Esmé - New Slang zegt:
hello
Esmé - New Slang zegt:
?
Esmé - New Slang zegt:
hmm, ik vind wel dat ik een mooie '?' heb... mooie lettertype dan he?!
Esmé - New Slang zegt:
? ? ? gewoon perfect rond... en dan net iets te ver door, en daar dan zo'n mooi duidelijke stip onder
Esmé - New Slang zegt:
ja, erg indrukwekkend
Esmé - New Slang zegt:
?
Esmé - New Slang zegt:
wauw
Esmé - New Slang zegt:
hmm, goed, ik stop hier maar mee, vat dit nou allemaal niet te persoonlijk op, had t net zo goed bij een ander allemaal kunnen berichten, het viel me gewoon plots zo op wat een mooie vraagteken ik eigen heb. '?' Ja, daar kan ik af en toe zeer trots op zijn.
Esmé - New Slang zegt:
Het doet er dan uiteraard niet aan toe dat er meer dan een miljoen andere mensen deze mooie lettertype (lees: vraagteken) hebben, maar zelf heb ik wel het gevoel alsof het uniek is
Esmé - New Slang zegt:
Uniek, helemaal van mij, soms vraag ik me dan af waarom ik het zelf niet zo verzonnen heb, waarom ben ik niet degene die deze perfecte vraagteken ontworpen hebt'?'
Esmé - New Slang zegt:
Zodat juist anderen bewonderend naar mijn creatie kunnen kijken en zo'n lul verhaal kunnen plaatsen bij een jongen die ze in geen 2 jaar gesproken/gezien heeft, en die zelfs nu op de status: Zo terug is.
Esmé - New Slang zegt:
Ja, t is zonde hoor, heel zonde
Esmé - New Slang zegt:
dat er net iemand mij voor was bedoel ik
Esmé - New Slang zegt:
Tja...
Esmé - New Slang zegt:
daar kan ik dan toch best van balen
Esmé - New Slang zegt:
Goh, je zal wel schrikken zo als je dit allemaal leest, hehe. maf.
Esmé - New Slang zegt:
Ik voel me dan ook wel een beetje 'pathetic' omdat ik het nu over een mooie vraagteken hebt --> ? <-- die namelijk terwijl je er niet eens bent,
Esmé - New Slang zegt:
Ik denk dat het dan ook wel best duidelijk is dat ik mij redelijk en erg verveel op dit moment, op deze vrijdagavond rond 11:50, na de diploma-uitreiking van mijn zus
Esmé - New Slang zegt:
Ja, vervelen kun je het noemen, je kunt het ook wel klieren noemen, of schrijvers inspiratie
Esmé - New Slang zegt:
Hmm... dat laatste klinkt wel erg mooi he? "Schrijvers inspiratie"
Esmé - New Slang zegt:
Nee, wees maar gerust, ik ga het nu heus niet over schrijvers inspiratie hebben, wat voor een pracht woord het wel dan al niet is, dat heb ik al zo'n beetje met de vraag teken gedaan...
Esmé - New Slang zegt:
Of heb je dat stukje gemist?
Esmé - New Slang zegt:
Hmm, ik zou dan alles wel even opnieuw voor je kunnen typen
Esmé - New Slang zegt:
of kopieren
Esmé - New Slang zegt:
dat zijn twee mogelijkheden
Esmé - New Slang zegt:
maar ik ga wel voor de 3e
Esmé - New Slang zegt:
lees alles maar vanaf het begin