^_^quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Als het bij mij uitmaakt of ik een spel koop wat niet wil draaien dan lees ik wel graag
vind het soms wat overdreven die specs. meestal download ik eerst het hele spel of de demo.. doom 3 zal wel een paar cd's zijn dus zal ik deze keer ff de demo binnen halen.. draaid die goed dan kan ik hem kopen.quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Als het bij mij uitmaakt of ik een spel koop wat niet wil draaien dan lees ik wel graag
dat is hl2 jah.. welke doom3 gebruikt weet ik niet, hun eigen dacht ik..quote:Op vrijdag 16 juli 2004 09:11 schreef Xyber het volgende:
welke engine gebruikt Doom 3 nou dan ? Havok toch ? of was dat Half life 2![]()
maaruh.. .wat is hun eigenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:35 schreef johnneman het volgende:
[..]
dat is hl2 jah.. welke doom3 gebruikt weet ik niet, hun eigen dacht ik..
denk het ook :Squote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik denk dat doom als multiplayer tegen gaat vallen
ik weet bijna wel zeker dat de multiplayer inderdaad gaat tegenvallen.. het ziet er allemaal erg vet uit.. maar de gameplay is een stuk langzamer vergeleken bij de 1e 2 delen. en juist die snelheid was leuk.. dan kon je nogeens een rocket ontwijken (zoals ook bij quake het geval was)quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik denk dat doom als multiplayer tegen gaat vallen
True,...True,...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:14 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
ik weet bijna wel zeker dat de multiplayer inderdaad gaat tegenvallen.. het ziet er allemaal erg vet uit.. maar de gameplay is een stuk langzamer vergeleken bij de 1e 2 delen. en juist die snelheid was leuk.. dan kon je nogeens een rocket ontwijken (zoals ook bij quake het geval was)
maar wat ik gezien heb in de alpha versie is dat het allemaal een stuk langzamer gaat..
maar dat maakt niet zoveel uit als de single player goed uitgewerkt is
Ik wil em op me gewone goeie ouwe GB kunnen spelen...quote:Op donderdag 15 juli 2004 17:42 schreef Elegy het volgende:
Oh, zal ik dan even wachten totdat ie ook uitkomt voor de GBA?
dit gaat een zware last voor die arme thunderbirdquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:12 schreef CreativeMind het volgende:
Gaat mijn lieve Athlon 1.4 dit trekken?
quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:42 schreef Elegy het volgende:
[..]
Effe kijken of er ergens goedkoop een SNES wordt aangeboden
Of op zo'n oldskool lcd handheldquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:37 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik wil em op me gewone goeie ouwe GB kunnen spelen...
Dat zal niet gebeuren. Demo after US launch...Rip zal er eerder zijn. Helaas.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:21 schreef Cheiron het volgende:
trouwens, er komt wel een demo uit, waarschijnlijk ronde dezelfde tijd als de volledige game. (uch..)
Goede ontwikkeling denk ik. Veel mensen twijfelen toch of hun systeem het zal trekken, downloaden de demo om het origineel dan niet meer te kopen. Nu kunnen ze de demo downloaden en dan het origineel kopen. Slim! Nu alleen zorgen dat de demo beter beschikbaar is dan de rip!
Flashlight aan = instant death...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:19 schreef =HellFire= het volgende:
Ik denk dat je de MP moet vergelijken met Splinter Cell: Pandora Tomorrow...
Juistem.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Flashlight aan = instant death...
Ik denk dat de multiplayer van Doom³ nog flink onderschat wordt. Ik denk dat het nog best een succes gaat worden.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Was ook al bekend, MP berust puur op lichteffecten
SP* trouwens ook.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Was ook al bekend, MP berust puur op lichteffecten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |