quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:27 schreef Steve-O het volgende:
[..]
waar dan
Haha sorry dan. This is only the beginningquote:Op zondag 11 juli 2004 12:09 schreef Parvus het volgende:
Die van Vieberdevieb vind ik iets te goed voor 'een eerste keer'
Wel wat ervaring met photoshop maar nie met pictuning. Had dit nog nooit gedaan.quote:Op zondag 11 juli 2004 23:06 schreef Parvus het volgende:
Ja hij is gewoon goed alsof je al ervaring hebt. Je moet mijn eerste shop eens zien![]()
hehe
dat scheelt meestalwelquote:Op maandag 12 juli 2004 00:33 schreef Vieberdevieb het volgende:
[..]
Wel wat ervaring met photoshop maar nie met pictuning. Had dit nog nooit gedaan.
Vibe![]()
newbie als je goed kijkt is de body andersquote:Op zondag 11 juli 2004 12:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Is makkelijk gewoon bijna deze auto posten
Ethnocentricquote:Op maandag 12 juli 2004 09:42 schreef AEZscf het volgende:
En nog een vraagje aan Masegate: "Welke lettertype is dat wat je gebruikt hebt in je soep?"
Wel toevallig zelfde velgen,"luchtinlaat"quote:Op maandag 12 juli 2004 10:34 schreef Steve-O het volgende:
[..]
newbie als je goed kijkt is de body anders
hogere motorkap , andere wielkasten enz
Vanavond? Of vanmiddag? Toch?quote:Op maandag 12 juli 2004 12:56 schreef Bond het volgende:
Wanneer sluit deze ronde eigenlijk?
quote:Op maandag 12 juli 2004 13:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wel toevallig zelfde velgen,"luchtinlaat"
netjesquote:Op maandag 12 juli 2004 13:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
Dit is ook mijn eerste auto-fotosoep
Van mij ook nie. Maar toen ik die Rolls zag moest ik aan de Thunderbirds denken. Alleen zitten deze niet voor. Vondt dan gewoon cool er uit zien had er ook 8 bij kunnen plaatsen.quote:Op maandag 12 juli 2004 00:53 schreef Mons het volgende:
[..]
...alleen is dat meer dan 4 wielen niet echt mijn ding.
quote:Op maandag 12 juli 2004 19:14 schreef Masegate het volgende:
Post ook op wie je stemt, en waarom! Dit is niet alleen nuttig voor de soeper, maar ook handig ter controle...
Tja, bijna niemand doet da, dus da schiet nie echt op, maar op zich vind ik het wel een idee hoor. Alleen hoeft die poll dan niet meer, dan maar gewoon reageren, dan kan er nooit gecheat worden he... Degene die de auto heeft gekozen moet dan gewoon een start geven, waarna iedereen gewoon zijn stem geeft en dan handmatig tellen nadat dezelfde persoon het eind heeft aangegeven... Ik ben er wel voor eigenlijk...quote:Op maandag 12 juli 2004 21:32 schreef BazzoS het volgende:
Misschien is het een goed idee om alleen de stemmen te tellen waar ook de "uitleg" bij staat? of word dat te lastig?
de Poll word dan idd overbodig, en er kan idd niet meer(lees: minder makkelijk) gecheat worden.quote:Op maandag 12 juli 2004 22:04 schreef Masegate het volgende:
[..]
Tja, bijna niemand doet da, dus da schiet nie echt op, maar op zich vind ik het wel een idee hoor. Alleen hoeft die poll dan niet meer, dan maar gewoon reageren, dan kan er nooit gecheat worden he... Degene die de auto heeft gekozen moet dan gewoon een start geven, waarna iedereen gewoon zijn stem geeft en dan handmatig tellen nadat dezelfde persoon het eind heeft aangegeven... Ik ben er wel voor eigenlijk...
Jij grapjurk jijquote:Op maandag 12 juli 2004 22:14 schreef Vieberdevieb het volgende:
Ah jamme nu is ie dicht wou nog met deze meedoen. Heb de velgen en de kleur hetzelfde gelaten. Heb wel lang op de body gewerkt maar nu is ie zo.
[afbeelding]
Jammer dat oe nie meer mee ken doen
16 juli 2008 zou een mooie datum zijn.....quote:Op dinsdag 13 juli 2004 01:00 schreef Masegate het volgende:
Euhm, wanneer moet ik hem nou sluiten ??
Dit is een Seat met Rolls Royce velgen?quote:Op maandag 12 juli 2004 22:14 schreef Vieberdevieb het volgende:
Ah jamme nu is ie dicht wou nog met deze meedoen. Heb de velgen en de kleur hetzelfde gelaten. Heb wel lang op de body gewerkt maar nu is ie zo.
[afbeelding]
Jammer dat oe nie meer mee ken doen
Zou je denken?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 01:18 schreef Cyberdogg het volgende:
Dit is een Seat met Rolls Royce velgen?![]()
en nu weer over naar belangrijke zaken; jouw usericonquote:Op dinsdag 13 juli 2004 02:07 schreef Outckast het volgende:
Ik vind hem wel okzou er geen problemen mee hebben om er in rond te rijden
Sorry dude, ik zal beter op letten, soms denk ik dat ik in het blaat forum post en dan ist het wedstrijd topic. Maar ik ga mijn leven beteren! Vanaf vandaag!quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:38 schreef Mons het volgende:
@ Masegate denk een beetje om je offtopic gelul in het wedstrijd topic, moet gewoon beetje schoon blijven.
lul je dr maar niet onderhuid je bent gewoon een spammerquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:59 schreef Masegate het volgende:
[..]
Sorry dude, ik zal beter op letten, soms denk ik dat ik in het blaat forum post en dan ist het wedstrijd topic. Maar ik ga mijn leven beteren! Vanaf vandaag!
- Gat in de motorkap, niks erop vond ik ook zo saai staan. Maar ik kan hem weghalen natuurlijk, of heb je misschien nog een idee hoe het dan beter zou kunnen zijn?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:42 schreef Masegate het volgende:
Gat in de hood is lelijk. En die grills in de bumper, of hoe dat ook heet, filters maybe, mogen iets donkerder als je begrijp wak bedoel.
Het zal misschien wel mijn smaak zijn ofsow, maar of het nou het goeie gedeelte van de motor is of niet... ik vind het behoorlijk lelijk om een "raampje" in je motorkap te makenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:53 schreef Bond het volgende:
[..]
- Gat in de motorkap, niks erop vond ik ook zo saai staan. Maar ik kan hem weghalen natuurlijk, of heb je misschien nog een idee hoe het dan beter zou kunnen zijn?Ik heb het trouwens uit een foto gekipt van een auto met open motorkap en het is dus wel de goede kant van de motor, want eerst zat ik zelf daar naar te kijken.
- Die grill zal ik wat donkerder maken. Dat moet nog wel lukken![]()
Dan laat ik hem lekker zitten.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:22 schreef Masegate het volgende:
[..]
Het zal misschien wel mijn smaak zijn ofsow, maar of het nou het goeie gedeelte van de motor is of niet... ik vind het behoorlijk lelijk om een "raampje" in je motorkap te makenMaar goed, als jij het wel mooi vind, moet je het natuurlijk gewoon laten zitten he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |