niet zo miepen jijquote:Op maandag 19 juli 2004 19:09 schreef Mons het volgende:
dr komt een nieuwe foto aan dus ik zou eens in het wedstrijdtopic kijken
@ ThaFreak: koel dat je de poll maakt maar wil je hem voortaan neit eerder dan 3 uur maken, er is vaak genoeg nog gebeurt dat er een paar minuten voor 3 nog een foto word bijgevoegd en dat zou lullig zijn(ik ben nogal een last minute soeper)
Heb je er wel 1 gemaakt? Wil je hem dan laten zien. Ben wel beniewd namelijk.quote:Op maandag 19 juli 2004 19:09 schreef Mons het volgende:
(ik ben nogal een last minute soeper)
dat zal aan je inzending liggen danquote:Op maandag 19 juli 2004 21:16 schreef Bond het volgende:
[..]
Heb je er wel 1 gemaakt? Wil je hem dan laten zien. Ben wel beniewd namelijk.
Wat me ook opvalt is dat echt iedereen een ander idee bij de auto heeft is echt grappig.Ga hier zeker vaker aan meedoen, maar hoop wel dat er bij de volgende keer weer meer meedoen.
Mons heeft dus ABSOLUUT gelijk; kijk naar alle vorige delen van het photoshoptopic waarin de poll ALTIJD om 15:00 begon. Zoals nu was ik ook van plan om voor 15:00 mijn shop nog in te leveren maar de wedstrijd duurde nu van dinsdag tot maandag, 6 dagen dus.. ik vind het echt slecht geregeld en ik baal ontzettend want nu heb ik dus alweer (pas geleden ook al) voor niks gephotoshopt omdat een stel clowns die niet kunnen wachten de poll pushen.quote:Op maandag 19 juli 2004 19:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
niet zo miepen jij![]()
zal er idd in het vervolg aan denken, voor nu mijn nederige excuses![]()
er moet gewoon bij het posten van de soepauto al een datum en tijd zijn voor de sluiting. Ik persoonlijk vond zondagmiddag 18:00 prima, heb je iig duidelijkheid. Nu heb je ook weer dat degene die gewonnen heeft pas een dag later z'n auto post.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:58 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Mons heeft dus ABSOLUUT gelijk; kijk naar alle vorige delen van het photoshoptopic waarin de poll ALTIJD om 15:00 begon. Zoals nu was ik ook van plan om voor 15:00 mijn shop nog in te leveren maar de wedstrijd duurde nu van dinsdag tot maandag, 6 dagen dus.. ik vind het echt slecht geregeld en ik baal ontzettend want nu heb ik dus alweer (pas geleden ook al) voor niks gephotoshopt omdat een stel clowns die niet kunnen wachten de poll pushen.
Thanks guys, sportief.
tsjeee tis maar een foutje waar ik al sorry voor heb gezegt en 7dagen is het dus van dinsdag tot en met maandag als we zo gaan miepen!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:58 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Mons heeft dus ABSOLUUT gelijk; kijk naar alle vorige delen van het photoshoptopic waarin de poll ALTIJD om 15:00 begon. Zoals nu was ik ook van plan om voor 15:00 mijn shop nog in te leveren maar de wedstrijd duurde nu van dinsdag tot maandag, 6 dagen dus.. ik vind het echt slecht geregeld en ik baal ontzettend want nu heb ik dus alweer (pas geleden ook al) voor niks gephotoshopt omdat een stel clowns die niet kunnen wachten de poll pushen.
Thanks guys, sportief.
Dat is helemaal juist.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:28 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tsjeee tis maar een foutje waar ik al sorry voor heb gezegt en 7dagen is het dus van dinsdag tot en met maandag als we zo gaan miepen!
Ja rare vergelijking ik weet het, maar je snapt het welquote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:56 schreef AEZscf het volgende:
Wat een vergelijking met huiswerk.
Het is gewoon de aard van sommige mensen om te presteren onder druk.
En er zijn ook mensen die tijd vrij moeten maken voor het meedoen aan deze competitie. Daar hoor ik ook bij. Dus voor zulke mensen is het noodzakelijk duidelijk te zijn over de sluitingsdatum. Niet iedereen komt immers elke dag op Fok om te kijken wie er nu weer de sluitingsdatum gaat bepalen.
En hoe duidelijk kun je zijn en hoeveel misverstanden kunnen er ontstaan als we met zijn allen 1 dag en 1 tijdstip aangeven voor het einde van de ronde.
Dus dat lijkt me de beste oplossing.
Nou kom maar op met de volgende wagen, hoop dat hij leuker is dan de vorige dan neem ik ook weer de moeite om mee te doen.
Laat ik het zo zeggen;quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:40 schreef Bond het volgende:
Is de foto goed?
'k snap hem, als ik nog een keer win zoek ik wel weer een mooie.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:45 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen;
als je nog andere voorstellen hebt, graag!![]()
Ik loop niet te miepen, ik vind gewoon dat er systeem moet komen in zoiets als dit; iets wat er het afgelopen jaar ALTIJD is geweest (ja, voordat jij uberhaupt PTA-mod was)...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:28 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tsjeee tis maar een foutje waar ik al sorry voor heb gezegt en 7dagen is het dus van dinsdag tot en met maandag als we zo gaan miepen!
dinsdag=dag 1quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:04 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Ik loop niet te miepen, ik vind gewoon dat er systeem moet komen in zoiets als dit; iets wat er het afgelopen jaar ALTIJD is geweest (ja, voordat jij uberhaupt PTA-mod was)...
wat dat er mee te maken heeft snap ik niet maar laat ik verder maar rusten
Ik heb al die tijd meegedaan, en nu dacht ik weer 's mee te doen na een lange pauze.. als er geen systeem in komt vind ik het niet gek dat dit topic slecht loopt en blijft lopen.
Dan had uitgerekend jij als die-hard dit systeem moeten kennen, maar je aanname dat dinsdag de poll zou zijn was fout. jou fout. dit systeem was er zelfs al voordat thafreak mod was weet je.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:04 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Ik loop niet te miepen, ik vind gewoon dat er systeem moet komen in zoiets als dit; iets wat er het afgelopen jaar ALTIJD is geweest (ja, voordat jij uberhaupt PTA-mod was)...
Er is al een oplossing aangeboden hier vlakboven. ik opperde het voor de hand liggende.quote:Ik heb al die tijd meegedaan, en nu dacht ik weer 's mee te doen na een lange pauze.. als er geen systeem in komt vind ik het niet gek dat dit topic slecht loopt en blijft lopen.
Als ie om 18:51 gepost wordt vind ik het nogal weinig 'dag' om te photoshoppen, maar het is goed zo; ik snap het al.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dinsdag=dag 1
woensdag=dag 2
donderdag=dag 3
vrijdag= dag 4
zaterdag= dag 5
zondag= dag 6
maandag= dag 7 dus de poll
jij hebt vast nog niet die meesterlijke dikke soep van Henkmanz gezien wat een bullshit. Ik werk weetje wel geld verdienen en ik heb niet echt altijd tijd om foto's te gaan soepen en aangezien het gewoon tot 3 uur duurt neem ik m'n tijd.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:38 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat is helemaal juist.
[b]Daarnaast doet me zo'n last-second inzending denken aan die schoolkids die liever buiten spelen en op het laatst hun huiswerk inleveren, liefst gekopiëerd van anderen. ]/b[
Gewoon op tijd beginnen, en je mist die laatste 7 minuten niet tot 15:00h. Op tijd zijn heet dat.
en van dinsdag tot maandag is dus 7 dagen. van dinsdag naar dinsdag is 8 dagen.
EN nu stoppen met mijn vriendje pesten
Ik had deze post nog niet eens gelezen; wil je hiermee suggereren dat ik mijn shit kopieer van anderen en op het laatste moment inlever?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:38 schreef Tjabbo het volgende:
Daarnaast doet me zo'n last-second inzending denken aan die schoolkids die liever buiten spelen en op het laatst hun huiswerk inleveren, liefst gekopiëerd van anderen.
Gewoon op tijd beginnen, en je mist die laatste 7 minuten niet tot 15:00h. Op tijd zijn heet dat.
Omg, gay. Dat heeft ook echt wat te maken hiermeequote:EN nu stoppen met mijn vriendje pesten
ik zou me netjes houden omdat ik mod benquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:27 schreef Mons het volgende:
@ThaFreak: beetje lame reactie (voor een mod) bedoel dr is gewoon een regel en daar moet ook jij je aan houden (ik dacht dat ik je er gewoon netjes op gewezen had)
Nee, je hoeft je niet netjes te houden omdat je mod bent maar dat is meestal wel wat relaxterquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:55 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik zou me netjes houden omdat ik mod ben![]()
ik heb sorry gezegt dat ik hem 3 minuten te vroeg hebt geopend zoals je me zei dus wat zit je nu nog te miepen dan???
Nee. absoluut niet. Vaak heb je mooie bewerkte auto's. ik suggereer dat ' alles op het laatst aan laten komen' naar lakse studenten mentaliteit neigt. die 3 minuten. kom op zeg.quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:38 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Ik had deze post nog niet eens gelezen; wil je hiermee suggereren dat ik mijn shit kopieer van anderen en op het laatste moment inlever?
Afraffelwerk komt imho door dingen die op het laatst nog net ff af moeten.quote:Wat Mons zegt is right; ik werk ook. Daarnaast heb ik een sociaal leven en een aantal hobbies te beoefenen. Het zou écht niet de eerste keer zijn dat ik om 5 voor 3 mn shop upload omdat ik gewoon de tijd neem en graag gebruik maak van de gegeven tijd.
Net zoals in het bedrijfsleven (waar ik ook ervaring mee heb, zeker op gebied van multimedia) is een deadline een deadline. In de praktijk blijkt echter dat de mooiste producten pas op het laatste moment worden ingeleverd aangezien er zorg aan besteed is; geen afgeraffeld produktje dus. Kun jij mooi zeggen dat je op tijd moet beginnen en je die 7 minuten niet mist; dan word jij dus zo'n afraffelfiguur die in het bedrijfsleven op z'n flikker gaat krijgen omdat je de tijd die je krijgt niet benut; daar kom je wel achter.
[..]
Nee helemaal niet. Dit was om te verduidelijken dat het een post met een knipoog was. Het ging alleen om de manier waarop iemand wordt afgebrand terwijl hij (jij in dit geval) zelf niet goed gekeken had.quote:Omg, gay. Dat heeft ook echt wat te maken hiermee.
voor de joekels van 20 inch remmenquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:37 schreef MrSkyline het volgende:
ziet er koel uit, maar wat heb je aan de luchtinlaat als de motor voorin zit?
Hmm heel appart, ik heb vandaag dezelfe kleur en dezelfde rims erop gedaanquote:
je bent een paar weken te laatquote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:39 schreef FijnDier het volgende:
[..]
Hmm heel appart, ik heb vandaag dezelfe kleur en dezelfde rims erop gedaan![]()
Ik dacht eerst dat ik mn eige sjoppie erop zag staan
![]()
dan ben jij dus niet zo creatief als je dachtquote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:39 schreef FijnDier het volgende:
[..]
Hmm heel appart, ik heb vandaag dezelfe kleur en dezelfde rims erop gedaan![]()
Ik dacht eerst dat ik mn eige sjoppie erop zag staan
![]()
Hoe weet je dat die voorin zit, misschien heb ik die ook wel naar achteren gesoept?quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:37 schreef MrSkyline het volgende:
ziet er koel uit, maar wat heb je aan de luchtinlaat als de motor voorin zit?
die is voor de koeling van het bier in de kofferbakquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:07 schreef MrSkyline het volgende:
dan heb je die asociale grill aan de voorkant niet nodig. one way or the other, 1 van de 2 is overbodig
wat een geile paint jobquote:Op zondag 25 juli 2004 19:03 schreef MrSkyline het volgende:
ik lust ook wel wat reacties, misschien word dit me final maar dat week nog niet.
so hit me.
plaatje staat op picserver, maar das niet altijd even betrouwbaar, als hij niet laad gewoon ff refreshen dan moet hij werken... of picserver is down
maargoed.
[afbeelding]
ohw leek net zoquote:Op zondag 25 juli 2004 22:32 schreef MrSkyline het volgende:
sideskirt is niet onder elkaar geplakt, maar ik men dr idd ook niet tevree over, komt hiervandaan:
[afbeelding]
http://www.ultimatecarpage.com/pic.mv?imagenum=3&num=1958
en de velgen zijn niet erg mooi idd, ik heb nog op zoek naar GT velgen met een single bolt fitting, moeilijk passend te vinden....
Oef, nice paint dudequote:Op zondag 25 juli 2004 19:03 schreef MrSkyline het volgende:
ik lust ook wel wat reacties, misschien word dit me final maar dat week nog niet.
so hit me.
plaatje staat op picserver, maar das niet altijd even betrouwbaar, als hij niet laad gewoon ff refreshen dan moet hij werken... of picserver is down
maargoed.
[afbeelding]
Dude, je zegt dat cabrio lelijk en simpel is omdat je een deel van een astra cabrio moet nemen en klaar; maar als je nou 's niet standaard donormateriaal gebruikt en zelf wat gaat brushen ofzo; dat is toch al veel meer een uitdaging? Ik snap niet dat je er zo'n probleem van maakt dat de foto te 'simpel' is... ik loop nu al een tijdje mee in dit topic (met een korte rustpauze) en ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand zo moeilijk deed over de moeilijkheidsgraad van een auto.quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:15 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
cabrio is lelijk, en simpel, je neemt een deel van een astra cabrio en je bent klaar, ik ga m wel cellshaden ofzo, misschien andere wielen en wat bestickering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |