abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20716200
Als je hem van een donorauto hebt, kun je het beste de optie 'distort' gebruiken, dan kun je hem neerzetten zoals je wilt.
Don't argue with me, I will drag you down to my level and beat you with experience
pi_20721022
het lijkt me leuk om ook eens mee te doen, ik kan de plaat van de infinity g35 nergens vinden
iemand een linkje voor me?
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
  maandag 19 juli 2004 @ 19:09:26 #203
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_20727603
dr komt een nieuwe foto aan dus ik zou eens in het wedstrijdtopic kijken

@ ThaFreak: koel dat je de poll maakt maar wil je hem voortaan neit eerder dan 3 uur maken, er is vaak genoeg nog gebeurt dat er een paar minuten voor 3 nog een foto word bijgevoegd en dat zou lullig zijn (ik ben nogal een last minute soeper)
"Even langs de kapper, hij pakt de tondeuze, shit is simpel plus gewoon goedkoopste keuze"
pi_20728437
quote:
Op maandag 19 juli 2004 19:09 schreef Mons het volgende:
dr komt een nieuwe foto aan dus ik zou eens in het wedstrijdtopic kijken

@ ThaFreak: koel dat je de poll maakt maar wil je hem voortaan neit eerder dan 3 uur maken, er is vaak genoeg nog gebeurt dat er een paar minuten voor 3 nog een foto word bijgevoegd en dat zou lullig zijn (ik ben nogal een last minute soeper)
niet zo miepen jij
zal er idd in het vervolg aan denken, voor nu mijn nederige excuses
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  maandag 19 juli 2004 @ 21:16:54 #205
81996 Bond
License to kill
pi_20730394
quote:
Op maandag 19 juli 2004 19:09 schreef Mons het volgende:
(ik ben nogal een last minute soeper)
Heb je er wel 1 gemaakt? Wil je hem dan laten zien. Ben wel beniewd namelijk.
Wat me ook opvalt is dat echt iedereen een ander idee bij de auto heeft is echt grappig. Ga hier zeker vaker aan meedoen, maar hoop wel dat er bij de volgende keer weer meer meedoen.
Geen commentaar
pi_20737700
quote:
Op maandag 19 juli 2004 21:16 schreef Bond het volgende:

[..]

Heb je er wel 1 gemaakt? Wil je hem dan laten zien. Ben wel beniewd namelijk.
Wat me ook opvalt is dat echt iedereen een ander idee bij de auto heeft is echt grappig. Ga hier zeker vaker aan meedoen, maar hoop wel dat er bij de volgende keer weer meer meedoen.
dat zal aan je inzending liggen dan
pi_20738624
quote:
Op maandag 19 juli 2004 19:49 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

niet zo miepen jij
zal er idd in het vervolg aan denken, voor nu mijn nederige excuses
Mons heeft dus ABSOLUUT gelijk; kijk naar alle vorige delen van het photoshoptopic waarin de poll ALTIJD om 15:00 begon. Zoals nu was ik ook van plan om voor 15:00 mijn shop nog in te leveren maar de wedstrijd duurde nu van dinsdag tot maandag, 6 dagen dus.. ik vind het echt slecht geregeld en ik baal ontzettend want nu heb ik dus alweer (pas geleden ook al) voor niks gephotoshopt omdat een stel clowns die niet kunnen wachten de poll pushen.

Thanks guys, sportief.
pi_20742718
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 10:58 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Mons heeft dus ABSOLUUT gelijk; kijk naar alle vorige delen van het photoshoptopic waarin de poll ALTIJD om 15:00 begon. Zoals nu was ik ook van plan om voor 15:00 mijn shop nog in te leveren maar de wedstrijd duurde nu van dinsdag tot maandag, 6 dagen dus.. ik vind het echt slecht geregeld en ik baal ontzettend want nu heb ik dus alweer (pas geleden ook al) voor niks gephotoshopt omdat een stel clowns die niet kunnen wachten de poll pushen.

Thanks guys, sportief.
er moet gewoon bij het posten van de soepauto al een datum en tijd zijn voor de sluiting. Ik persoonlijk vond zondagmiddag 18:00 prima, heb je iig duidelijkheid. Nu heb je ook weer dat degene die gewonnen heeft pas een dag later z'n auto post.
pi_20743095
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 10:58 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Thanks guys, sportief.
tsjeee tis maar een foutje waar ik al sorry voor heb gezegt en 7dagen is het dus van dinsdag tot en met maandag als we zo gaan miepen!
  dinsdag 20 juli 2004 @ 14:38:36 #210
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_20743305
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 14:28 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

tsjeee tis maar een foutje waar ik al sorry voor heb gezegt en 7dagen is het dus van dinsdag tot en met maandag als we zo gaan miepen!
Dat is helemaal juist.

Daarnaast doet me zo'n last-second inzending denken aan die schoolkids die liever buiten spelen en op het laatst hun huiswerk inleveren, liefst gekopiëerd van anderen.
Gewoon op tijd beginnen, en je mist die laatste 7 minuten niet tot 15:00h. Op tijd zijn heet dat.

en van dinsdag tot maandag is dus 7 dagen. van dinsdag naar dinsdag is 8 dagen.

EN nu stoppen met mijn vriendje pesten
pi_20743639
Wat een vergelijking met huiswerk.
Het is gewoon de aard van sommige mensen om te presteren onder druk.
En er zijn ook mensen die tijd vrij moeten maken voor het meedoen aan deze competitie. Daar hoor ik ook bij. Dus voor zulke mensen is het noodzakelijk duidelijk te zijn over de sluitingsdatum. Niet iedereen komt immers elke dag op Fok om te kijken wie er nu weer de sluitingsdatum gaat bepalen.
En hoe duidelijk kun je zijn en hoeveel misverstanden kunnen er ontstaan als we met zijn allen 1 dag en 1 tijdstip aangeven voor het einde van de ronde.
Dus dat lijkt me de beste oplossing.

Nou kom maar op met de volgende wagen, hoop dat hij leuker is dan de vorige dan neem ik ook weer de moeite om mee te doen.
  dinsdag 20 juli 2004 @ 15:02:47 #212
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_20743771
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 14:56 schreef AEZscf het volgende:
Wat een vergelijking met huiswerk.
Het is gewoon de aard van sommige mensen om te presteren onder druk.
En er zijn ook mensen die tijd vrij moeten maken voor het meedoen aan deze competitie. Daar hoor ik ook bij. Dus voor zulke mensen is het noodzakelijk duidelijk te zijn over de sluitingsdatum. Niet iedereen komt immers elke dag op Fok om te kijken wie er nu weer de sluitingsdatum gaat bepalen.
En hoe duidelijk kun je zijn en hoeveel misverstanden kunnen er ontstaan als we met zijn allen 1 dag en 1 tijdstip aangeven voor het einde van de ronde.
Dus dat lijkt me de beste oplossing.

Nou kom maar op met de volgende wagen, hoop dat hij leuker is dan de vorige dan neem ik ook weer de moeite om mee te doen.
Ja rare vergelijking ik weet het, maar je snapt het wel

Het is idd beter om een datum + tijd te zeggen dan "over 7 dagen".
Dat blijkt verwarring te zaaien bij mensen die de eerste 2 klassen van de lagere school gemist hebben.

En ff ontopic:

Keep up the good work! Ik lurk hier vaak, maar ik kan er zelf niets van
  dinsdag 20 juli 2004 @ 17:40:34 #213
81996 Bond
License to kill
pi_20747133
Is de foto goed?
Geen commentaar
  dinsdag 20 juli 2004 @ 17:45:25 #214
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_20747239
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 17:40 schreef Bond het volgende:
Is de foto goed?
Laat ik het zo zeggen;
als je nog andere voorstellen hebt, graag!
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_20747276
De foto is saai. Behalve dat is de auto ook saai, en als het daar dan bij bleef oké. Helaas is dit weer de zoveelste luxe-half-sport-sedan die je kunt verlagen, verven, velgen veranderen en ramen tinten.

