Ik ben tegen topicdiarree over onzinnige onderwerpenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
open er een topic over.
ja, kutmodjes op KLB altijd, waar zijn ze???quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben tegen topicdiarree over onzinnige onderwerpen
Het is een godswonder dat deze open blijft.
Ja, vooral die ex-langharige. Dat is pas een klootzak :') Hij is er echt nooi!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, kutmodjes op KLB altijd, waar zijn ze???.
Ik weet het niet, ik ken hem verder nietquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, vooral die ex-langharige. Dat is pas een klootzakHij is er echt nooi!
Je ziet hem nooit. Alles valt op Gelly. Dat hij nog niet zwart is zeg
Wie wilt hem nou kennen? Het schijnt dat ie tijdens een meet jankend door Amsterdam liepquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ken hem verder niet.
Zo erg zal het toch niet zijn? Was er iemand gemeen tegen hem ofzo?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wie wilt hem nou kennen? Het schijnt dat ie tijdens een meet jankend door Amsterdam liep
Je kan beter vragen wie er niet gemeen tegen hem deedquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo erg zal het toch niet zijn? Was er iemand gemeen tegen hem ofzo?
ow. nou dan vind ik het allemaal wel weer een beetje zielug.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je kan beter vragen wie er niet gemeen tegen hem deed
Maar ik weet er ook niets van hoor. Ik heb het ook alleen maar via-via gehoord
Ja leuk, een sloeber vriendin!quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:40 schreef speedfreakssj het volgende:
sloeber
Tot zover mijn vriendin...
Hier hebben we het over gehad.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach, het is zo'n knap ventje![]()
Met wapenvergunning
Ja, bij gebrek aan een leuk crewreltopic, ga ik hier mn 100.000ste plaatsenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:08 schreef gelly het volgende:
Hey leuk, een speedfreakssjjj topic.
Nog 35quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, bij gebrek aan een leuk crewreltopic, ga ik hier mn 100.000ste plaatsen![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
HIJ heeft tenminste een vriendin![]()
Ja, dan post ik verder als gellyquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:12 schreef gelly het volgende:
[..]
Nog 35
100.000 is een mooi getal om bij te stoppen Yvonne.
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:13 schreef Piro het volgende:
[..]
[afbeelding]
Want dit gedrocht is ook echt iets om trots op te zijn.
Nog liever met het lieve varkentje uit Nietz' post.
And you know it.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op die gezichtsuitdrukking staat gewoon af te lezen: Doe zoiets nog een keer en ik stop die halve kip in je hol
I know.... Ik zat er naastquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:26 schreef nikky het volgende:
mijn god
Jahquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:26 schreef nikky het volgende:
mijn god
Johquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know.... Ik zat er naast.
waarom had jij je ogen dicht?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jah
Ik zat op die foto naast Opa, dus wat je in die lens ziet was grofweg mijn uitzicht.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Joh
kijk nog eens goed WIE ernaast zit?
Het voorgerecht stribbelde tegen?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:13 schreef Piro het volgende:
[afbeelding]
Want dit gedrocht is ook echt iets om trots op te zijn.
Nog liever met het lieve varkentje uit Nietz' post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |