Mooie vrouw.quote:Bijna 4 maanden geleden beviel Denise Richards van haar dochter Sam. De afgelopen maanden heeft de 33-jarige actrice er alles aan gedaan om haar oude figuur weer terug te krijgen en die inzet wordt nu door Playboy beloond met een fotoreportage.
De voormalig Bond-girl voelt zich zeer vereerd met het aanbod voor een naaktreportage en heeft er mee ingestemd. Haar man Charlie Sheen is zeer trots op Denise dat ze in de Playboy komt te staan. "Ze heeft een prachtig lichaam en na de zwangerschap is ze alleen maar mooier geworden. Ik ben absoluut niet jaloers dat andere mannen haar ook te zien krijgen want ik ben toch de enige die er aan mag zitten," aldus Charlie Sheen. Helaas voor de fans zal niet alles te zien zijn bij Denise omdat ze rekening wil houden met haar dochter en eventuele andere kinderen die er nog gaan komen. "Mijn twee grootste dromen waren om moeder te worden en in de Playboy te staan. Beiden zijn nu uitgekomen, maar bij de fotoshoot bepaal ik zelf hoe ver ik wil gaan en welke foto's gebruikt gaan worden.
Ik ga niet helemaal naakt want ik moet later nog wel mijn kinderen onder ogen kunnen komen. Een paar jaar geleden zou ik er geen problemen mee gehad hebben, maar als moeder ga je toch anders nadenken," aldus Denise Richards. In het decembernummer van het blad zal ze met een nietje door haar buik te zien zijn.
Echt een rolmodel voor alle jonge vrouwenquote:"Mijn twee grootste dromen waren om moeder te worden en in de Playboy te staan."
Dat dacht ik dus ook bij het lezen van de titel :')quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:52 schreef BobRooney het volgende:
de moeder van Denise Richards
Niets mis met die titel; die klopt als een bus.quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:11 schreef plakkert- het volgende:
leer eens een titel maken, noep
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |