Ja dat denk ik ook. Corey zei ook al dat hij de band niet de grond in wilt sturen.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:33 schreef -Menn0- het volgende:
Ben het helemaal met Komakie eens. Ik vind nog 2 jaar Slipknot en dan ophouden met Slipknot. Is waarschijnlijk ook het laatste album.
Shawn (clown) zit in Dirty little rabbits en Sid timmert als dj starscream samen met izzy dunfore aan de weg.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:32 schreef -Menn0- het volgende:
Ja oa Corey Taylor (zang) en James Root (gitaar) zitten zonder masker in Stone Sour. Joey Jordison (drummer) doet nu zonder masker drums voor Korn en zit in de Murderdolls. De rest weet ik niet uit m'n hoofd.
En op de dvd Inside The Nine staat van alle leden een interview, zonder masker.
Dus iedereen die beetje "Slipknot fan" (of er veel naar luisterd) weet wel hoe ze er uit zien.
Nog niet, maar denk (hoop) het wel.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:08 schreef -Menn0- het volgende:
Niet naar NL?
Ga naar Area 4, tof festival en pik je ze gelijk mee.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:38 schreef snopprinses het volgende:
mên ik moet deze band ooit nog live gezien hebben..ff dat spul in sportpaleis checken
aanwezig! al zal het enkel zijn voor Machine Head eigenlijkquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:19 schreef tarzan1 het volgende:
Slipknot komt samen met Machine Head en Children of Bodom naar Antwerpen (14 december, Lotto Arena)
De eerste 2 kan ik goed hebben, CoB vind ik verschrikkelijk.
joh alleen is antwerpen iets gemakkelijker en sneller te bereiken voor mijquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ga naar Area 4, tof festival en pik je ze gelijk mee.
Let freedom ring with a shotgun blast!quote:Op zondag 15 juni 2008 11:25 schreef AgeEll het volgende:
kaarten binnen
machine head is echt een dikke bonus: Halo, Davidian
clown, corey en joey zien er vet uit, en volgens mij hebben sommige nog dezelfde maskers met misschien een detail verschil.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:55 schreef Rokkelbok het volgende:
http://www.spinner.com/2008/07/01/new-slipknot-masks-exclusive/
Voor de mensen die de nieuwe maskers van slipknot willen zien wel voor maar 24 uur te zien, maar daarna kun je ze vast wel ergens anders bekijken
Idd zeg, stel je zou dat nog omreken (jaja) dan is het 122 gulden voor een concertquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:15 schreef Florian_ het volgende:
Wilde voor de fun wel eens naar een concert van die gasten (vond het wel leuk toen ik zo'n 6 jaar geleden in de brugklas zat) maar 50 euro is wel erg veel
![]()
50euro is toch 110 gulden, x2 + 10%quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Idd zeg, stel je zou dat nog omreken (jaja) dan is het 122 gulden voor een concert![]()
Echt niet normaal meer. HMH is al niet zo goedkoop nee, maar 50 is wel erg veel. Geloof dat Slayer in de HMH ook weer zoiets gaat worden. Nou met service kosten erbij. 2 concerten 110 euro
al de nieuwe nummers geluisterd - all hope is gone en psychosocialquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:42 schreef On het volgende:
Ik ben al jaren slipknot-af maar als het nieuwe album er is ga ik hem wel een keer luisteren, ben stiekem toch wel benieuwd.
Dat kotsen in het begin.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:34 schreef guitarist.nl het volgende:
Diep verstopt in een la ligt nog steeds Disasterpieces, ooit eens gekocht toen ik een 16 jarig alto' tje was. Stiekem een ongelooflijk goede live DVD!
dit is echt het meest melodieuze nummer ooit van slipknot, dit lijkt wel erg op stone sour ja, ze zouden meer gaan experimenteren, denk dat er ook zat ragnummers tussen gaan zitten zoals all hope is gone (de titelsong zelf)quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:07 schreef Frankz0rz het volgende:
Er is een 33 second preview uitgelekt van "Snuff"
Link: http://rapidshare.com/files/133756316/11._Snuff.mp3
Slipknot turns Stone Sour if you ask me.
Aangezien ik Stone Sour beter vind hoor je mij niet klagenquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:07 schreef Frankz0rz het volgende:
Er is een 33 second preview uitgelekt van "Snuff"
Link: http://rapidshare.com/files/133756316/11._Snuff.mp3
Slipknot turns Stone Sour if you ask me.
Vermillion II vergeten?quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:40 schreef AgeEll het volgende:
[..]
dit is echt het meest melodieuze nummer ooit van slipknot,
een paar klinken heel veel belovend - gematria, vendetta, this cold black, wherein lies continuequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:29 schreef Frankz0rz het volgende:
Previews gevonden van het hele album;
1. ".execute." - http://www.nuclearblast-musicshop.de/sample.swf?id=132639
2. "Gematria (The Killing Name)" - http://www.nuclearblast-musicshop.de/sample.swf?id=132640
3. "Sulfur" - http://www.nuclearblast-musicshop.de/sample.swf?id=132641
4. "Psychosocial" - http://www.nuclearblast-musicshop.de/sample.swf?id=132642
5. "Dead Memories" - http://www.nuclearblast-musicshop.de/sample.swf?id=132643
6. "Vendetta" - http://www.nuclearblast-musicshop.de/sample.swf?id=132644
7. "Butcher's Hook" - http://www.nuclearblast-musicshop.de/sample.swf?id=132645
8. "Gehenna" - http://www.nuclearblast-musicshop.de/sample.swf?id=132646
9. "This Cold Black" - http://www.nuclearblast-musicshop.de/sample.swf?id=132647
10. "Wherein Lies Continue" - http://www.nuclearblast-musicshop.de/sample.swf?id=132648
11. "Snuff" - http://www.nuclearblast-musicshop.de/sample.swf?id=132649
12. "All Hope Is Gone" - http://www.nuclearblast-musicshop.de/sample.swf?id=132650
Sommige zijn wel vet, maar sommige.. tja. Too much Stone Sour
Er is maar plek voor 200 mensen, dus als je er heen wilt moet je snel zijn!quote:Slipknot - All Hope Is Gone Launchparty!
Het is bijna zover! ‘All Hope Is Gone’, het nieuwe album van Slipknot, is binnenkort (22 augustus) in de winkels verkrijgbaar. De release van deze metalband kan en mag natuurlijk niet stilzwijgend voorbij gaan…
FAME organiseert i.s.m. Roadrunner Records een unieke release party voor dit nieuwe album van Slipknot. De release party vindt plaats op 21 augustus, een dag voor de release….. Dit betekent dus dat jij al een dag eerder in bezit kunt zijn van deze nieuwe waanzinnige plaat!
Event: Slipknot - All Hope Is Gone release party
Datum: 21 augustus 2008
Tijd: 21:30 t/m 23:00 uur
Dresscode: Slipknot style
KOOP HET ALBUM EN ONTVANG GRATIS EXCLUSIEVE PICTURE DISC !
FAME heeft de hand weten te leggen op 200 exemplaren van de zeer exclusieve picture dics vinyl single van ‘Psychosocial’. Op de release party ontvang je bij aankoop van het nieuwe album ‘All Hope Is Gone’ de picture disc er voor niks en noppes bij. Van deze picture disc zijn er wereldwijd maar 2500 exemplaren!
ga me niet verlagen tot het niveau van die vage spelletjes, en ik vrees dat m'n slipknot shirt na 7 jaar ongedragen in de kast te hebben gelegen half opgevreten is door de motten.. but hey.. jeugdsentiementquote:
Nope, is nog niet geleaked. Maar hij zal sowieso a.s Woensdag wel op internet verschijnen aangezien hij dan uitkomt in Japan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:47 schreef attila_de_hun het volgende:
Heeft iemand de hele cd al een keer gehoord (wellicht is die reeds "gelekt")? Ik ben er erg benieuwd naar aangezien ik Slipknot per cd beter vind. Ik hoop dan ook dat ze de lijn kunnen voortzetten. De twee nummers die ik heb gehoord vind ik in ieder geval super.
ja, die zal wel veilig in een kluis zijn opgeborgen (naast death magneticquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:07 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Nope, is nog niet geleaked. Maar hij zal sowieso a.s Woensdag wel op internet verschijnen aangezien hij dan uitkomt in Japan.
Bedankt voor de verwijderde postquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:57 schreef Frankz0rz het volgende:
- lees de FAQ -
Dus voor de bonus dvd hoef ik geen moeite te ondernemen? Overigens, ik vraag me wel af of deze bonus DVD slechter is dan de bonus dvd die bij de laatste testament zat. Dat was pas echt en aanfluiting. |Zonde, want een gord bonus DVD kan toch meerwaarde beteken voor een titel (bijv. de laatste chimaria of de voorlaatste cannibal corpse!)quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:48 schreef Tokus het volgende:
Nou, de bonus dvd is een van de saaiste ooit. Wat beelden uit de studio, aangevuld met wat artsy fartsy gedoe waar Clown zo van houdt.
quote:A STATEMENT FROM SLIPKNOT - 8.20.2008
To Our Fans:
It is with huge regret and disappointment that we have been forced to cancel our imminent European festival appearances at Leeds, Reading, 2 Days a Week, Area 4, as well as exclusive performances for MTV Europe and Virgin TV. The other night, Joey Jordison broke his ankle and doctors have advised Joey to stay off his leg for 4-6 weeks to prevent further injury or permanent and more serious damage.
We know you will be hugely disappointed and so are we. Canceling
shows is never an easy decision and we apologize to all our fans, friends and family for not being there to throw down with you. We will be back in Europe this November and can't wait to see you all then.
Stay (sic),
Slipknot
Ja wat is dat toch met die Clown. Ze hebben ook ooit eens een dubbel dvd uitgebracht die "geregiseerd" was door hem toch? Een aaneenschakeling van wazige beelden ofzo...?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:48 schreef Tokus het volgende:
Nou, de bonusdvd is een van de saaiste ooit. Wat beelden uit de studio, aangevuld met wat artsy fartsy gedoe waar Clown zo van houdt.
yep, die was ook kut met peren. In ieder geval die film. De tweede schijf ging nog wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:11 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ja wat is dat toch met die Clown. Ze hebben ook ooit eens een dubbel dvd uitgebracht die "geregiseerd" was door hem toch? Een aaneenschakeling van wazige beelden ofzo...?
Jammer dat ik dat niet heb meegemaakt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:01 schreef Tokus het volgende:
People = Shit en (sic)
en Joey had z'n draaiende drumkit weer bij zich.
Bij Tool in de HMH mocht je geen eens je camera meenemen naar binnen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:48 schreef AgeEll het volgende:
ik vond het echt gruwelijk gister. Het ging echt veels te snel voorbij. Machine Head was zoals altijd weer lekker bezig. Lekkere metal maken die gasten. Daarna Slipknot, ik vond het helemaal top. Mooi podium en ze hadden er wel zin in. Corey blijft geweldig, maar ik vond de rest ook erg enthousiast. Ik vond wel het geluid wat zacht, vooral corey was soms slecht verstaanbaar, en ik vond de zaal wat tam. Volgens mij waren er wel wat pitten, maar qua herrie maken, kwam er niet echt veel uit. Mijn theorie is dat er veel mensen komen voor Machine Head en de andere voor Slipknot. Ik vind ze allebei geweldig. Mijn broertje had nog een drumstick gevangen van nr3, volgens mij Chris ofzo,
Wat ik wel het domste vond btw, dat slipknot moeilijk doet over foto's en vooral filmen. Ik werd er bijna uitgehaald omdat ik te veel foto's maakte. Ik denk dat dit vooral van Clown komt, bij stone sour heb ik ze nog nooit gehoord. Ik kan me voorstellen dat de flitsen irritant zijn, daar moesten we al eerder mee stoppen. Later mocht je bijna niks meer.
Ik heb backstage heel duidelijk gezien dat ze om 21:40 zouden beginnen, en dat klopt ook wel zo'n beetje (als je de intro van AC/DC meetelt).quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:00 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ah kut zeg, ik moest na Spit it out wegschijt OV in Nederland. Ze waren ook te laat begonnen want het hoorde al om 22:45 afgelopen te zijn.
Voor de deur hing er een briefje dat het om 21:30 zou beginnen. Ze begonnen pas zo rond kwart voor 10. En dat kwartier scheelt een hoop als je een trein moet halen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:05 schreef Tokus het volgende:
[..]
Ik heb backstage heel duidelijk gezien dat ze om 21:40 zouden beginnen, en dat klopt ook wel zo'n beetje (als je de intro van AC/DC meetelt).
waarom maak je zoveel foto's, vond je het niet zo interessant om te zien ofzo?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:48 schreef AgeEll het volgende:
ik vond het echt gruwelijk gister. Het ging echt veels te snel voorbij. Machine Head was zoals altijd weer lekker bezig. Lekkere metal maken die gasten. Daarna Slipknot, ik vond het helemaal top. Mooi podium en ze hadden er wel zin in. Corey blijft geweldig, maar ik vond de rest ook erg enthousiast. Ik vond wel het geluid wat zacht, vooral corey was soms slecht verstaanbaar, en ik vond de zaal wat tam. Volgens mij waren er wel wat pitten, maar qua herrie maken, kwam er niet echt veel uit. Mijn theorie is dat er veel mensen komen voor Machine Head en de andere voor Slipknot. Ik vind ze allebei geweldig. Mijn broertje had nog een drumstick gevangen van nr3, volgens mij Chris ofzo,
Wat ik wel het domste vond btw, dat slipknot moeilijk doet over foto's en vooral filmen. Ik werd er bijna uitgehaald omdat ik te veel foto's maakte. Ik denk dat dit vooral van Clown komt, bij stone sour heb ik ze nog nooit gehoord. Ik kan me voorstellen dat de flitsen irritant zijn, daar moesten we al eerder mee stoppen. Later mocht je bijna niks meer.
nee surfacing was de opener.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:27 schreef xJapser het volgende:
Volgens mij was Eyeless zelfs de opener.
veel foto's viel wel mee, gewoon af en toe tijdens een 'minder nummer'. ik vind het ook leuk om foto's te hebben.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:22 schreef SickBitch het volgende:
oh oh oh wat was dat leuk
[..]
waarom maak je zoveel foto's, vond je het niet zo interessant om te zien ofzo?k snap dat hele foto gebeuren nooit zo, meestal ben je te druk bezig met meedoen en dan kan je niet eens foto's maken
komop, dat ziet er toch niet uit ?quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:42 schreef InspectorPaco het volgende:
Tof op ze eens op het podium gezien te hebben. Blijft toch wel entertainment, alhoewel de muziek niet helemaal mijn ding is. Kwam vooral voor MH. Blijft tof om MH live te zien, alhoewel ik ze wat rommelig vond spelen. Meer foto's op m'n site www.pacoweekenstroo.com.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nee dat was Surfacing, maar Eyeless zat geloof ik wel ergens in het begin van de setlist.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:27 schreef xJapser het volgende:
Volgens mij was Eyeless zelfs de opener.
Want? Het voegt wel een beetje horror element toe imho.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:02 schreef Andyy het volgende:
[..]
komop, dat ziet er toch niet uit ?![]()
![]()
![]()
horror ?quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:11 schreef xJapser het volgende:
[..]
Want? Het voegt wel een beetje horror element toe imho.
zoek een setlist op, en als je een album wilt luisteren, moet je vooral met Slipknot (album) beginnen, daar spelen ze het meeste van. Ik hoop dat ze wat meer van het laatste album gaan spelen, helemaal nu Sulfur de nieuwe singel is.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:59 schreef Komakie het volgende:
Ik ga ze op Rock am Ring zien en ben wel erg benieuwd
Aangezien ik niet een hele grote Slipknot kenner ben hoop ik op een setlist met veel hitjes, maar ik ben zeker benieuwd en ga me nog ff inluisteren op de materie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |