abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 juli 2004 @ 15:55:31 #1
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_20338635
Schade Rudi Alles ist vorbei! En vandaag staat hetzelfde kopje in de Duitse kranten. Schade Holland alles ist vorbei.

En wie troeft wie dan af? Duitsland: 3 x wereldkampioen en 2 x europees kampioien.
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_20338845
bla bla bla
pi_20339003
wat een enorm schijt topic
  donderdag 1 juli 2004 @ 16:16:16 #4
72202 ik_ik
Ik twijfel aan mijn ongeloof..
pi_20339042
jups... Alles ist vorbei.... ook voor ons!!
Sprakeloos
Lippen flluisteren
teder de taal der liefde
zij dichten woorden.....
pi_20339370
Het is gewoon voor allebei voorbij! Punt!
Leven is liefde,
Liefde is leven,
Leef in liefde,
Laat liefde leven!
  donderdag 1 juli 2004 @ 16:32:49 #6
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_20339538
2006 wordt het jaar van Oranje. Dan halen we die cup gewoon even op in het hol van de leeuw. .
  donderdag 1 juli 2004 @ 16:40:11 #8
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_20339643
Nederland is toch de leeuw? en dan moet hij een cup uit zijn hol halen
pi_20339814
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 15:55 schreef Brett-Anderson het volgende:
Schade Rudi Alles ist vorbei! En vandaag staat hetzelfde kopje in de Duitse kranten. Schade Holland alles ist vorbei.
kleine correctie: 'de duitse kranten', daarmee bedoel je dus Bild (en niet eens erg groot, een bijkopje..)

tjah, die eeuwige rivalenstrijd tussen de hollanders en duitsers is wat mij betreft een beetje aan het verouderen:

een soort van rukwedstrijdje tussen twee 85-jarige bejaarde mannen:

beide teams speelden niet goed het toernooi, en kenden veel overeenkomsten qua aanvallende onmacht, nederland had betere kwaliteit aan spelers maar wist dat niet tot nauwelijks werkelijk tot uitdruk te brengen, behalve een helft precies tegen de zwaarste tegenstander (wat me duidelijk maakt dat het ook een kwestie van zelfvertrouwen is, een mentale zaak)

De duitsers speelden echter _nog_ slechter, en hadden zelfs niet de minste kwaliteit en daardoor wisten ze niet eens een resultaat te behalen.

Dat Bild zoiets brengt is typerend voor hun nogal populistische ruzie-aanpak,
maar wat mij betreft is die Nederland-Duitsland rivaliteit voornamelijk iets geworden waarmee neanderthalers met een IQ onder de 85 zich bezighouden, zowel in duitsland in nederland.

Over het algemeen is het wel zo dat de meeste duitser niet voor het nederlands elftal waren, maar dat is niet zo vreemd gezien het spel, ze verdienden ook niet te winnen:
Ik vermoed echter dat als Nederland wel goed gespeeld had, er ook meer respect voor 'de hollanders' was geweest, omdat dat dan verdiend was.

Hopelijk kwalificeerd nederland zich voor WK2006 en treffen ze de duitsers (alhoewel liever niet in de groepswedstrijden) als een sportieve tegenstander, waartegen ze volop kunnen gaan, zonder dat er al teveel aandacht is voor de negatieve aspecten van zo'n confrontatie.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 1 juli 2004 @ 17:13:54 #10
95437 O-DOG
en un momento dado...
pi_20340519
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 16:40 schreef Oldbie het volgende:
Nederland is toch de leeuw? en dan moet hij een cup uit zijn hol halen

sounds like fun
The death of one man is a tragedy
The death of a million is just a statistic
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 juli 2004 @ 17:17:42 #11
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_20340610
Voor de Duitsers en de Nederlanders is het EK2004 voorbij.

Slotje.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')