gijssss.... is misschien verstandiger voor jequote:Op donderdag 1 juli 2004 14:11 schreef Thor-Nexium het volgende:
Die topic ooooooooooooooooooooooooook.![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:12 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijssss.... is misschien verstandiger voor jewil je nog winst draaien straks
Hij vind het gewoon erg gezellie hierquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:10 schreef Chocobo het volgende:
Thor ............. verslaafd aan Fok,........... zo terecht !!![]()
Dan voel je jezelf altijd klote3 he als zo'n kleine zich niet lekker voelt.Geef hem maar een dikke knuf van papa-nexium.quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:15 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hij vind het gewoon erg gezellie hier
Daan blijft trouwens temp houden. Als het morgen nog niet over is dan gaan we naar de dokter. Want volgens mij heeft hij last van zijn keel. Wilde namelijk geen brood eten. Ging huilen als die het moest doorslikken![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:15 schreef Quinny het volgende:
[..]
Daan blijft trouwens temp houden. Als het morgen nog niet over is dan gaan we naar de dokter. Want volgens mij heeft hij last van zijn keel. Wilde namelijk geen brood eten. Ging huilen als die het moest doorslikken![]()
Daantjequote:Op donderdag 1 juli 2004 14:15 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik zal hem een dikke knuf geven, papaquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:17 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Dan voel je jezelf altijd klote3 he als zo'n kleine zich niet lekker voelt.Geef hem maar een dikke knuf van papa-nexium.
Ik had dat ook met mijn zoon toen die anderhalve maand oud was.Ik kwam er zelf achter dat hij een liesbreuk had.Moest zelf toen zijn darmpjes terug duwen man en hij maar gillen.Moest toen nog 4 weken op de wachtlijst voordat hij geopereerd kon worden.quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:20 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik zal hem een dikke knuf geven, papa
Ja, je voelt je zo machteloos. Je wilt je kind helpen, maar je weet niet hoe. Omdat je niet weet at er aan de hand is. Maarja als die maar bij mama is is die wel tevreden
Jezusquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:22 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Ik had dat ook met mijn zoon toen die anderhalve maand oud was.Ik kwam er zelf achter dat hij een liesbreuk had.Moest zelf toen zijn darmpjes terug duwen man en hij maar gillen.Moest toen nog 4 weken op de wachtlijst voordat hij geopereerd kon worden.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:22 schreef Chocobo het volgende:
Wat is zijn temp nu Quin ? We moeten even de dokter bellen dat we morgen komen namelijk. Beter gaan we sowieso !!
38.9quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:22 schreef Chocobo het volgende:
Wat is zijn temp nu Quin ? We moeten even de dokter bellen dat we morgen komen namelijk. Beter gaan we sowieso !!
quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:22 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Ik had dat ook met mijn zoon toen die anderhalve maand oud was.Ik kwam er zelf achter dat hij een liesbreuk had.Moest zelf toen zijn darmpjes terug duwen man en hij maar gillen.Moest toen nog 4 weken op de wachtlijst voordat hij geopereerd kon worden.
hquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:24 schreef Quinny het volgende:
[..]
38.9
Voor Daan altijdquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:25 schreef Chocobo het volgende:
Tiggy even vragen of ze mijn vroege dienst wilt overnemen ?![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:24 schreef Quinny het volgende:
[..]
38.9
Kinderen heerlijk die zijn altijd eerlijk en de liefde die je krijgt is nooit egoisties. Is echt het beste gevoel van de wereld.quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
He, DaantjeWel mooi om te zien dat iedereen mee leeft
![]()
je bent goeie papa volges mijquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:32 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Kinderen heerlijk die zijn altijd eerlijk en de liefde die je krijgt is nooit egoisties. Is echt het beste gevoel van de wereld.
Dat advies weet ik al. Extra drinken geven. Pas boven de 39 een zetpil geven.quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
He verdomme ! Bel anders ook even het consultatiebureau voor extra advies !
quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:34 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dat advies weet ik al. Extra drinken geven. Pas boven de 39 een zetpil geven.
Nee ik bel niet want dat duurt me te lang voor je aan de beurt bent. Ik heb hem al een zetpil gegeven.
En nu moet hij even proberen te slapen van me. Want hij is kapot. En mama ook.
IK doe mijn best. Hij is echt mijn allessie. Ik zou ook echt mijn leven niet meer voor kunnen stellen zonder hem. Hij is de persoon die mij ten positieve heeft veranderd. Thanks Brandon. Dady loves uquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:33 schreef Nadientje het volgende:
[..]
je bent goeie papa volges mij![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:37 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
IK doe mijn best. Hij is echt mijn allessie. Ik zou ook echt mijn leven niet meer voor kunnen stellen zonder hem. Hij is de persoon die mij ten positieve heeft veranderd. Thanks Brandon. Dady loves u![]()
quote:NotoriousRoy has invited you to play Rainbow Six 3.
Hopelijk gaat hij even slapen.....kan voor jullie beide geen kwaad.quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:37 schreef Quinny het volgende:
Ik vind het trouwens wel ontzettend lief van iedereen dat jullie meeleven met Daanvan Daan voor jullie
Vanavond schieten we die chubby motherfucker af Gijs!quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:41 schreef mr_Brown het volgende:
Wat een Hoer is het toch ook![]()
Bij jou ook alquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:48 schreef Thor-Nexium het volgende:
Het is stil aan de overkant
Ja mooooooooooooi.En in de zaak ook .Heb maar ff een collega gebeld of hij het ook rustig had.Ligt gelukkig niet aan mij.quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:49 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Bij jou ook al
Idereen vanaaf op notourios hunte. jajajajajajaquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vanavond schieten we die chubby motherfucker af Gijs!
Whehehe.quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:41 schreef mr_Brown het volgende:
Wat een Hoer is het toch ook![]()
[..]
Koooooooooooooooooooooom maar. Koooooooooooooooooooooom dan.quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:53 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Idereen vanaaf op notourios hunte. jajajajajaja
Hier is het ook niet echt drukquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:51 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Ja mooooooooooooi.En in de zaak ook .Heb maar ff een collega gebeld of hij het ook rustig had.Ligt gelukkig niet aan mij.
Ik zorg wel voor sappige foto's. Wat voor werk doe jij dan dat het daar ook rustig is??quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:55 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Hier is het ook niet echt druk
Maar ja...aan de andere kant is een dagje Fok! ook leuk..
En anders moet toch Strolliebollie maar ff langs gaan bij je...heb je wat te doen
(daar wil ik dan trouwens de foto's wel van zien !)
Gijssssssssssssssssssss waar zit je nouquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:55 schreef silver-surfer het volgende:
Wat een liefde in dit topic
Gijsjes
quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:53 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Idereen vanaaf op notourios hunte. jajajajajaja
quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:55 schreef silver-surfer het volgende:
Wat een liefde in dit topic
Gijsjes
Ik ben die bitcherige collega van Slurfer en Sjooquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:56 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Ik zorg wel voor sappige foto's. Wat voor werk doe jij dan dat het daar ook rustig is??
Heeeeeerlijk dan ken ik je gelijk exueel misbruiken ......... en hard he maar dan ook echt HARD!!!!!!!quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:57 schreef Strolie75 het volgende:
Strolliebollie moet eerst eens bedenken wat hij wilt. Waarschijnlijk val ik toch flauw want ik kan niet tegen naalden.
Geeft niks Gijs.... deed Surfer ook !!quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:57 schreef Strolie75 het volgende:
Strolliebollie moet eerst eens bedenken wat hij wilt. Waarschijnlijk val ik toch flauw want ik kan niet tegen naalden.
Nopequote:Op donderdag 1 juli 2004 14:58 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Ze zullen vast wel eens een verhaal verteld hebben
Je kan niet tegen naaldenquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:57 schreef Strolie75 het volgende:
*PROEST*quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geeft niks Gijs.... deed Surfer ook !!
Geen dank![]()
Fucking druk hier gijs..quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:57 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Gijssssssssssssssssssss waar zit je nou![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:37 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
IK doe mijn best. Hij is echt mijn allessie. Ik zou ook echt mijn leven niet meer voor kunnen stellen zonder hem. Hij is de persoon die mij ten positieve heeft veranderd. Thanks Brandon. Dady loves u![]()
Nee nog nooit jammer hoor.Zou ook wel wat roddels over je willen weten hoor.IK weet wel al dat je het lekker vind als er aan je tenen gelikt word.Daar ben ik een meester in hahaha.quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:58 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Ik ben die bitcherige collega van Slurfer en Sjoo...je weet wel dat zeikwijf van het werk..
Ze zullen vast wel eens een verhaal verteld hebben
quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geeft niks Gijs.... deed Surfer ook !!
