je kleur gebruik vind ik best oke, maar de site komt niet over als een geheel.,quote:op zaterdag 14 augustus 2004 15:12 schreef violetlili het volgende:
ik heb een en ander inmiddels aangepast. maar ben nog niet helemaal klaar.
feedback is nog steeds welkom!
je hoeft het niet voor me uit te vogelen hoorquote:op zaterdag 14 augustus 2004 15:36 schreef jump het volgende:
[..]
daar zu ik even voor moeten kijken, maar ik ga zo meteen verder leren voor men herexamens
was overigens vriendelijk geweest als je even netjes had gevraagd of je mijn xhtml/css-validation graphics mocht gebruikenquote:op zaterdag 14 augustus 2004 14:22 schreef quarks het volgende:
ik ben sinds gister bezig met een persoonlijke website om wat experimentjes enz. neer te zetten (de
joostbovee.nl
oh sorry waren dat jou plaatjes, excusesquote:op zaterdag 14 augustus 2004 16:17 schreef leshy het volgende:
[..]
was overigens vriendelijk geweest als je even netjes had gevraagd of je mijn xhtml/css-validation graphics mocht gebruiken
heb je trouwens die guestbook op leshy.net zelf in elkaar geschroef?quote:op zaterdag 14 augustus 2004 16:17 schreef leshy het volgende:
[..]
was overigens vriendelijk geweest als je even netjes had gevraagd of je mijn xhtml/css-validation graphics mocht gebruiken
je mag ze wat mij betreft gewoon gebruiken, alleen altijd wel netjes als iemand het vraagtquote:op zaterdag 14 augustus 2004 16:33 schreef quarks het volgende:
oh sorry waren dat jou plaatjes, excuses![]()
ik heb nu andere gebruikt.
yupquote:op zaterdag 14 augustus 2004 17:06 schreef e.r.w.i.n het volgende:
heb je trouwens die guestbook op leshy.net zelf in elkaar geschroef?
durf het bijna niet te vragen....quote:op zaterdag 14 augustus 2004 17:13 schreef leshy het volgende:
[..]
yup
dankjewel voor je feedback. vind je dit beter? de voorpagina gaat weg en de andere pagina komt daar te staan die nu op forum staat.quote:op zaterdag 14 augustus 2004 15:39 schreef quarks het volgende:
[..]
je kleur gebruik vind ik best oke, maar de site komt niet over als een geheel.,
ookal ben ik geen fan van (onnodig) flash gebruik, hier kan het wel iets toevoegen aan de site, maar dan zou je het beter moeten maken. de gele tekst op het wit vind ik er nogal uitsteken en past er niet echt bij; ook op de about pagina zou je wat beter mogen opmaken. het is nu niet erg aantrekkelijk om te lezen.
verder past het forum theme niet bij de rest van de site; daar zou je misschien een wat beter bijpassend thema voor kunnen gebruiken.
success![]()
ik wist niet dat jij ze gemaakt had, anders had ik het wel gevraagdquote:op zaterdag 14 augustus 2004 17:13 schreef leshy het volgende:
[..]
je mag ze wat mij betreft gewoon gebruiken, alleen altijd wel netjes als iemand het vraagt
heb je nu een ander forum geinstalleerdquote:op zaterdag 14 augustus 2004 17:18 schreef violetlili het volgende:
[..]
dankjewel voor je feedback. vind je dit beter? de voorpagina gaat weg en de andere pagina komt daar te staan die nu op forum staat.
als m'n patat en broodje hamburger op zijn, ga ik effe enthousiast kritiek leverenquote:op zaterdag 14 augustus 2004 10:37 schreef violetlili het volgende:
hallo allemaal.
ik heb een eigen website voor bimeiden.
www.biback.com
alleen irriteer ik me aan de kleuren en lay-out.
maar ik weet ook niet zo goed wat ik zou kunnen veranderen.
door de voorkant (de vrouw) zit ik een beetje vast aan de gebruikte kleuren.
mischien dan toch alles vernieuwen?
iemand mischien zin om mee te denken?![]()
alvast bedankt.
euhm je hebt nu alleen het forum overquote:op zaterdag 14 augustus 2004 22:17 schreef violetlili het volgende:
bedankt voor jullie feedback. ik ben nog niet helemaal klaar, maar heb wel een en ander veranderd.
dat mailformulier is een heel goed idee!
quote:het plaatsen van een niet zelf gemaakt forum of site, zoals phpbb, ikonboard, cu2, blogger.com, weblog.com heeft geen nut. dit heb je zelf geinstalleerd en wordt niet als eigen gemaakte site gezien. ook niet met een andere layout.
tja dat is jammer ja, nu heeft ie de site zo veranderd dat hij niet binnen de regels valtquote:op zaterdag 14 augustus 2004 23:30 schreef heliospan het volgende:
[..]
ja oke, niet alleen een forum; maar de rest zijn toch allemaal invisionpowerboard hacks?quote:op zaterdag 14 augustus 2004 23:41 schreef violetlili het volgende:
haha, ja dat had ik niet gezien, het is ook niet alleen forum, de rest is alleen minder belangrijk en zie je inderdaad niet allemaal als je niet geregistreerd bent. ik ben alleen geen hij. wel bedankt allemaal.
maar die heb je niet zelf gemaakt toch ?quote:op zondag 15 augustus 2004 00:01 schreef violetlili het volgende:
nee hoor, niet alles is een hack, het meeste op het forum wel.
maar er zijn ook nog ecards, chat, shop, notes, dagboeken, gallery, fotoboeken, etcetc
kijk, hier heb ik nou lkkr veel aan :s...quote:op vrijdag 13 augustus 2004 16:23 schreef smoved het volgende:
[..]
opbouw en layout, tsjah allebei gewoon ronduit bagger.
tip: gebruik geen frames, verder is alles in principe wel voor verbetering vatbaar![]()
dat ge-anti-aliast:quote:op zaterdag 14 augustus 2004 12:57 schreef heliospan het volgende:
[..]
mijn mening :marquee's ('lichtkranten') worden in het algemeen als zeer storend ervaren. in ieder geval een paar weghalen, liefst alles.
overbodige teksten in de statusbalk waardoor je niet kunt zien naar welke pagina je gaat zijn ook erg irritant.
op de voorpagina komt een overvloed aan tekst en afbeeldingen op je af. samen met de marquee's zorgen ze voor verwarring; je weet niet direct waar je moet kijken, alles trekt je aandacht en het is moeilijk om je te focussen.
de knoppen in je menu zijn niet ge-anti-aliast. klik op de link om informatie daarover te krijgen. mocht je dat willen verbeteren is een simpele google genoeg om al de informatie te verkrijgen die je nodig hebt.
nog meer over de knoppen, ik vind ronde knoppen vrijwel altijd irritant. ze nemen overbodig veel ruimte in beslag en het design wordt er veel minder strak door. natuurlijk zijn er designs te bedenken waarbij ronde knoppen wel mooi zijn, maar zoals in jouw layout vind ik het niet mooi.
rechtermuisknop uitschakelen is zoooooo lame. er zit niet voor niks een rechtermuisknopmenuutje in browsers gebouwd.
thumbnails (de kleine 'previews' bij je plaatjes-pagina) maak je niet door met html de hoogte aan te passen, maar door met een extern programma de afbeeldingen te verkleinen en die te laten zien. de manier waarop je het nu doet is compleet nutteloos, dan kun je ze net zo goed direct laten zien. het idee achter thumbnails is dat mensen eerst kunnen kijken of het plaatje ze wat lijkt en dat ze daarna pas verder klikken en het kunnen downloaden. dit is vooral voor mensen die niet breedband-internet hebben een uitkomst. de manier waarop jij het doet kost heel veel tijd om te downloaden voor trage verbindingen.
ik wil even duidelijk maken dat ik niet je inhoud afzeik, maar puur de layout. die is naar mijn mening vrij klote, sorry
ik gebruik het altijd om een pagina terug te gaan of om de pagina te reloaden of om de bron te bekijken natuurlijkquote:waarvoor heb je de rechtermuisknop nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |