar
pi_21261708
op http://www.black-jag.com/v5 staat mijn hobbie projectje. t wordt een site waar van alles in te vinden is wat ik interessant vind : plaatjes, film info, pc info enz. het is nog lang niet af (komen nog dingetjes bij zo af en toe), maar ben benieuwd wat jullie er van vinden zover
"A smart person is someone who knows he isn't smart enough to know everything."
pi_21279117
hallo allemaal.
ik heb een eigen website voor bimeiden.
www.biback.com
alleen irriteer ik me aan de kleuren en lay-out.
maar ik weet ook niet zo goed wat ik zou kunnen veranderen.
door de voorkant (de vrouw) zit ik een beetje vast aan de gebruikte kleuren.
mischien dan toch alles vernieuwen?
iemand mischien zin om mee te denken?
alvast bedankt.
pi_21279199
quote:

apart dat ik netbits op jouw site tegenkom. volgens mij was het oorspronkelijk bedoeld voor websites met een kerkelijke inslag?
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_21281138
quote:

mijn mening :

marquee's ('lichtkranten') worden in het algemeen als zeer storend ervaren. in ieder geval een paar weghalen, liefst alles.
overbodige teksten in de statusbalk waardoor je niet kunt zien naar welke pagina je gaat zijn ook erg irritant.
op de voorpagina komt een overvloed aan tekst en afbeeldingen op je af. samen met de marquee's zorgen ze voor verwarring; je weet niet direct waar je moet kijken, alles trekt je aandacht en het is moeilijk om je te focussen.
de knoppen in je menu zijn niet ge-anti-aliast. klik op de link om informatie daarover te krijgen. mocht je dat willen verbeteren is een simpele google genoeg om al de informatie te verkrijgen die je nodig hebt.
nog meer over de knoppen, ik vind ronde knoppen vrijwel altijd irritant. ze nemen overbodig veel ruimte in beslag en het design wordt er veel minder strak door. natuurlijk zijn er designs te bedenken waarbij ronde knoppen wel mooi zijn, maar zoals in jouw layout vind ik het niet mooi.
rechtermuisknop uitschakelen is zoooooo lame. er zit niet voor niks een rechtermuisknopmenuutje in browsers gebouwd.
thumbnails (de kleine 'previews' bij je plaatjes-pagina) maak je niet door met html de hoogte aan te passen, maar door met een extern programma de afbeeldingen te verkleinen en die te laten zien. de manier waarop je het nu doet is compleet nutteloos, dan kun je ze net zo goed direct laten zien. het idee achter thumbnails is dat mensen eerst kunnen kijken of het plaatje ze wat lijkt en dat ze daarna pas verder klikken en het kunnen downloaden. dit is vooral voor mensen die niet breedband-internet hebben een uitkomst. de manier waarop jij het doet kost heel veel tijd om te downloaden voor trage verbindingen.

ik wil even duidelijk maken dat ik niet je inhoud afzeik, maar puur de layout. die is naar mijn mening vrij klote, sorry
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 14:22:12 #221
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_21282614
ik ben sinds gister bezig met een persoonlijke website om wat experimentjes enz. neer te zetten (de domeinnaam stond al een jaar geparkeerd ).
de content is er nog niet maar de layout en de css is wel zo goed als af (nog wat problemen met de validator).

de enige reden dat ik php gebruik is zodat niet de hele site herladen hoeft te worden als je een link volgt.
volledig gecodeerd met crimson-editor en de graphics in macromedia fireworks.
tot zover ben ik redelijk tevreden, maar ik vind het nog wel wat leeg.
en zoals je ziet in browsercam werkt het niet met ie 4.0 maar daar kan ik mee leven.

joostbovee.nl

zie hier ook de browsercam pagina

[ Bericht 4% gewijzigd door Quarks op 14-08-2004 15:10:13 ]
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
  Lieve Belg zaterdag 14 augustus 2004 @ 15:11:59 #222
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_21283596
quote:
op zaterdag 14 augustus 2004 14:22 schreef quarks het volgende:
ik ben sinds gister bezig met een persoonlijke website om wat experimentjes enz. neer te zetten (de domein stond al een jaar geparkeerd ).
de content is er nog niet maar de layout en de css is wel zo goed als af (nog wat problemen met de validator).

de enige reden dat ik php gebruik is zodat niet de hele site herladen hoeft te worden als je een link volgt.
volledig gecodeerd met crimson-editor en de graphics in macromedia fireworks.
tot zover ben ik redelijk tevreden, maar ik vind het nog wel wat leeg.

joostbovee.nl

zie hier ook de browsercam pagina
vind het design zeer. maar je gebruikt zo'n streep border. die zou ik bovenaan en bovenaan uitzetten. nu kjrijg je zo'n dun randje boven en onderaan dat iets raar lijkt?

werk jij thuis op een relosutie van 1024*768 ?
zoja, die grijze balk (extrra's) lijn je waarschijnlijk uit met procenten. als je op een hogere resolutie kijkt komt deze over die stippellijn terecht.
pi_21283600
ik heb een en ander inmiddels aangepast. maar ben nog niet helemaal klaar.
feedback is nog steeds welkom!
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 15:29:59 #224
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_21283955
quote:
op zaterdag 14 augustus 2004 15:11 schreef jump het volgende:

[..]

vind het design zeer. maar je gebruikt zo'n streep border. die zou ik bovenaan en bovenaan uitzetten. nu kjrijg je zo'n dun randje boven en onderaan dat iets raar lijkt?

werk jij thuis op een relosutie van 1024*768 ?
zoja, die grijze balk (extrra's) lijn je waarschijnlijk uit met procenten. als je op een hogere resolutie kijkt komt deze over die stippellijn terecht.
ok dat van die borders heb ik nu aangepast (alleen links en rechts), maar zou je misschien een tip kunnen geven hoe ik dat grijze balk probleem kan oplossen.
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
  Lieve Belg zaterdag 14 augustus 2004 @ 15:36:00 #225
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_21284088
quote:
op zaterdag 14 augustus 2004 15:29 schreef quarks het volgende:

[..]

ok dat van die borders heb ik nu aangepast (alleen links en rechts), maar zou je misschien een tip kunnen geven hoe ik dat grijze balk probleem kan oplossen.
daar zu ik even voor moeten kijken, maar ik ga zo meteen verder leren voor men herexamens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')