Geen dank![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:59 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Je kan niet tegen naalden
Geen probleem joh...bij een tattoo gebruiken ze maar 1 naald
Wat is dat trouwens met mannen en niet tegen naalden kunnen
Dat noemt zichzelf dan het sterke geslacht![]()
Een naald ? Dacht wel een tros van 4 tot 7 ofzo hoorquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:59 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:01 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Nee nog nooit jammer hoor.Zou ook wel wat roddels over je willen weten hoor.IK weet wel al dat je het lekker vind als er aan je tenen gelikt word.Daar ben ik een meester in hahaha.![]()
+/- 10 bij 15 cm Gijs.quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:01 schreef Magneet het volgende:
thor hoe groot zou zo'n queen crest moeten zijn wil het er een beetje uitzien?
soms meerdere tegelijk.....quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:59 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
We willen wel dat het vrienden blijven... dus ja.. dan vertel je maar niets.quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:00 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
NietDat valt mee zeg
damn maar wel gaafquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:03 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
+/- 10 bij 15 cm Gijs.
Gijsquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:01 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Nee nog nooit jammer hoor.Zou ook wel wat roddels over je willen weten hoor.IK weet wel al dat je het lekker vind als er aan je tenen gelikt word.Daar ben ik een meester in hahaha.![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
We willen wel dat het vrienden blijven... dus ja.. dan vertel je maar niets.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
We willen wel dat het vrienden blijven... dus ja.. dan vertel je maar niets.
gijsssssquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:01 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:05 schreef Tigress74 het volgende:
[..]Ik vind jou ook lief hoor
Hou ik wel van hoor een tante met pit. Of zoals mijn meesterquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:03 schreef Tigress74 het volgende:
[..]blijf van mijn tenen hoor !!! Groot of niet groot ik tik je op je potje als je aan mijn tenen gaat zitten !
Nou volgende keer maar vragen aan Sjoo of hij wat leuks verteld....ohwnee moet over mij gaan he...nou vraag dan maar naar hoe erg ik ben.....heeft hij vast zat te vertellen
*sstttt* Het ziet eruit als 1 naald....Maar Strolliebollie nou niet wijzer want dan durft hij helemaal niet meerquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
soms meerdere tegelijk.....maar das wel een lekkerder gevoel..... single needle vind ik zelf niet zo'n lekker gevoel
7,5 uur zonder een krimp te geven.quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:59 schreef Tigress74 het volgende:
quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:06 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Hou ik wel van hoor een tante met pit. Of zoals mijn meesterTony Montana
zei .
I need a tiger-lady by my side.![]()
Gijs doe niet zo moeilijk ik krijg twee injecties in deweek .heeeerlijkquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:06 schreef silver-surfer het volgende:
Ik pok van naalden... heeel erg... net als Strol![]()
En ik moet binnekort een prik halen voor Turkije![]()
Heb je daar wel eens een foto van gepostquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:07 schreef chibibo het volgende:
[..]
7,5 uur zonder een krimp te geven.
Je mag me aanraken. Graag zelfs.
Neen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:09 schreef Tigress74 het volgende:
Heb je daar wel eens een foto van gepost
Op met die foto dan !!!!quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:10 schreef chibibo het volgende:
[..]
Neen.
Gijs je zal vast wel van Odin gehoord heben dat ik een vuns ben dus ik neem niks terug......of toch wel.......zal ik maar naar me bruine vriend luisteren..........nee...........ja.........nee.........ja..........ja...ja..jajajajajajajaja...oooooooooooohhhhhhhh aaaaaaahhhhhhhh tering dat was lekker.quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijsssssneem dit terug gijsssssss ik smeek je ..... voor je eigen bestwil
![]()
Kut, had ik nou maar niks gezegd.quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:10 schreef Tigress74 het volgende:
Op met die foto dan !!!!
Jaaaaa joepiequote:Op donderdag 1 juli 2004 15:14 schreef Chocobo het volgende:
Naar huis,......... Quinny aflossen![]()
Rij voorzichtig en beterschap voor Daan.quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:14 schreef Chocobo het volgende:
Naar huis,......... Quinny aflossen![]()
vandaag nog!quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:11 schreef chibibo het volgende:
[..]
Kut, had ik nou maar niks gezegd.
Wacht even, ik moet 'm eerst maken.
Whahaha, de batterijen van m'n camera zijn leeg.quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:14 schreef Tigress74 het volgende:
Opschieten !!!
Handigquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:17 schreef chibibo het volgende:
[..]
Whahaha, de batterijen van m'n camera zijn leeg.
Even kijken of ik ergens reserve heb liggen.
Niet gaan zitten tikken...foto maken en posten...en rap een beetje !!quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:18 schreef chibibo het volgende:
Christus, wat een stel Kenaus.
Dat is een f*cking Teletubbie vergeleken bij deze blikquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:28 schreef mr_Brown het volgende:
Wie kent deze blik van Edward Norton uit American History X
[afbeelding]
[afbeelding]
Jij geilt erop hequote:Op donderdag 1 juli 2004 15:08 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Gijs doe niet zo moeilijk ik krijg twee injecties in deweek .heeeerlijk
ziet er strak uit gijsquote:
uit welke inrichting is die ontsnapt?quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Dat is een f*cking Teletubbie vergeleken bij deze blik![]()
![]()
[afbeelding]
Stoep happen?quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:28 schreef mr_Brown het volgende:
Wie kent deze blik van Edward Norton uit American History X
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:14 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding]
Die zit er nog steeds, hoor.quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:31 schreef gieling het volgende:
Oude was leuker
quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Gijs...quote:
Dank!quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:31 schreef mr_Brown het volgende:
ziet er strak uit gijs
quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
ben ik ook niet, weet alleen welk gebied ik moet vermijden als ik weer eens in de buurt daar benquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:43 schreef Thor-Nexium het volgende:
nu niet bang zijn voor thor
In het echt ben ik heel lief hoor en zie ik eruit als een teddy beerquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:45 schreef Magneet het volgende:
[..]
ben ik ook niet, weet alleen welk gebied ik moet vermijden als ik weer eens in de buurt daar ben![]()
Maar dan wel een teddybeer met plakplaatjes en grote handjesquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:47 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
In het echt ben ik heel lief hoor en zie ik eruit als een teddy beer
quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:47 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
dat ben ik ook maar zonder plakplaatjesquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:47 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Maar dan wel een teddybeer met plakplaatjes en grote handjes
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhtttttttttttttttttttttttquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:47 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Ik las "en grote bek"quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:47 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:49 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik las "en grote bek"
en???? slaapt ie al???quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:49 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik las "en grote bek"
Ik heb hele kleine poezelige handjes hoorquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:47 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Na een kwartier gillen is die een half uur gaan slapen. En zit nu lekker bij me op schoot te wachten op papaquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:51 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
en???? slaapt ie al???
quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:53 schreef Quinny het volgende:
[..]
Na een kwartier gillen is die een half uur gaan slapen. En zit nu lekker bij me op schoot te wachten op papa
quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:52 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Ik heb een hele kleine poezelige lul hoor
iddquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]heeft ie in ieder geval een beetje geslapen
![]()
whahahahahaquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:58 schreef Quinny het volgende:
[..]
idd
Ik gaat er vandoor. Sjo komt zo mijn taken hier overnemen
quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:33 schreef Quinny het volgende:
Mooi hoor
quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:34 schreef silver-surfer het volgende:
Gijs...Strak hoor die nieuwe
![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:39 schreef Tigress74 het volgende:
Mooi
Ik ben geroerd. :')quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:43 schreef Magneet het volgende:
ziet er goed uit chibihomo
Ja dat weet ikquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:52 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Ik heb hele kleine poezelige handjes hoor
check je mailquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:08 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja dat weet ik![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:19 schreef kepler het volgende:
zo hele dag gegraven
en ook naar de makro geweest, alleen doe ik de deur van de auto dicht. Zit de sleutel nog in het contact![]()
![]()
![]()
ik wist het wel, en ik ging naar mijn moeder: " ik heb iets stoms gedaan"quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
mooi dat heb ik ook een x gehad....
zoek je je eigen helemaal rot naar je sleutel
zit ie er gewoon nog in
quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:53 schreef D-Devil het volgende:
http://www.rs3stats.co.uk/rs3statsform.php
Whehehe, meer deaths dan kills.
Leaderbord : Adversarial
Timescale : Cumulative
GEILLLLLLLLLLLLLLLLLL IK WIL JEquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:58 schreef gieling het volgende:
[afbeelding]
of onderweg naar huis ofzoquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:58 schreef Thor-Nexium het volgende:
Is iedereen ineens braaf aan het werk ofzo>dat het zo rustig is Gijs.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:53 schreef D-Devil het volgende:
http://www.rs3stats.co.uk/rs3statsform.php
Whehehe, meer deaths dan kills.
Leaderbord : Adversarial
Timescale : Cumulative
Nou, ik heb hoofdpijn, vanavond niet Thorquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:59 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
GEILLLLLLLLLLLLLLLLLL IK WIL JE![]()
Ik wist niet dat je op gay meeting sites keekquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die Giebel, hij maakt een foto van je, en meteen vind je hem overal terug
He jammer ik sta stijf van de testostoron man. Help mequote:Op donderdag 1 juli 2004 17:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, ik heb hoofdpijn, vanavond niet Thor![]()
Die Giebel, hij maakt een foto van je, en meteen vind je hem overal terug
neukenquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:03 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
He jammer ik sta stijf van de testostoron man. Help me![]()
Met jou altijd .Want bij jou merk ik niet of je poepertje wel schoon is.quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
neuken![]()
ruik maarquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:05 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Met jou altijd .Want bij jou merk ik niet of je poepertje wel schoon is.![]()
Hee lekkker er zitten nog sesamzaadjes in je konthaar.quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ruik maar![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:08 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Hee lekkker er zitten nog sesamzaadjes in je konthaar.
respectquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:10 schreef mr_Brown het volgende:
[..]sorry...... dat komt nog van die lul van Odin
die had daarvoor met zijn parkiet geneukt
je bedoelde dit zekerquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga rukken
quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:20 schreef Ker_Plunk het volgende:
Halloooo
Dat plastic wordt al dun rond de schaamstreek zeker...quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga neuken
quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:21 schreef mr_Brown het volgende:
[..]KEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ik heb gisteren slurfer voor je in zijn billen geknepen
![]()
Ja, moet oppassen, strax stoot ik er zo doorheen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:21 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dat plastic wordt al dun rond de schaamstreek zeker...
Nog geen weekquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:24 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik wil ook in jullie konten knijpen,...tis te lang geleden
haaaaaaaaaardquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:21 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:21 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
24quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:32 schreef Nadientje het volgende:
Nederlandse premičre '24' seizoen 3 in september
jeeeeeeeeeeeeeeejJack
komt terug
Ben zondag geweestquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:34 schreef Nadientje het volgende:
ik ga lekker naar shrek 2![]()
![]()
Suc6 gijs!!!!quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:34 schreef Zeus-Nexium het volgende:
heb zo een wedstrijd maar daarna zie ik jullie allemaal online gijsjes![]()
dank je lieverd....ik hou van jequote:Op donderdag 1 juli 2004 17:36 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Suc6 gijs!!!!
ja ik heb serieus nog nooit zo'n spannende serie gezien dat je gewoon IEDERE aflevering wil zien en ervan baalt als je weer een week moet wachten.. ik kan me het einde nog goed herinneren van deel 2 met de president die dat virus op zijn handen hadquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:36 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
24![]()
zenuwslopende heerlijke serie
dank je lieverd!!quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:37 schreef Nadientje het volgende:
succes zeusje
ja?? waar? dan kom ik kijkenquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:38 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ik heb over 2 weken een wedstrijd in kerkrade nadine! daar woon je toch?
ik weet het nog niet precies maar het zal wel in het stadion zijn....maar ikquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:39 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja?? waar? dan kom ik kijken![]()
Dan kom ik ook kijkenquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:40 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ik weet het nog niet precies maar het zal wel in het stadion zijn....maar ik
zal je op de hoogte houden![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:28 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
zooooooooo
respect
wat scherp meneer Surfer
quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:41 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
GIJIJIJIJIJIJSquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:34 schreef Zeus-Nexium het volgende:
heb zo een wedstrijd maar daarna zie ik jullie allemaal online gijsjes![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:42 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Gijijijijijijijijijijijijijsquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:42 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
het stadion ook, ligt 10 meter van mijn huisquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:40 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ik weet het nog niet precies maar het zal wel in het stadion zijn....maar ik
zal je op de hoogte houden![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa moooi ik plan gewoon nooit wat op de tijdstip dat 24 wordt uitgezondenquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:37 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja ik heb serieus nog nooit zo'n spannende serie gezien dat je gewoon IEDERE aflevering wil zien en ervan baalt als je weer een week moet wachten.. ik kan me het einde nog goed herinneren van deel 2 met de president die dat virus op zijn handen had
Die dine heerlijk..quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:39 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja?? waar? dan kom ik kijken![]()
"Ja Ker, hoe vond jij hem??"quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Laat je weten hoe je hem vond
Ben jij er ook geweest dan lekkere ui van me?quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:48 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
"Ja Ker, hoe vond jij hem??"
UI?quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ben jij er ook geweest dan lekkere ui van me?
Hoe was ie?
En verder
UI WHAHAHAHAHAAHAHAHA hou op hoor.... straks ga ik je nog lollig vindenquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ben jij er ook geweest dan lekkere ui van me?
Hoe was ie?
En verder
H U I L I Equote:Op donderdag 1 juli 2004 17:48 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
"Ja Ker, hoe vond jij hem??"
ja die film duurt niet tot 3 uur ofzoquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Die dine heerlijk..
Vanavond ben je niet online he..![]()
Je gaat naar Shrek 2
Laat je weten hoe je hem vond
quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:54 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja die film duurt niet tot 3 uur ofzo
ja waarom kom ik dan niet meer gamenquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..].. nee dat weet ik toch.. hoezo?
Je vind me al jaren lollig maar je wil het gewoon niet in het openbaar zeggenquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
UI WHAHAHAHAHAAHAHAHA hou op hoor.... straks ga ik je nog lollig vinden
ik lach altijd uit medelijden voor jou om je grapjesquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je vind me al jaren lollig maar je wil het gewoon niet in het openbaar zeggen
Dat zei je toch ergensquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:56 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja waarom kom ik dan niet meer gamen![]()
Ik vind je lollig en dat mag de hele wereld wetenquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je vind me al jaren lollig maar je wil het gewoon niet in het openbaar zeggen
hoelaat ga je naar de film dan??quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:56 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja waarom kom ik dan niet meer gamen![]()
jullie zijn echt heerlijk samenquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik lach altijd uit medelijden voor jou om je grapjes
weeeeeeeeeeequote:Op donderdag 1 juli 2004 17:58 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik ga straks xbox kopen
Eerst zienquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:58 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik ga straks xbox kopen
quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:58 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik vind je geil en dat mag de hele wereld weten![]()
Hahaahhahahahahahahahhahaaahahahahahaquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:58 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik ga straks xbox kopen
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhttttttttttttttttttttttttttquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:58 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik ga straks xbox kopen
quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:59 schreef Nadientje het volgende:![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhtttttttttttttttttttttttttt
trioquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:58 schreef Nadientje het volgende:
[..]
jullie zijn echt heerlijk samen![]()
[Jedi mind trick]quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik lach altijd uit medelijden voor jou om je grapjes
quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
trio![]()
Kwartetquote:Op donderdag 1 juli 2004 18:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
trio![]()
Dan zijn denk alle mannen oversextquote:Op donderdag 1 juli 2004 18:01 schreef Nadientje het volgende:
[..]![]()
jullie zijn oversekst.. dat merkte ik toen ik met daantje ijsje at
Orgiequote:Op donderdag 1 juli 2004 18:02 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Kwartet![]()
ik ben dik en ik vereer surfer al heel mijn leven en hij is mijn meesterquote:Op donderdag 1 juli 2004 18:00 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
[Jedi mind trick]
Je vereerd me al heel je leven vriend.. IK ben je meester...
Oh... en je bent dik
[/Jedi mind trick]
Goed werk Slurfkut.quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik ben dik en ik vereer surfer al heel mijn leven en hij is mijn meester![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE wat heb je gedaan
![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik ben dik en ik vereer surfer al heel mijn leven en hij is mijn meester![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE wat heb je gedaan
![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:01 schreef Nadientje het volgende:
[..]![]()
jullie zijn oversekst.. dat merkte ik toen ik met daantje ijsje at
Dankje ..Notorious Boyquote:Op donderdag 1 juli 2004 18:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goed werk Slurfkut.
Wie... wat waar....quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]SEKS
ze zei SEKS
WHOEHOEEEE
![]()
ben geil nu
En katoen plukken!quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
WHEHEHEHHE
Hierkomen bolle... pijpen en schoenpoetsen ... de rest van je leven..![]()
concentreer.........quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
WHEHEHEHHE
Hierkomen bolle... pijpen en schoenpoetsen ... de rest van je leven..![]()
Thy kingdom comes!quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
concentreer.........![]()
![]()
by the power of Christ
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:09 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Thy kingdom comes!
The body of christ compells you!!
hoerquote:Op donderdag 1 juli 2004 18:08 schreef silver-surfer het volgende:
Doeeeeeiiiii
hoerquote:Op donderdag 1 juli 2004 18:13 schreef mr_Brown het volgende:
naar huis
quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:32 schreef Nadientje het volgende:
Nederlandse premičre '24' seizoen 3 in september
jeeeeeeeeeeeeeeejJack
komt terug
quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:49 schreef Chocobo het volgende:
Daantje's koorts daalten hij slaapt nu gewoon !
Net in bad zat die de hele tijd te zwaaien naar me
RS3 zo Gijsquote:Op donderdag 1 juli 2004 21:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar is iedereen?
Waar woon jij dan in Den Haag Pjee ?quote:Op donderdag 1 juli 2004 22:31 schreef Thor-Nexium het volgende:
He net ff lekker die foto van fatsurfer gekeken heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk.Er gaat geen dag voorbij zonder dat ik hem ff kijk. Ik heb gelijk zin om te pijpen.Met een heel klein O mondje dan
Nee, zit er ECHT aan te denken om een xbox te kopenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:05 schreef Strolie75 het volgende:
Was weer heerlijk Gijsjes
Ik ga voortaan altijd poepen voor het gamen!
Zegt hij die enorm liep te schelden toen Kepler dood ging en we niet communiceerden :')quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:05 schreef Strolie75 het volgende:
Was weer heerlijk Gijsjes
Jaaaaa dat was idd coolquote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zegt hij die enorm liep te schelden toen Kepler dood ging en we niet communiceerden![]()
Zoooo gelachen met Nadine daarom![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:11 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jaaaaa dat was idd cool
Die Strol pissed ook
Ik ben zo op die jongen
Afspraakje dan maarquote:Op donderdag 1 juli 2004 22:31 schreef Thor-Nexium het volgende:
He net ff lekker die foto van fatsurfer gekeken heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk.Er gaat geen dag voorbij zonder dat ik hem ff kijk. Ik heb gelijk zin om te pijpen.Met een heel klein O mondje dan
Ja maar serieus Gijs.... je zuigheid neemt soms extreme proporties aanquote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:11 schreef silver-surfer het volgende:
Heerlijk zo'n avond!! Lekker gesuckt en later toch nog lekker teruggekomen!!
Eerst zien Gijsquote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:08 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Nee, zit er ECHT aan te denken om een xbox te kopen
Hij kan niet tegen zijn verliesquote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:11 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jaaaaa dat was idd cool
Die Strol pissed ook
Ja, tis echt tof om met hem te gamenquote:Ik ben zo op die jongen
Mark my words cocksucker , hij komt er welquote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eerst zien Gijs![]()
Het zou wel heeeeeeeel cool zijn
Geloof mij, ik train al 3 jaar met Mohaa & BF42 / DC dus zet je maar schrapquote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij kan niet tegen zijn verlies![]()
[..]
Ja, tis echt tof om met hem te gamenMet iedereen
En binnenkort Ker erbij
! Ik wil de eerste kill
Ja, met muis en toetsenbord is zooooo anders. Ik heb al 23u RS3 erop zittenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:20 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Geloof mij, ik train al 3 jaar met Mohaa & BF42 / DC dus zet je maar schrap
Ik 656.58 uur de bovenstaande gamesquote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, met muis en toetsenbord is zooooo anders. Ik heb al 23u RS3 erop zitten![]()
Ja boeiend.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:22 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik 656.58 uur de bovenstaande games
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:32 schreef Notorious_Roy het volgende:Trusten Ker! Andere Gijsjes ook
Dit was overigens de laatste dag dat ik LIVE was voor een heeeeeel lange tijd![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja boeiend.
Luuuuuulquote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[..]
quote:Games als Metroid Prime 2: Echoes, Resident Evil 4, Donkey Konga, Donkey Kong Jungle Beat, Star Fox en Paper Mario 2 voor de Nintendo GameCube staan voor je klaar. Ook games voor de Game Boy Advance worden getoond zoals, Mario Golf Advance Tour, The Legend of Zelda: The Minish Cap, Donkey Kong: King of Swing en de nieuwe Pokémon games.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |