abonnement Unibet Coolblue
pi_20352353
Ik heb dus voor het eerst (dit EK) een wedstrijd van de Grieken gekeken en ik was echt verbaasd over het goede voetbal dat ze leverden. Echte balkunstenaars hebben ze niet maar het basisspel zit er heel erg goed in. Nederland zou er nog een voorbeeld aan kunnen nemen. Bij Nederland is de verdediging in paniek als de tegenstander komt bij de Grieken was dat nauwlijks het geval. Ook in de opbouw zijn ze veel beter, korte ballen, hoog tempo enz. enz. Wat een team.
pi_20352391
Ik ben niet helemaal op de hoogte lol, maareh, heeft Griekenland ook gewonnen vanavond?
  Moderator / Miss SHO vrijdag 2 juli 2004 @ 01:25:11 #3
22592 crew  Ole
pi_20352393
Ik denk dat ze zondag ook nog ff gaan winnen.. gun ik ze wel nu!
Wat een helden
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_20352396
Volledig uitgebalanceerd (door Rehhagel). Gegroepeerde, solide defensie. Gedoseerd in de aanval. Kracht uit het collectief. Geen vedettes. (Nikolaidis en Tsiartas speelden toch heel weinig, dus die tel ik niet mee)
The gum you like, is coming back in style.
pi_20352403
En last but not least; met het geluk aan hun zijde.
The gum you like, is coming back in style.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 01:25:51 #6
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_20352404
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 01:22 schreef Steijn het volgende:
Ik heb dus voor het eerst (dit EK) een wedstrijd van de Grieken gekeken en ik was echt verbaasd over het goede voetbal dat ze leverden. Echte balkunstenaars hebben ze niet maar het basisspel zit er heel erg goed in. Nederland zou er nog een voorbeeld aan kunnen nemen. Bij Nederland is de verdediging in paniek als de tegenstander komt bij de Grieken was dat nauwlijks het geval. Ook in de opbouw zijn ze veel beter, korte ballen, hoog tempo enz. enz. Wat een team.
Ik zat met wat vrienden te kijken en ik zei het toen ook. Kwalitatief kunnen de Grieken niet mee met de Nederlanders, maar hun inzet.....werkelijk van een andere planeet. Ze gaan ervoor. Waar een wil is is een weg, en dat bewijzen de Grieken. Grote klasse!!
pi_20352412
Griekenland heeft dus gewonnen? Hmmm...had ik niet verwacht...
pi_20352422
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 01:25 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Ik zat met wat vrienden te kijken en ik zei het toen ook. Kwalitatief kunnen de Grieken niet mee met de Nederlanders, maar hun inzet.....werkelijk van een andere planeet. Ze gaan ervoor. Waar een wil is is een weg, en dat bewijzen de Grieken. Grote klasse!!
Ligt aan die Duitser, als hij Nederland trainde waren we al wereld- en europees kampioen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_20352445
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 01:25 schreef Oldbie het volgende:
Ik zat met wat vrienden te kijken en ik zei het toen ook. Kwalitatief kunnen de Grieken niet mee met de Nederlanders, maar hun inzet.....werkelijk van een andere planeet. Ze gaan ervoor. Waar een wil is is een weg, en dat bewijzen de Grieken. Grote klasse!!
Inzet zeer zeker maar ze kunnen ook de bal goed rondspelen en dat heb ik enorm gemist bij Nederland.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 01:31:20 #10
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_20352492
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 01:28 schreef Steijn het volgende:

[..]

Inzet zeer zeker maar ze kunnen ook de bal goed rondspelen en dat heb ik enorm gemist bij Nederland.
Ik had instelling ook moeten noemen. Het Nederlands elftal kan, en ik benadruk kan, ook heel goed samenspelen maar dat komt er niet uit en dat ligt mijns inziens aan hun instelling. Ik blijf er namelijk bij dat de instelling van de huidige Nederlandse selectie niet goed is.

Maar laten wij dit topic maar lekker bewaren voor de Grieken. Zij hebben een aantal topics verdiend.
pi_20352502
De grieken zijn zeer goed op elkaar ingespeeld, als achter een mannetje weg is dan heeft een andere griek dat direct door en gaat dan daar staan om zijn plek op te vullen. De grieken werken en vechten voor elkaar, ze zijn een echt team dat elke wedstrijd echt alles uit de kast haalt.
Dan kan je het ook met minder kwalitatieve spelers het ver schoppen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 01:33:36 #12
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_20352536
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 01:32 schreef Shreyas het volgende:
Dan kan je het ook met minder kwalitatieve spelers het ver schoppen.
Dat hebben ze nu wel bewezen ja.
pi_20352543
Ze waren wel allemaal deksels .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 01:38:55 #14
58868 Hazuki
Top Notch
pi_20352647
Inderdaad ja!
Waarschijnlijk bedoelde hij !#$!@#% Dellas! Ipv Dekselse Dellas
All I've got left is a Winchesta cigar.....
  vrijdag 2 juli 2004 @ 03:16:49 #15
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_20353486
Als ik de Grieken zie spelen herken ik gewoon bijna letterlijk het Belgie van de jaren '80 terug. Dit lijkt gewoon een bijna exacte kopie van hoe de Rode Duivels in de jaren '80 furore maakten op het wereldvoetbal door de finale in '80 te halen , in '82 wereldkampioen Argentinie te kloppen en in '86 de halve finales te halen.
Ik vind dit gewoon smullen , het échte voetbal van de kleine voetballanden is terug , en hoe.
De perfecte organisatie, spelers die al jaren samenspelen in die opstelling (automatismen !!!) , een extravagante oudere coach die op discipline hamert, een perfecte counterspits, héérlijke ingestudeerde stilliggende fases die nooit 2x hetzelfde zijn ! , zelfs de buitenspelval !
Dit griekenland speelt terug het voetbal uit de oude doos, het is niet toevallig dat Rehagel een coach is juist uit die jaren '80 ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_20353760
ze spelen best lekker voetbal idd....
pi_20353763
Nou mogen ze wel winnen, maar toch had ik het Tsjechie eerder gegund....
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  vrijdag 2 juli 2004 @ 09:48:48 #18
56951 Najra
---------------
pi_20355020
Die Grieken die spelen dus echt anti-voetbal. Helemaal niet mooi en ook helemaal niet goed. Wat ze wel goed doen (maar niet eens mooi) is de fout van een tegenstander afstraffen. Hebben ze een tegenstander waarbij dit soort organisatie fouten niet voorkomt dan hebben ze totaal niets in te brengen.

Ik hoop dat Figo goed in vorm is zondag want dat klote voetbal moet gesloopt worden met mooie akties.
This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 16:51:09 #19
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_20366404
Ze spelen een beetje zoals de Zweden deden tegen Nederland. Eén blok aan verdedigen en af en toe er gevaarlijk uitkomen. En dan krijgt elke ploeg het moeilijk, zelfs de sterke Tsjechen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')