jawel: je maakt het toch voor iemand? geef ze een tip dat ze er eens op moeten lettenquote:op vrijdag 30 juli 2004 12:56 schreef crashone het volgende:
[..]
dank je!
alleen ik doe zelf helemaal niks aan de content, ik heb het ontwerp, het cms en de modules gemaakt.. alles wat op de site zelf staat wordt door hun zelf ingevult. dus aan die teksten kan ik weinig doen.
ziet er goed uit enkel in firefox wordt hij iets anders weergegevenquote:op zondag 1 augustus 2004 11:44 schreef chandler het volgende:
wat vinden jullie van zover van mijn zelf gemaakte layout (met hulp)
en indien shoutbox (menu verticaal) raar er uit ziet, ik weet niet wat het probleem is want in topstyle wordt alles goed weer gegeven. oplossingen en tips zijn erg welkom
bron: http://test.bruggema.nl/
de header verschuift een beetje in firefox.quote:op zondag 1 augustus 2004 13:52 schreef dwork het volgende:
niet alleen, je menu maar ook je header is niet juist in firefox.
ik zou dus niet met frames werken en je pagina w3c complitant maken..
nice, ik ben geen voorstander van een vertikaal menu, maar het staat niet verkeerd.quote:op zondag 1 augustus 2004 11:44 schreef chandler het volgende:
wat vinden jullie van zover van mijn zelf gemaakte layout (met hulp)
en indien shoutbox (menu verticaal) raar er uit ziet, ik weet niet wat het probleem is want in topstyle wordt alles goed weer gegeven. oplossingen en tips zijn erg welkom
bron: http://test.bruggema.nl/
zet die rode background-color uit in je header, bij het inladen van die header-visual is die rode kleur te zien, en dat is storend.quote:
netjes, ziet er goed uit. je hoofdmenu beweegt heen en weer en ik zou de mouseover van de links iets donkerder maken tbv de leesbaarheid.quote:op zondag 1 augustus 2004 15:47 schreef dwork het volgende:
nu mijn website:
volgens mij is ie nu compleet. er waren wat dingen die veranderd zijn, sinds mijn vorige tjek. zijn er nog dingen, waar ik aan moet denken, veranderen of weg moet laten?
mijn site, www.ukkienet.com
als je bandbreedte wilt besparen, is het sowieso een beter idee om alle layout in css te regelen; de resulterende html-bestanden zijn dan een stuk kleiner, en je hebt geen frames nodig. afbeeldingen en dergelijke komen toch in de cache terecht, en zelfs op een tragere verbinding laadt pure tekst ook snel genoeg.quote:op zondag 1 augustus 2004 13:59 schreef christine het volgende:
overigens laat ik de pagina gewoon in frames omdat dat gewoon een stuk sneller werkt voor mensen zonder breedband internet.
thanx, ja hij verschuift 1px ik weet niet waar dat aan ligt. kan het probleem ook niet vinden.quote:op zondag 1 augustus 2004 15:52 schreef haaahaha het volgende:
[..]
netjes, ziet er goed uit. je hoofdmenu beweegt heen en weer en ik zou de mouseover van de links iets donkerder maken tbv de leesbaarheid.
ik denk omdat jouw #navcontainer ul li a een border-right-width: 0px heeft en de hover daar rechts een 1 px border zet, dus de mouseovers zijn 1 pixel breder.quote:op zondag 1 augustus 2004 15:57 schreef dwork het volgende:
[..]
thanx, ja hij verschuift 1px ik weet niet waar dat aan ligt. kan het probleem ook niet vinden.
dit gaat me - serieus - allemaal boven m'n petquote:op zondag 1 augustus 2004 15:53 schreef leshy het volgende:
-verhaal-
het lijkt allemaal wat intimiderender dan het isquote:op zondag 1 augustus 2004 16:27 schreef christine het volgende:
dit gaat me - serieus - allemaal boven m'n pet
thanx, ik zal vanavond kijken of je gelijk hebt.quote:op zondag 1 augustus 2004 16:03 schreef haaahaha het volgende:
[..]
ik denk omdat jouw #navcontainer ul li a een border-right-width: 0px heeft en de hover daar rechts een 1 px border zet, dus de mouseovers zijn 1 pixel breder.![]()
voor mij was het in het begin ook erg verwarrend, maar nu kan ik het bijna wel dromen. en is alles vanzelfsprekender geworden.quote:op zondag 1 augustus 2004 16:37 schreef leshy het volgende:
[..]
het lijkt allemaal wat intimiderender dan het is
ik wil eigenlijk ook niet alles weten... die mensen met firefox moeten gewoon maar niet klagen danquote:op zondag 1 augustus 2004 16:37 schreef leshy het volgende:
[..]
het lijkt allemaal wat intimiderender dan het is
nee joh!quote:op zondag 1 augustus 2004 16:27 schreef christine het volgende:
[..]
dit gaat me - serieus - allemaal boven m'n pet
thanks voor de uitleg, daar heb ik iets aanquote:op maandag 2 augustus 2004 15:20 schreef e.r.w.i.n het volgende:
hoop dat dit een beetje duidelijk overkomt, ik heb m'n twijfels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |