Dat doet toch gewoon pijn aan je ogen???quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:11 schreef xman het volgende:
[afbeelding]
Hier maar een extra foto van je idool!
Logisch, dan kan hij steeds in de blouse van nance kijken, zou ik ook wel doen...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:24 schreef Dark_Killah het volgende:
In idols is hij wel okay, maar nee buiten idols.
tooske toch?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Logisch, dan kan hij steeds in de blouse van nance kijken, zou ik ook wel doen...![]()
Nance?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Logisch, dan kan hij steeds in de blouse van nance kijken, zou ik ook wel doen...![]()
Ook goed, kop wat erop zit maakt toch niet veel uit...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:33 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
tooske toch?
We dwalen af!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ook goed, kop wat erop zit maakt toch niet veel uit...
Misschien slaat z'n tv op hol...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:05 schreef bas-beest het volgende:
@TS, is op de momenten dat Reinout op de buis is, je zapper kapot ofzo?
Ik mag hem ook niet, maar ik zap gewoon door...
da's mooi kut voor je dan... Hoe heb je dat opgelost? Iig. voorzichtig zappenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Misschien slaat z'n tv op hol...
Heeft die van mij ook zodra ik per ongeluk op rtl4 zap... je wilt niet weten wat er dan gebeurd...
Nee, heel makkelijk, gewoon rtl4 weg gehaald...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:10 schreef bas-beest het volgende:
[..]
da's mooi kut voor je dan... Hoe heb je dat opgelost? Iig. voorzichtig zappen
Jaloezie heeft hier niks mee te maken...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:12 schreef Suupg het volgende:
Heel veel jaloezie hierzo !!
Jammer hoor !!
Maar daar gaat het nu niet over, of wel???quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:16 schreef Suupg het volgende:
Ja maar moet jij daar dan druk om maken ... zonde van je tijd en energie man ...
Zon boswachter die meisjes ontvoerd, aan zn vrouw voorstelt en vervolgens vermoord ... daar moet je over druk maken ....
En vergeet Ivo Niehe niet! Over huichelachtig gesproken! Die zogenaamd geinteresseerde zaadvragende verlepte verlopen rotkop van die ventquote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jaloezie heeft hier niks mee te maken...
Hij ziet er uit als een kneus, hij gedraagt zich op tv als een kneus...
Hij komt huigelachtig over vind ik...
Zit bijna in het zelfde rijtje als brandsteder, boshardt, irene mors, tensen, van duin....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |