Meteen bestelt BTWquote:
Het hele online "competitie" spelen is er echt mee om zeep geholpen. Van die kloothommels die zelfs met directx hacks gaan lopen klooien. Wat ben je dan voor een enorme zielepoot?!?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik en vele andere genotsspelers noemen het cheaten, de intense community noemde het legaal... Feit blijft dat het een enorm grijs gebied is/was...
idd, dood aan die lamers !quote:Op woensdag 21 juli 2004 00:22 schreef Refragmental het volgende:
Ben overigens benieuwd wanneer de eerste brightskins zullen verschijnen.
BrightskinsVooral in dit donker spel.
Dat ze nat gingen ?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:20 schreef Najra het volgende:
Hm ik heb meerdere malen meegemaakt bij gcshop dat ze nat gingen bij de release van een nogal massaal verwacht spel. Doe ik niet meer.
Heb m ook besteld, zondag al, ook bij gcshop.nlquote:
Mjah, ik leef gewoon in de veronderstelling dat ik het spel speel zoals het bedoeld is, dus straight out of the box, geen optimalisatie en alles zo high als mogelijkquote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:25 schreef Najra het volgende:
[..]
Het hele online "competitie" spelen is er echt mee om zeep geholpen. Van die kloothommels die zelfs met directx hacks gaan lopen klooien. Wat ben je dan voor een enorme zielepoot?!?
Maar goed, ik spendeer daar dus geen tijd meer aan. Scheelt een hoop frustratie.
Niet aan de vraag konden voldoen zodat mensen niet op de release dag het spel kregen maar een tijdje later.quote:Op woensdag 21 juli 2004 00:33 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Dat ze nat gingen ?
Wat wil dat zeggen ?
En in het geval van UT2004: SE bestellen en dan doodleuk de melding krijgen na een WEEK dat die er niet meer is...quote:Op woensdag 21 juli 2004 01:36 schreef Najra het volgende:
[..]
Niet aan de vraag konden voldoen zodat mensen niet op de release dag het spel kregen maar een tijdje later.
aha.... hmm....hopen dat ze van hun fouten leren dan...quote:Op woensdag 21 juli 2004 01:36 schreef Najra het volgende:
[..]
Niet aan de vraag konden voldoen zodat mensen niet op de release dag het spel kregen maar een tijdje later.
Koop zo'n game gewoon ipv te kopieren.quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ik ga niks pre-orderen, ik haal hem wel in de winkel
of haal een kopietje
wou je zeggen dat jij alles orineel heb ?quote:Op zondag 25 juli 2004 22:40 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Koop zo'n game gewoon ipv te kopieren.![]()
ow ja, begin die "discussie" ff overnieuw...quote:Op zondag 25 juli 2004 22:42 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
wou je zeggen dat jij alles orineel heb ?![]()
dat wil ik wel doen.. maar dan moet je wel een beetje meehelpen anders kan ik geen discussie voerenquote:Op zondag 25 juli 2004 22:50 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
ow ja, begin die "discussie" ff overnieuw...
Yep.quote:Op zondag 25 juli 2004 22:42 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
wou je zeggen dat jij alles orineel heb ?![]()
goed bezigquote:Op zondag 25 juli 2004 22:56 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Yep.![]()
Al m'n games, m'n OS, m'n Office, m'n PSP, m'n Nero etc.
Zou een geforce4mx ook gelden....quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:47 schreef mschol het volgende:
de systeemeisen zijn bekend:
http://www.tweakers.net/nieuws/33418
Ach, een werkgever met MSDN licentie die jou de deur uitzet bij een reorganisatie en de week erna niet goed oplet of je wel al je kopietjes daar laat liggen als je je spullen komt pakken doet ook wonderen.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:00 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
goed bezig![]()
er zijn dus toch nog mensen die echt betalen voor dit soort dingen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |