lees de opquote:
(als het je eigen site dan nog is ookquote:# als je je eigen site voor het checken aanbiedt, zorg dan voor wat uitleg over die site. waar je zelf tevreden over bent en waarover juist niet.
oke, dat wist ik niet dat je het uit een db haalde. haal je het hele css sheet uit de db of alleen de waarden?quote:op zaterdag 24 juli 2004 19:36 schreef slindenau het volgende:
[..]
die links kan ik niet anders dan zo zetten in css, omdat de waarden van die kleuren in een database staan, en ze zijn dus toevallig hetzelfde, maar bij een andere configuratie kunnen ze bijvoorbeeld verschillend zijn.
mozilla 1.5 geeft geen problemen.quote:op zondag 25 juli 2004 00:14 schreef jump het volgende:
[..]
heb je je site al eens bekeken in een andere browser dan internet explorer? alles zit goed, maar vanaf dat je de portfolio pagina bezocht hebt, is het inhoud venster enorm hoog en staat de navigatie ergens ver buiten beeld.
getest in firefox 0.9.2
verder een enorm schone site, doe zo verder
leuk gedhtml't. tekeningen zijn niet mijn stijl, vind alleen dat schaakbord wel leuk! tja verder kan ik weinig mee met deze site, zie niet wat je er mee zou willen, dus misschien meer uitleg?quote:
waarom zie je niet wat ik er mee zou willen? wat zou je uverhaubt met een site willen?quote:op maandag 26 juli 2004 02:04 schreef jagermaster het volgende:
[..]
leuk gedhtml't. tekeningen zijn niet mijn stijl, vind alleen dat schaakbord wel leuk! tja verder kan ik weinig mee met deze site, zie niet wat je er mee zou willen, dus misschien meer uitleg?
dat mag!quote:op maandag 26 juli 2004 08:54 schreef christine het volgende:
[..]
ik vind het nog steeds niks.
alleen de waarden:quote:op maandag 26 juli 2004 01:55 schreef jagermaster het volgende:
[..]
oke, dat wist ik niet dat je het uit een db haalde. haal je het hele css sheet uit de db of alleen de waarden?
quote://...
function loadconfig()
{
if($_session["user_id"] == "0")
{
$sql = "select * from config where selected = 1";
$result = mysql_fetch_array( query( $sql ) );
$config = $result;
$sql = "select bestand from layout where id=".$config["layout_id"];
$record = mysql_fetch_array(query($sql));
$config["layout_bestand"] = $record["bestand"];
if ( $config["id"] == null || $config["id"] == "" )
{
$_session["message"] = "er kon geen configuratiebestand worden geladen. neem contact op met de webmaster.";
include("modules/maintenance.php");
exit;
}
if( $config["maintenance"] != "0" && $_server["remote_addr"] != '212.204.187.219' )
{
$_session["message"] = stripslashes( $config["maintenance_message"] );
exit;
}
}
else
{
//persoonlijk config?
$sql = "select config_id from users where id=".$_session["user_id"];
$record=mysql_fetch_array(query($sql));
$sql_config = "select * from config where id=".$record["config_id"];
$config = mysql_fetch_array(query($sql_config));
if( $config["maintenance"] != "0" && $_server["remote_addr"] != '212.204.187.219' )
{
$_session["message"] = stripslashes( $config["maintenance_message"] );
exit;
}
$sql = "select bestand from layout where id=".$config["layout_id"];
$record = mysql_fetch_array(query($sql));
$config["layout_bestand"] = $record["bestand"];
}
return $config;
}
//...
$config = loadconfig();
//...
a:visited {
color: <? echo $config["vlink"]; ?>;
text-decoration: none
}
a:active {
color: <? echo $config["alink"]; ?>;
}
a:link {
color: <? echo $config["link"]; ?>;
}
a:hover {
color: <? echo $config["hover"]; ?>;
}
//...
nou met een site zou je heel veel kunnen: informatie geven, reclame maken, verkopen, amuseren, en ga zo nog maar ff door.quote:op maandag 26 juli 2004 07:45 schreef haaahaha het volgende:
[..]
waarom zie je niet wat ik er mee zou willen? wat zou je uverhaubt met een site willen?
wat een opmerkelijke opmerking van je.
tnx! ga er ook is mee experimenteren.quote:op maandag 26 juli 2004 13:50 schreef slindenau het volgende:
[..]
alleen de waarden:
[..]
heb het zelf ook nog eens nagekeken, maar idd.; in mozilla 1.5 geen problemen, ook niet met opera. met firefox een klein probleempje, dwz. dat ik de site met mijn mousewheel omlaag kan scrollenquote:op maandag 26 juli 2004 01:59 schreef jagermaster het volgende:
[..]
mozilla 1.5 geeft geen problemen.
dat doe ik toch ook? ik amuseer mensen met mijn tekeningen en ik maak reclame voor mijn kunsten, alleen, mijn site is niet commercieel, dus dat zul jij er dan ook aan af zien.quote:op maandag 26 juli 2004 17:32 schreef jagermaster het volgende:
[..]
nou met een site zou je heel veel kunnen: informatie geven, reclame maken, verkopen, amuseren, en ga zo nog maar ff door.
die reclame zie ik er althans niet van af maar oke. en het is niet mijn stijl, dus daardoor zal ik waaarschijnlijk de amusement er niet van zien.quote:op maandag 26 juli 2004 20:24 schreef haaahaha het volgende:
[..]
dat doe ik toch ook? ik amuseer mensen met mijn tekeningen en ik maak reclame voor mijn kunsten, alleen, mijn site is niet commercieel, dus dat zul jij er dan ook aan af zien.
ik zie niet in waarom iemand niet zou snappen wat ik met die site doe...
reclame zie je er niet vanaf? het is reclame voor mezelf, van wat ik doe. uithangbord van mijn kunnen. lijkt me duidelijk genoeg.quote:op maandag 26 juli 2004 23:28 schreef jagermaster het volgende:
[..]
die reclame zie ik er althans niet van af maar oke. en het is niet mijn stijl, dus daardoor zal ik waaarschijnlijk de amusement er niet van zien.
een site hoeft voor mij niet perse commercieel te zijn wil het een doel hebben!
als je een paar plaatjes op een site zet, zegt het niet meteen dat het persé van jou is. kan ook wel een paar leuke plaatje op een webiste zetten met een domeinnaampje erop, maar dat zegt toch niets?quote:op dinsdag 27 juli 2004 00:39 schreef haaahaha het volgende:
[..]
reclame zie je er niet vanaf? het is reclame voor mezelf, van wat ik doe. uithangbord van mijn kunnen. lijkt me duidelijk genoeg.
dat de site je stijl niet is is een heel ander verhaal. maar goed.
dus het is je stijl niet, plus je twijfelt eraan of het mijn plaatjes zijn, en door die 2 dingen samen snap je niet helemaal wat ik met m'n sitetje wil. :squote:op dinsdag 27 juli 2004 00:59 schreef jagermaster het volgende:
[..]
als je een paar plaatjes op een site zet, zegt het niet meteen dat het persé van jou is. kan ook wel een paar leuke plaatje op een webiste zetten met een domeinnaampje erop, maar dat zegt toch niets?
nee idd. je weet wel hoe een willekeurige bezoeker misschien jou site zou kunnen zien uit zijn/haar ogen.quote:op dinsdag 27 juli 2004 01:06 schreef haaahaha het volgende:
[..]
dus het is je stijl niet, plus je twijfelt eraan of het mijn plaatjes zijn, en door die 2 dingen samen snap je niet helemaal wat ik met m'n sitetje wil. :s
o, maar dat betekent nog niet dat die willekeurige bezoeker gelijk heeft.quote:op dinsdag 27 juli 2004 01:58 schreef jagermaster het volgende:
[..]
nee idd. je weet wel hoe een willekeurige bezoeker misschien jou site zou kunnen zien uit zijn/haar ogen.
het werkt goed en het is overzichtelijk, maar daarmee is ook alles gezegd. niet het kleinste beetje originaliteit, zeker niet in je logo. maar als het je daar niet om te doen is lijkt me dat geen probleem. in mozilla ziet het er ook goed uit. je logo wordt wel elke keer opnieuw geladen, probeer eens no-cache headers in php weg te halen.quote:op woensdag 28 juli 2004 19:02 schreef hiawatha het volgende:
http://projects.leisink.org/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |