Doet me denken aan Stichquote:Op zondag 18 juli 2004 19:58 schreef Disorder het volgende:
Intussen wordt nog steeds druk gespeculeerd over het volgende beest:
[afbeelding]
Te zien in die laatste video. Sommigen denken dat het wel eens de nieuwe Mancubus zou kunnen zijn. Wat het ook is, je moet er geen ruzie mee hebben, dat mag duidelijk zijn
THX!quote:Op maandag 19 juli 2004 02:14 schreef Refragmental het volgende:
..bla..
tip: voeg degene die deze petitie is gestart toe aan je msn en spam hem doodquote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:45 schreef Internationalist het volgende:
[..]
http://www.petitiononline.com/kull1522/petition.html
dit moet een grap zijn
itikipa!quote:Op zondag 18 juli 2004 21:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Doet me denken aan Stich
[afbeelding]
Hahaquote:Op maandag 19 juli 2004 14:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ok ik heb met die petitiegoser gesproken, en het is helemaal geen christelijke amerikaanse pa/ma. Zijn visie achter de petitie was om een maat van hem te lopen stangen omdat die zo uitkeek naar de release van Doom 3
Hij woont in Denemarken btw
Whahah. Super.quote:Op maandag 19 juli 2004 14:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ok ik heb met die petitiegoser gesproken, en het is helemaal geen christelijke amerikaanse pa/ma. Zijn visie achter de petitie was om een maat van hem te lopen stangen omdat die zo uitkeek naar de release van Doom 3
Hij woont in Denemarken btw
quote:1524. Robin: I AM GOING TO PLAY DOOM 3 WHILE MASTURBATING!!!!!!
lolquote:1539. Dusty Fielpopper: There's only one way to settle this.... VIOLENCE!!!!!! thousands of years ago the was a boy named Gil he had a nose the size of a coconut and lived from the sea his little friend bobo decided to bite his head of and they both died in the war on terrorism... now thats something to think about.
Nice, 47,50 in totaal dus. Is altijd weer anders dan die 60 pleuro's. En je krijgt er nog extra goodies bij ook.quote:
Flashlight = Uit = botsen op een andere player zonder dat je het doorhebt lol... maar ja... vraag me af wat de effectiviteit van de flashlight zal zijn in multiplayer... veel spelers schroeven gewoon hun bightness of gamma op om toch te kunnen zien in het donker... hoop datdat niet kan in Doom 3.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Flashlight aan = instant death...
Idd, wordt daar altijd kotsmisselijk van, iedereen die het spel aanpast zodat er eigenlijk niets meer van overblijft...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:58 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Flashlight = Uit = botsen op een andere player zonder dat je het doorhebt lol... maar ja... vraag me af wat de effectiviteit van de flashlight zal zijn in multiplayer... veel spelers schroeven gewoon hun bightness of gamma op om toch te kunnen zien in het donker... hoop datdat niet kan in Doom 3.
valt nog best mee.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:47 schreef mschol het volgende:
de systeemeisen zijn bekend:
http://www.tweakers.net/nieuws/33418
Daarom is ut2004 al 2x beterquote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:08 schreef taart het volgende:
[..]
valt nog best mee.
en t'spel heeft 3 cd's
Ik en vele andere genotsspelers noemen het cheaten, de intense community noemde het legaal... Feit blijft dat het een enorm grijs gebied is/was...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:44 schreef =HellFire= het volgende:
lol, dat deed ik altijd in quake 2, andere crosshairs, geluiden, graphics..... damn, dat deed gewoon iedereen toen, en het werd geen cheaten genoemd. Met Pakexplorer alles veranderen enzo
Good ol days.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |