abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20359185
That's the spirit, dude!
Names are so cliché
pi_20359906
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 12:02 schreef NerdoNielso het volgende:
Ik ben nog steeds voor Oranje
oh.. heb je het nieuws nog niet gehoord dan?
pi_20359962
Jawel Esm/e, maar ik ben ook voor het Oranje Dames Hockeyteam Die doen het wel goed op het moment

[ Bericht 0% gewijzigd door NerdoNielso op 02-07-2004 13:36:08 ]
pi_20359975
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 12:53 schreef SuUz2ko het volgende:
That's the spirit, dude!
Precies
pi_20359995
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 13:18 schreef NerdoNielso het volgende:
Jawel Esm/e, maar ik ben ook voor het Oranje Dames Hokkeyteam Die doen het wel goed op het moment
moeilijk he? Dat streepje op de e...

*Hockeyteam
pi_20360116
http://www.tweakers.net/nieuws/33133
En ze wachten net zo lang met het openbaren dat ook andere besturingssystemen het over hebben genomen en hebben verwikkeld in hun grafische werkomgeving, zoals KDE... trouwens, het idee bestond volgens mij al langer...
pi_20360459
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 13:20 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

moeilijk he? Dat streepje op de e...

*Hockeyteam
In linux wel ALT 130 werkt niet
pi_20360679
slecht, heeel slecht,.,.,.,. zoek dan maar uithoe t wél moet... :p
pi_20361074
Ben ik mee bezig, maar Esm/e kan toch ook
pi_20367413
Nee, ik vind het eigenlijk niet kunnen...
pi_20368577
niet zeuren
pi_20368830
doe ik niet, er zijn gewoon bepaalde dingen die wel en niet kunnen.
En dit is een van die dingen die dus niet kunnen... begrepen?
pi_20368913
Het spijt me Esm... maar ik heb toch echt geen zin om elke keer moeilijk te moeten doen enzo
pi_20369110
Nou én... het hoeft toch ook niet moeilijk te zijn? Kom er nou gewoon maar achter hoe je mijn mooi accentje doet op je linux, en gebruik m voortaan. Klaar!
pi_20370239
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 18:50 schreef DearPrudence het volgende:
Nou én... het hoeft toch ook niet moeilijk te zijn? Kom er nou gewoon maar achter hoe je mijn mooi accentje doet op je linux, en gebruik m voortaan. Klaar!
ik doe m'n best
pi_20370457
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 18:50 schreef DearPrudence het volgende:
Desnoods voeg je deze pagina toe aan je favorieten en kopieër je steeds deze 'é'.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_20370473
Komt voor de bakker, jij ook tevre Esmé?
pi_20370617
vanavond ga ik weer uit, eerst even voordrinken bij marcotje Sweetlove en dan naar De Toekomst ofzo... en om 00.00 uur weer naar huis, want we moeten morgen weer vroeg op
(naar de kapper e.d.)
  vrijdag 2 juli 2004 @ 22:39:25 #44
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_20374486
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 11:10 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Het zou wel geweldig zijn als Griekenland dit EK zou winnen. Alleen geef ik ze weinig kans.
De tactiek van Griekenland is gewoon heel erg richten op het voorkomen van de tegenstanders 'standaard' tactiek... zoals ze bij Tsjechie deden, gewoon een man op die gast met een B (htf heet ie?) zetten, zodat hij niet zo gevaarlijk meer is. Als ze dat ook bij Portugal succesvol weten toe te passen kunnen ze winnen... ik hoop het
"What a splendid head, yet no brain."
"Why use Windows when there is a door?"
pi_20374678
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 22:39 schreef errrrr het volgende:

[..]

De tactiek van Griekenland is gewoon heel erg richten op het voorkomen van de tegenstanders 'standaard' tactiek... zoals ze bij Tsjechie deden, gewoon een man op die gast met een B (htf heet ie?) zetten, zodat hij niet zo gevaarlijk meer is. Als ze dat ook bij Portugal succesvol weten toe te passen kunnen ze winnen... ik hoop het
Koller en Nedved beginnen beide niet met een 'b'.

Bovendien heeft iedereen sowieso al een man voor zich, dus dat maakt niet zoveel uit. Dan moet je er toch wel minstens twee doen.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_20375368
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 19:50 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Desnoods voeg je deze pagina toe aan je favorieten en kopieër je steeds deze 'é'.
Kijk, jij begrijpt t nou.

Diploma-uitreiking duurde net iets té lang. (we waren er om 8:15 tot 11:00, diploma's werden rond 9:30 uitgereikt en mijn zus kwam om rond 10:45 aan de beurt... )

Geen zin om uit te gaan, ik moet morgen toch al optreden (in Bruintje Beer).
pi_20375404
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 22:46 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Koller en Nedved beginnen beide niet met een 'b'.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 23:52:21 #48
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_20376243
Hun waren het dus ook niet ... naam vergeten
Maar weet ook niet precies meer hoe het zat, maar denk gewoon 'nog dichter erbij blijven dan normaal'; ook als we zelf de bal hebben ofzo
Daar had de commentator het iig over , en ik was het met 'm eens
"What a splendid head, yet no brain."
"Why use Windows when there is a door?"
pi_20376306
hmm, is het raar als je medelijden hebt met sommige mensen omdat je ze in je msn lijst hebt zitten?
pi_20376332
Esmé - New Slang zegt:
hello
Esmé - New Slang zegt:
?
Esmé - New Slang zegt:
hmm, ik vind wel dat ik een mooie '?' heb... mooie lettertype dan he?!
Esmé - New Slang zegt:
? ? ? gewoon perfect rond... en dan net iets te ver door, en daar dan zo'n mooi duidelijke stip onder
Esmé - New Slang zegt:
ja, erg indrukwekkend
Esmé - New Slang zegt:
?
Esmé - New Slang zegt:
wauw
Esmé - New Slang zegt:
hmm, goed, ik stop hier maar mee, vat dit nou allemaal niet te persoonlijk op, had t net zo goed bij een ander allemaal kunnen berichten, het viel me gewoon plots zo op wat een mooie vraagteken ik eigen heb. '?' Ja, daar kan ik af en toe zeer trots op zijn.
Esmé - New Slang zegt:
Het doet er dan uiteraard niet aan toe dat er meer dan een miljoen andere mensen deze mooie lettertype (lees: vraagteken) hebben, maar zelf heb ik wel het gevoel alsof het uniek is
Esmé - New Slang zegt:
Uniek, helemaal van mij, soms vraag ik me dan af waarom ik het zelf niet zo verzonnen heb, waarom ben ik niet degene die deze perfecte vraagteken ontworpen hebt'?'
Esmé - New Slang zegt:
Zodat juist anderen bewonderend naar mijn creatie kunnen kijken en zo'n lul verhaal kunnen plaatsen bij een jongen die ze in geen 2 jaar gesproken/gezien heeft, en die zelfs nu op de status: Zo terug is.
Esmé - New Slang zegt:
Ja, t is zonde hoor, heel zonde
Esmé - New Slang zegt:
dat er net iemand mij voor was bedoel ik
Esmé - New Slang zegt:
Tja...
Esmé - New Slang zegt:
daar kan ik dan toch best van balen
Esmé - New Slang zegt:
Goh, je zal wel schrikken zo als je dit allemaal leest, hehe. maf.
Esmé - New Slang zegt:
Ik voel me dan ook wel een beetje 'pathetic' omdat ik het nu over een mooie vraagteken hebt --> ? <-- die namelijk terwijl je er niet eens bent,
Esmé - New Slang zegt:
Ik denk dat het dan ook wel best duidelijk is dat ik mij redelijk en erg verveel op dit moment, op deze vrijdagavond rond 11:50, na de diploma-uitreiking van mijn zus
Esmé - New Slang zegt:
Ja, vervelen kun je het noemen, je kunt het ook wel klieren noemen, of schrijvers inspiratie
Esmé - New Slang zegt:
Hmm... dat laatste klinkt wel erg mooi he? "Schrijvers inspiratie"
Esmé - New Slang zegt:
Nee, wees maar gerust, ik ga het nu heus niet over schrijvers inspiratie hebben, wat voor een pracht woord het wel dan al niet is, dat heb ik al zo'n beetje met de vraag teken gedaan...
Esmé - New Slang zegt:
Of heb je dat stukje gemist?
Esmé - New Slang zegt:
Hmm, ik zou dan alles wel even opnieuw voor je kunnen typen
Esmé - New Slang zegt:
of kopieren
Esmé - New Slang zegt:
dat zijn twee mogelijkheden
Esmé - New Slang zegt:
maar ik ga wel voor de 3e
Esmé - New Slang zegt:
lees alles maar vanaf het begin