Nou ja, de keerzijde is dat het dan weer extra moeilijk is om er wat creatiefs van te bakken.
  dinsdag 20 juli 2004 @ 17:49:06 #216
81996 Bond
License to kill
pi_20747321
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 17:45 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen;
als je nog andere voorstellen hebt, graag!
'k snap hem, als ik nog een keer win zoek ik wel weer een mooie.
Mag je hier touwens ook foto's plaatsen die je als voorstel kan aanraden? Of moet ik daar een ander topic voor openen?
Geen commentaar
pi_20747686
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 14:28 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

Ik loop niet te miepen, ik vind gewoon dat er systeem moet komen in zoiets als dit; iets wat er het afgelopen jaar ALTIJD is geweest (ja, voordat jij uberhaupt PTA-mod was)...

Ik heb al die tijd meegedaan, en nu dacht ik weer 's mee te doen na een lange pauze.. als er geen systeem in komt vind ik het niet gek dat dit topic slecht loopt en blijft lopen.
pi_20747702
Oh ja, de foto is prima. Als jullie hier niks van kunnen maken wordt het nog een paar tutorialtjes volgen naar mijn mening.
  dinsdag 20 juli 2004 @ 18:44:13 #219
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_20748476
De foto op zich is ook niet slecht, maar er zijn al een paar van dit soort wagens in korte tijd na elkaar gekomen, zoals de Volvo en Infinity. Een ander soort auto is weleens leuk voor de afwisseling lijkt me.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_20748673
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 18:04 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Ik loop niet te miepen, ik vind gewoon dat er systeem moet komen in zoiets als dit; iets wat er het afgelopen jaar ALTIJD is geweest (ja, voordat jij uberhaupt PTA-mod was)...

wat dat er mee te maken heeft snap ik niet maar laat ik verder maar rusten

Ik heb al die tijd meegedaan, en nu dacht ik weer 's mee te doen na een lange pauze.. als er geen systeem in komt vind ik het niet gek dat dit topic slecht loopt en blijft lopen.
dinsdag=dag 1
woensdag=dag 2
donderdag=dag 3
vrijdag= dag 4
zaterdag= dag 5
zondag= dag 6
maandag= dag 7 dus de poll
  dinsdag 20 juli 2004 @ 23:42:27 #221
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_20754409
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 18:04 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Dan had uitgerekend jij als die-hard dit systeem moeten kennen, maar je aanname dat dinsdag de poll zou zijn was fout. jou fout. dit systeem was er zelfs al voordat thafreak mod was weet je.
quote:
Er is al een oplossing aangeboden hier vlakboven. ik opperde het voor de hand liggende.
Als je nu eens stopt met miepen en met elkaar afspreekt dat je een datum en tijd aanhoudt ipv "over 3 dagen" ging misschien het topic ook wat beter lopen.

Maar dat is natuurlijk mijn mening
pi_20756654
ik vind de foto prima, ik ben al druk opweg naar een M5 beater
Can't fix it? Fuck it!
pi_20760634
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 18:54 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

dinsdag=dag 1
woensdag=dag 2
donderdag=dag 3
vrijdag= dag 4
zaterdag= dag 5
zondag= dag 6
maandag= dag 7 dus de poll
Als ie om 18:51 gepost wordt vind ik het nogal weinig 'dag' om te photoshoppen, maar het is goed zo; ik snap het al.
  woensdag 21 juli 2004 @ 17:27:26 #224
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_20769861
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 14:38 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Dat is helemaal juist.

[b]Daarnaast doet me zo'n last-second inzending denken aan die schoolkids die liever buiten spelen en op het laatst hun huiswerk inleveren, liefst gekopiëerd van anderen. ]/b[
Gewoon op tijd beginnen, en je mist die laatste 7 minuten niet tot 15:00h. Op tijd zijn heet dat.

en van dinsdag tot maandag is dus 7 dagen. van dinsdag naar dinsdag is 8 dagen.

jij hebt vast nog niet die meesterlijke dikke soep van Henkmanz gezien wat een bullshit. Ik werk weetje wel geld verdienen en ik heb niet echt altijd tijd om foto's te gaan soepen en aangezien het gewoon tot 3 uur duurt neem ik m'n tijd.

@ThaFreak: beetje lame reactie (voor een mod) bedoel dr is gewoon een regel en daar moet ook jij je aan houden (ik dacht dat ik je er gewoon netjes op gewezen had)
@Bond: nee ik heb er geen gemaakt, heb nu practisch 2 weken achter elkaar gewerkt geen zin/tijd
"Even langs de kapper, hij pakt de tondeuze, shit is simpel plus gewoon goedkoopste keuze"
pi_20770052
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 14:38 schreef Tjabbo het volgende:
Daarnaast doet me zo'n last-second inzending denken aan die schoolkids die liever buiten spelen en op het laatst hun huiswerk inleveren, liefst gekopiëerd van anderen.
Ik had deze post nog niet eens gelezen; wil je hiermee suggereren dat ik mijn shit kopieer van anderen en op het laatste moment inlever?
Wat Mons zegt is right; ik werk ook. Daarnaast heb ik een sociaal leven en een aantal hobbies te beoefenen. Het zou écht niet de eerste keer zijn dat ik om 5 voor 3 mn shop upload omdat ik gewoon de tijd neem en graag gebruik maak van de gegeven tijd.
Net zoals in het bedrijfsleven (waar ik ook ervaring mee heb, zeker op gebied van multimedia) is een deadline een deadline. In de praktijk blijkt echter dat de mooiste producten pas op het laatste moment worden ingeleverd aangezien er zorg aan besteed is; geen afgeraffeld produktje dus. Kun jij mooi zeggen dat je op tijd moet beginnen en je die 7 minuten niet mist; dan word jij dus zo'n afraffelfiguur die in het bedrijfsleven op z'n flikker gaat krijgen omdat je de tijd die je krijgt niet benut; daar kom je wel achter.
quote:
Omg, gay. Dat heeft ook echt wat te maken hiermee .
pi_20770434
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 17:27 schreef Mons het volgende:

@ThaFreak: beetje lame reactie (voor een mod) bedoel dr is gewoon een regel en daar moet ook jij je aan houden (ik dacht dat ik je er gewoon netjes op gewezen had)
ik zou me netjes houden omdat ik mod ben
ik heb sorry gezegt dat ik hem 3 minuten te vroeg hebt geopend zoals je me zei dus wat zit je nu nog te miepen dan???
  woensdag 21 juli 2004 @ 19:43:42 #227
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_20772396
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 17:55 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

ik zou me netjes houden omdat ik mod ben
ik heb sorry gezegt dat ik hem 3 minuten te vroeg hebt geopend zoals je me zei dus wat zit je nu nog te miepen dan???
Nee, je hoeft je niet netjes te houden omdat je mod bent maar dat is meestal wel wat relaxter . Ik zeg ook niet dat je niet sorry hebt gezegd of what ever ik vraag je gewoon of je daar voortaan op let en je begint meteen te lullen over dat ik niet moet miepen, beetje raar omdat ik gewoon had beargumenteerd waarom maar ik neem aan dat je het snapt en ik snap jou wel dus het komt vast wel goed game on.
pi_20785330
anders openen jullie even een apart topic hiervoor ofzo, we hebben het hier over een Photo-shop wedstrijdje. De Poll was misschien wat te vroeg maar gebeurd is gebeurd hoor

Misschien een idee om iedereen te laten intekenen als ze mee willen doen, als ze niet 1 dag voor de sluiting hebben ingeschreven doen ze niet mee.

maar weer ontopic:

Bassie en Adriaan mobiel

reacties s.v.p.
  donderdag 22 juli 2004 @ 13:00:03 #229
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_20786179
Mijn final:

- lager
- cleaner
- vlakke kap
- 2tone met puntverloop
- vinyl over zijkant
- booskijkers
- dubbele grille
- spoilertje
- velgjes
- bumpers en skirts wat 'versportiefd'
- raampjes wat verduisterd
- zonnestrip op voorruit
- luchtgaatjes voor achterwiel (experimentje... ben er niet heel tevreden over)

Comments?
Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
pi_20789662
ziet er koel uit, maar wat heb je aan de luchtinlaat als de motor voorin zit?
Can't fix it? Fuck it!
  donderdag 22 juli 2004 @ 16:07:15 #231
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_20790359
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 17:38 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Ik had deze post nog niet eens gelezen; wil je hiermee suggereren dat ik mijn shit kopieer van anderen en op het laatste moment inlever?
Nee. absoluut niet. Vaak heb je mooie bewerkte auto's. ik suggereer dat ' alles op het laatst aan laten komen' naar lakse studenten mentaliteit neigt. die 3 minuten. kom op zeg.
quote:
Wat Mons zegt is right; ik werk ook. Daarnaast heb ik een sociaal leven en een aantal hobbies te beoefenen. Het zou écht niet de eerste keer zijn dat ik om 5 voor 3 mn shop upload omdat ik gewoon de tijd neem en graag gebruik maak van de gegeven tijd.
Net zoals in het bedrijfsleven (waar ik ook ervaring mee heb, zeker op gebied van multimedia) is een deadline een deadline. In de praktijk blijkt echter dat de mooiste producten pas op het laatste moment worden ingeleverd aangezien er zorg aan besteed is; geen afgeraffeld produktje dus. Kun jij mooi zeggen dat je op tijd moet beginnen en je die 7 minuten niet mist; dan word jij dus zo'n afraffelfiguur die in het bedrijfsleven op z'n flikker gaat krijgen omdat je de tijd die je krijgt niet benut; daar kom je wel achter.
[..]
Afraffelwerk komt imho door dingen die op het laatst nog net ff af moeten.
En over mijn werk, daar weet jij niet van en heb je niets mee te maken
quote:
Omg, gay. Dat heeft ook echt wat te maken hiermee .
Nee helemaal niet. Dit was om te verduidelijken dat het een post met een knipoog was. Het ging alleen om de manier waarop iemand wordt afgebrand terwijl hij (jij in dit geval) zelf niet goed gekeken had.

Dus maak je niet zo druk, dit wordt helemaal opgeblazen. Als ik het zo hoor heb je weer een deadline want je klinkt nogal frusty.

Relax tex
pi_20790485
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 15:37 schreef MrSkyline het volgende:
voor de joekels van 20 inch remmen
pi_20796796
alsnog heb ik liever goeie remmen op me voorwielen
Can't fix it? Fuck it!
  vrijdag 23 juli 2004 @ 00:39:28 #234
79367 FijnDier
Skate and Destroy
pi_20800273
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 20:33 schreef Blapiet het volgende:
Shrek 2 Promo tour 2004

[afbeelding]
Hmm heel appart, ik heb vandaag dezelfe kleur en dezelfde rims erop gedaan Ik dacht eerst dat ik mn eige sjoppie erop zag staan
Het is zo fijn hier.
pi_20800358
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 00:39 schreef FijnDier het volgende:

[..]

Hmm heel appart, ik heb vandaag dezelfe kleur en dezelfde rims erop gedaan Ik dacht eerst dat ik mn eige sjoppie erop zag staan
je bent een paar weken te laat
Can't fix it? Fuck it!
pi_20803541
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 00:39 schreef FijnDier het volgende:

[..]

dan ben jij dus niet zo creatief als je dacht
  vrijdag 23 juli 2004 @ 09:48:58 #237
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_20803909
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 15:37 schreef MrSkyline het volgende:
Hoe weet je dat die voorin zit, misschien heb ik die ook wel naar achteren gesoept?

oke, je hebt gelijk, maar kon ff geen goed plekje verzinnen. de inlat zelf vind ik ook niet echt mega-geslaagd
pi_20807267
dan heb je die asociale grill aan de voorkant niet nodig. one way or the other, 1 van de 2 is overbodig
Can't fix it? Fuck it!
  vrijdag 23 juli 2004 @ 14:24:47 #239
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_20807699
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 14:07 schreef MrSkyline het volgende:
dan heb je die asociale grill aan de voorkant niet nodig. one way or the other, 1 van de 2 is overbodig
die is voor de koeling van het bier in de kofferbak

okok, i know, hij is overbodig en nog lelijk ook, maargoed ik laat m zitten, ik heb al gezegd dat t mn final was
  zaterdag 24 juli 2004 @ 10:17:42 #240
81996 Bond
License to kill
pi_20824040
ff wat reactisch graag, ik weet dat hij nog niet af is maar kijk daarvoor even in het wedstrijd topic.
Geen commentaar
pi_20833396
Ik had hem niet zo laag gemaakt, vind ik (persoonlijk) niet zo mooi...

daarnaast heb ik het idee dat de voorbumper 'scheel' is.

plus, de schaduw klopt niet maar omdat ie niet af is is het eigenlijk maar loos commentaar, want ik neem aan dat je bijv. de schaduw zelf wel aangepast zou hebben.
pi_20850275
ik lust ook wel wat reacties, misschien word dit me final maar dat week nog niet.
so hit me.

plaatje staat op picserver, maar das niet altijd even betrouwbaar, als hij niet laad gewoon ff refreshen dan moet hij werken... of picserver is down
maargoed.

Can't fix it? Fuck it!
  zondag 25 juli 2004 @ 20:58:54 #243
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_20852811
quote:
Op zondag 25 juli 2004 19:03 schreef MrSkyline het volgende:
ik lust ook wel wat reacties, misschien word dit me final maar dat week nog niet.
so hit me.

plaatje staat op picserver, maar das niet altijd even betrouwbaar, als hij niet laad gewoon ff refreshen dan moet hij werken... of picserver is down
maargoed.

[afbeelding]
wat een geile paint job voor de rest istie neit echt speciaal maar dat komt door bvb slechte donormateriaal (velgen) en het onder elkaar plaatsen van donor stukken (sideskirt)
pi_20854949
sideskirt is niet onder elkaar geplakt, maar ik men dr idd ook niet tevree over, komt hiervandaan:

http://www.ultimatecarpage.com/pic.mv?imagenum=3&num=1958

en de velgen zijn niet erg mooi idd, ik heb nog op zoek naar GT velgen met een single bolt fitting, moeilijk passend te vinden....
Can't fix it? Fuck it!
  maandag 26 juli 2004 @ 11:39:38 #245
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_20863345
quote:
Op zondag 25 juli 2004 22:32 schreef MrSkyline het volgende:
sideskirt is niet onder elkaar geplakt, maar ik men dr idd ook niet tevree over, komt hiervandaan:

[afbeelding]

http://www.ultimatecarpage.com/pic.mv?imagenum=3&num=1958

en de velgen zijn niet erg mooi idd, ik heb nog op zoek naar GT velgen met een single bolt fitting, moeilijk passend te vinden....
ohw leek net zo
pi_20864539
quote:
Op zondag 25 juli 2004 19:03 schreef MrSkyline het volgende:
so hit me.

maargoed.

[afbeelding]
Oef, nice paint dude
pi_20907704
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 12:15 schreef MrSkyline het volgende:

[..]

cabrio is lelijk, en simpel, je neemt een deel van een astra cabrio en je bent klaar, ik ga m wel cellshaden ofzo, misschien andere wielen en wat bestickering.
Dude, je zegt dat cabrio lelijk en simpel is omdat je een deel van een astra cabrio moet nemen en klaar; maar als je nou 's niet standaard donormateriaal gebruikt en zelf wat gaat brushen ofzo; dat is toch al veel meer een uitdaging? Ik snap niet dat je er zo'n probleem van maakt dat de foto te 'simpel' is... ik loop nu al een tijdje mee in dit topic (met een korte rustpauze) en ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand zo moeilijk deed over de moeilijkheidsgraad van een auto.

Het is photoshop for christs sake, de mogelijkheid zijn zo goed als eindeloos .

No offence trouwens, ik bedoel het niet slecht ofzo maar probeer wat verder te kijken. En als dit topic niet genoeg uitdaging voor je is moet je eens kijken op www.tuning-belgium.com ofzo.
pi_20925058
ow sjongejonge, daar gaat het niet om, maar als je een auto van een niet standaard hoek neemt is het gelijk wat moeilijker voor iedereen, dan krijgen we eens wat anders. ik kan dan wel zonder donormateriaal gaan werken, maar dat maakt het nog niet anders, het is als maar het zelfde. ik bedoel "kijk eens wat verder"

Can't fix it? Fuck it!
pi_20937547
Moeilijke foto's heb ik zo váák gehad.. mijn ervaring met auto's photoshoppen is dat het na een tijdje juist gaat vervelen om onmogelijke foto's voor je neus te krijgen, zeker als je met een lading niet al te gevorderde photoshoppers werkt. Ik denk dat je voor echte uitdagingen gewoon naar TB moet gaan, en dit het beginnershoekje moet laten. Ik bedoel, waar kun je anders instappen dan hier?
pi_21009391
Volgens mij heeft de Seat dit topic doen sterven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')