gijssss.... is misschien verstandiger voor jequote:Op donderdag 1 juli 2004 14:11 schreef Thor-Nexium het volgende:
Die topic ooooooooooooooooooooooooook.![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:12 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijssss.... is misschien verstandiger voor jewil je nog winst draaien straks
Hij vind het gewoon erg gezellie hierquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:10 schreef Chocobo het volgende:
Thor ............. verslaafd aan Fok,........... zo terecht !!![]()
Dan voel je jezelf altijd klote3 he als zo'n kleine zich niet lekker voelt.Geef hem maar een dikke knuf van papa-nexium.quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:15 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hij vind het gewoon erg gezellie hier
Daan blijft trouwens temp houden. Als het morgen nog niet over is dan gaan we naar de dokter. Want volgens mij heeft hij last van zijn keel. Wilde namelijk geen brood eten. Ging huilen als die het moest doorslikken![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:15 schreef Quinny het volgende:
[..]
Daan blijft trouwens temp houden. Als het morgen nog niet over is dan gaan we naar de dokter. Want volgens mij heeft hij last van zijn keel. Wilde namelijk geen brood eten. Ging huilen als die het moest doorslikken![]()
Daantjequote:Op donderdag 1 juli 2004 14:15 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik zal hem een dikke knuf geven, papaquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:17 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Dan voel je jezelf altijd klote3 he als zo'n kleine zich niet lekker voelt.Geef hem maar een dikke knuf van papa-nexium.
Ik had dat ook met mijn zoon toen die anderhalve maand oud was.Ik kwam er zelf achter dat hij een liesbreuk had.Moest zelf toen zijn darmpjes terug duwen man en hij maar gillen.Moest toen nog 4 weken op de wachtlijst voordat hij geopereerd kon worden.quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:20 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik zal hem een dikke knuf geven, papa
Ja, je voelt je zo machteloos. Je wilt je kind helpen, maar je weet niet hoe. Omdat je niet weet at er aan de hand is. Maarja als die maar bij mama is is die wel tevreden
Jezusquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:22 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Ik had dat ook met mijn zoon toen die anderhalve maand oud was.Ik kwam er zelf achter dat hij een liesbreuk had.Moest zelf toen zijn darmpjes terug duwen man en hij maar gillen.Moest toen nog 4 weken op de wachtlijst voordat hij geopereerd kon worden.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:22 schreef Chocobo het volgende:
Wat is zijn temp nu Quin ? We moeten even de dokter bellen dat we morgen komen namelijk. Beter gaan we sowieso !!
38.9quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:22 schreef Chocobo het volgende:
Wat is zijn temp nu Quin ? We moeten even de dokter bellen dat we morgen komen namelijk. Beter gaan we sowieso !!
quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:22 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Ik had dat ook met mijn zoon toen die anderhalve maand oud was.Ik kwam er zelf achter dat hij een liesbreuk had.Moest zelf toen zijn darmpjes terug duwen man en hij maar gillen.Moest toen nog 4 weken op de wachtlijst voordat hij geopereerd kon worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |