Ramen moeten eigenlijk ook open staan, raad je dan aan er nog een iets grotere opening tussen die stijl en het raam te maken? Of toch maar ertegenaan?quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:12 schreef Masegate het volgende:
Nou ik zou de ramen totaan, hoe heet dat, de stijlen tegen de voorruit aan maken. En verder kan het gezichtsbedrog zijn hoor, maar zijn de velgen nou niet rond? ....
Haha, grappig man, ziet er leuk uit... Zal de eigenaar wel flink wat kosten aan reparaties aan de achterkantquote:
ik zie 3 dingen die gelijk zijn als die van rosbief. probeer een beetje origineel te blijven svp.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:20 schreef mx_player het volgende:
[afbeelding]
mijn eerste (echte) autophotoshop.
ik begrijp best dat het je eerste photoshop is, en dat dit mischien een beetje roet in het eten is, maar ik kan me voorstellen dat het voor rosbief ook niet leuk is als er zo'n beetje een identieke auto als de zijne hier staat.quote:De Regels
- Je moet de opgegeven auto bewerken
- De orginele auto moet herkenbaar blijven
- Het moet je eigen bewerking zijn. Niet een van internet, niet een van je broer/neef/vriend/whatever.
- Voorkom plaggiaat/gebruik van zelfde onderdelen. Blijf orgineel!
- De bewerking moet geresized worden naar 800x600.
- De rondes zijn alsvolgt ingedeeld:
ik kan eerlijk en oprecht zeggen dat ik al aan de wagen bezig was toen ik zag dat hij dezelfde onderdelen had gebruikt.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:26 schreef Ultimora het volgende:
[..]
ik zie 3 dingen die gelijk zijn als die van rosbief. probeer een beetje origineel te blijven svp.
[..]
ik begrijp best dat het je eerste photoshop is, en dat dit mischien een beetje roet in het eten is, maar ik kan me voorstellen dat het voor rosbief ook niet leuk is als er zo'n beetje een identieke auto als de zijne hier staat.
ik doe trouwens zelf niet mee omdat ik morgen op vakantie ga, en het gewoon erg druk heb.
ja ik was al bijna klaar met mijn soep toen ik het zag.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:54 schreef Ultimora het volgende:
neej, zo serieus is het allemaal ook niet, maar wat ik probeer te zeggen is dat je het in het vervolg een beetje kan proberen te voorkomen. maargoedkomt wel goed..
quote:mx_player
zijn we connected ofzo> wtf die velgen luchtinlaat, uitlaat heb ik exact hetzelfde. :S
inderdaad, deze opmerking werd vlak na mijn inzending erbij gezet, dus ik geloof mx player wel. Zo'n ramp vind ik het trouwens niet dat hij de dezelfde velgen en uitlaat heeft gebruikt, toevallig is het wel.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:55 schreef mx_player het volgende:
[..]
ja ik was al bijna klaar met mijn soep toen ik het zag.![]()
quote uit andere topic
[..]
zien er te cartoonerig uit (vreemd woordquote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:48 schreef Blapiet het volgende:
Weet nog niet welke ik zal gebruiken, verder nog tips en opmerkingen gevraagd
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb ook gemerkt dat als je de auto een felle kleur geeft dat hij dan meteen een stuk minder realistisch wordt. De mijne was eerst ook rood, maar heb hem toen toch zilvergrijs gemaakt om die reden. Weet iemand misschien hoe je dit 'cartoonige' uiterlijk weg kunt werken?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:27 schreef Steve-O het volgende:
[..]
zien er te cartoonerig uit (vreemd woord)
beetje de brightness naar beneden doen lijkt mequote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:33 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik heb ook gemerkt dat als je de auto een felle kleur geeft dat hij dan meteen een stuk minder realistisch wordt. De mijne was eerst ook rood, maar heb hem toen toch zilvergrijs gemaakt om die reden. Weet iemand misschien hoe je dit 'cartoonige' uiterlijk weg kunt werken?
poehoe...k mag dan wel zeggen dat deze er echt te gek uitziet.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:37 schreef Masegate het volgende:
Ja kom maar met jullie commentaar, niet over afwerking, want dat moet ik nog doen... Dank u!!
[afbeelding]
© 2004 Masegate
Volgens mij zijn ze identiek en niet eierig, maar ik ga het toch ff sjekke...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:15 schreef EvEy het volgende:
[..]
poehoe...k mag dan wel zeggen dat deze er echt te gek uitziet.
een klein minpuntje de rechtervelg lijkt een beetje eivormig niet echt helemaal rond (maar dan moet je wel goed kijken)
hij ziet er weluit
Zelfs die luchthapper die jij op je deur hebt, heeft mx player omgedraaid in het klein rechts boven het wiel. Beetje toevallig dat je én velgen én uitlaat én luchthapper hetzelfde hebt. Maar goed ik zit er verder niet mee hoor, may de beste soep win...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:25 schreef Rosbief het volgende:
[..]
inderdaad, deze opmerking werd vlak na mijn inzending erbij gezet, dus ik geloof mx player wel. Zo'n ramp vind ik het trouwens niet dat hij de dezelfde velgen en uitlaat heeft gebruikt, toevallig is het wel.
Dit is wel de lelijkste die hier voorbij gekomen is qua afwerking en opbouwquote:
lezen is ook niet je sterkste kant hequote:Op zaterdag 10 juli 2004 01:48 schreef noob het volgende:
[..]
Dit is wel de lelijkste die hier voorbij gekomen is qua afwerking en opbouw
Hoop dat je hem nog gaat verbeteren, want dit is gewoon bagger![]()
om de waardeloze steve-o stijl van kritiek hoog te houden![]()
Hopelijk ga jij natuurlijk wel laten zien hoe het WEL moet he...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 01:48 schreef noob het volgende:
[..]
Dit is wel de lelijkste die hier voorbij gekomen is qua afwerking en opbouw
Hoop dat je hem nog gaat verbeteren, want dit is gewoon bagger![]()
om de waardeloze steve-o stijl van kritiek hoog te houden![]()
mooie OZ wielenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:37 schreef Masegate het volgende:
Ja kom maar met jullie commentaar, niet over afwerking, want dat moet ik nog doen... Dank u!!
[afbeelding]
© 2004 Masegate
wow jij kan goed lezenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 00:52 schreef Masegate het volgende:
[..]
Zelfs die luchthapper die jij op je deur hebt, heeft mx player omgedraaid in het klein rechts boven het wiel. Beetje toevallig dat je én velgen én uitlaat én luchthapper hetzelfde hebt.
Niet lullig bedoelt maar :quote:Op zaterdag 10 juli 2004 10:27 schreef mx_player het volgende:
niet lullig bedoelt ofzo, want ik vind m wel goed gesoept.
maar moest de originele auto niet herkenbaar blijven??
Uitleg......????quote:Op zaterdag 10 juli 2004 10:29 schreef mx_player het volgende:
[..]
wow jij kan goed lezen![]()
![]()
stuk beter jaquote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:40 schreef skyfire het volgende:
Maar helemaal wit gemaakt.
waar danquote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:55 schreef Mons het volgende:
@ Steve-O dr is ook zoiets als een edit knop
er word volgens mij heel wat gegapt en gekopierd maar ach het topic loopt weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |