abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 1 juli 2004 @ 11:43:39 #26
49728 killer_mac
Ik denk dus ik leef
pi_20331947
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 11:38 schreef tha_dus het volgende:

[..]

uhh neem me niet kwalijk, maar van bronckhorst was degene die lucht liep te dekken ipv ronaldo...tis zijn fout.en het was niet z'n eerste van het EK...
Van bronckhorst was de slechtste bij oranje..seedorf hoort zeker niet in de top5 slechtste spelers..
Cocu speelde ook een waardeloos tournooi, vd meyde ook waardeloos,
Maar je moet toegeven dat als davids niet tegen die paal had zitten leunen, dan had ie 'm tegen kunnen houden (zoals ik al zei Verder ben ik DAvids Fan vanwege zijn kunnen om overal op het veld te staan)
het leven is mooier dan je denkt, dus sta er bij stil en geniet
pi_20331956
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 11:30 schreef killer_mac het volgende:

Gisteren I hate to say it Davids, hij stond veel te nonchalant tijdens die hoekschop
Als hij beter had gedekt dan had de bal niet gezeten.
(verder altijd zeer spelmaker geweest)
ah, een kenner

Wat zouden de taken van spelers zijn bij corners, zou jij als bondscoach Davids bij hoge ballen vanaf de zijkant in de mandekking zetten? of zou je kleine spelers met minder sprongkracht toch een paal laten afdekken ...?

ik mistte nog een opmerking in je post dat je Advocaat een waardeloze trainer vind, en dat je het zelf veel beter zou doen ...

[ Bericht 8% gewijzigd door RM-rf op 01-07-2004 12:01:36 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 1 juli 2004 @ 11:47:16 #28
17698 nappel
raar menneke..
pi_20332034
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 11:41 schreef Maud_Dib het volgende:

[..]

Die mag van mij uit Oranje getrapt worden. Die lul kan niet voetballen en ze laten hem alsnog alle vrije trappen en corners nemen
Integendeel, m.i. is Seedorf de beste voetballer van Oranje..
..maar inderdaad; in het Nederlandse shirt lijkt hij maar niet los te kunnen komen.
Knullige voorzetten en acties op de verkeerde momenten.
Maar misschien gaat het nog ooit lukken, en dan kun je hem er heel goed bij hebben.
Maar de vraag is; Hoe lang moeten we daar nog op wachten en moeten we er überhaupt nog op wachten?
Kopen ze dure kunstmest, maar als de hond in de tuin schijt doen ze moeilijk..
pi_20332078
Even uitgaande van spelers die veel aan spelen zijn toegekomen dit EK (Dus een Bosvelt, Zenden en v/d Vaart etc buiten beschouwing gelaten):

1: Mandy
2: Cocu
3: van Bronckhorst

Beste en meest constante speler: v/d Sar
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 1 juli 2004 @ 11:52:26 #30
56951 Najra
---------------
pi_20332169
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 11:28 schreef Leshy het volgende:
Weinig mis met Seedorf. Althans, hij was bij lange na niet de slechtste man op het veld.



Van der Meijde was dit toernooi absoluut de slechtste speler. Eigenlijk maar één voorzet gegeven die toevallig goed aankwam. Voor de rest was het wanneer de bal bij Andy kwam dan was de aanval afgelopen omdat hij of de bal niet goed aannam, of een blinde trap naar de tribune maakte of tien keer een man voorbij probeert te komen.
Van Bronckhorst was ook een compleet drama. Staat gewoon te slapen in het veld. Bal aanname van een pupil op het middenveld (=dodelijk). Geen voorzet die aankwam. Te langzaam.
Cocu veels te langzaam dat heeft ons meerdere malen in de problemen gebracht.
En Seedorf. Ballen opeisen en dan compleet verprutsen. Mr tempo uit de aanval halen. Beetje lopen met de bal, tikkie terug. Een schot op goal lossen is 9 van de 10 keer niet eens gericht (en die andere keer recht op de keeper). Fantastisch hoor, we kunnen net zo goed met 10 man spelen en dan worden er nog minder aanvallen verprutst ook nog.

Maar goed, dat deze spelers tekort komen ok, Advocaat stelt ze nog altijd op en die heeft dus het hele toernooi gewoon om zeep geholpen. Spelers opstellen die uit vorm zijn en al tijden niet meer in de basis staan bij hun eigen club. Net zo lang wachten met handelen totdat het te laat is. De spelers wisselen die wel goed spelen. De ene speler vervangen door precies dezelfde soort speler wat breng je dan...helemaal niets. Een opstelling maken waarvan de grootste idioot nog ziet dat het zelfs met goede spelers niet te belopen valt.

Wat een ongelooflijke amateur.
This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
  donderdag 1 juli 2004 @ 11:59:41 #31
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_20332347
Hey Tuup (@ TS) cool topic

1: V/D Meijde
2: Stam
3: Cocu (al was ie gisteren niet eens zo erg slecht, maar toch...)
pi_20332431
Van der Meijde, van Bronckhorst, van der Vaart.
The gum you like, is coming back in style.
  donderdag 1 juli 2004 @ 12:03:50 #34
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_20332457
Who the fuck is Mandy??

Mijn top dal 3:

1) Seedorf
2) vd Meijde
3) vd Vaart

We hebben gekscherend het hele toernooi op Seedorf gelet. Zodra de verslaggever 'Seedorf' zei, zeiden wij in koor: "Ow nee he... ja hoor, gaat ie weer." Werkelijk elke bal van de man belandde daar waar ie niet moest zijn. Ik snap voetbal niet zo heel goed, dus misschien was het niet de taak van Seedorf om iets goeds te doen met de bal, was het hooguit zijn taak het ding een richting naar keuze uit te knallen. In that case: beste man!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  donderdag 1 juli 2004 @ 12:06:35 #35
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_20332524
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 12:01 schreef jimjim1983 het volgende:
Stam? welk ek heb jij gezien?
tuup heb je die wedstrijd van gisteren niet gezien ofwat?
hij ging toch echt n aantal keren behoorlijk zwaar in de fout IMHO
pi_20332564
Mandy, by far. Bankzitten in Milaan is dus geen garantie voor een aantal goede ballen in 300 minuten rondwandelen
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  donderdag 1 juli 2004 @ 12:08:23 #37
59607 Partyman
Heerlijk Helder Heineken
pi_20332617
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 12:03 schreef ElisaB het volgende:
Who the fuck is Mandy??
Je nummer 2 op de lijst. Je pleidooi over Seedorf slaat overigens nergens op, maar dat is een compleet andere discussie.
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20332667
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 12:06 schreef Timo20 het volgende:

[..]

tuup heb je die wedstrijd van gisteren niet gezien ofwat?
hij ging toch echt n aantal keren behoorlijk zwaar in de fout IMHO
wie of wat tuup is weet ik niet maar ik vond hem gister een van de weinigen die zijn niveau haalde. verder gaat het over de slechtste speler van het hele EK en dat is Stam dus zeker niet, hij is misschien wel de beste
pi_20332794
oke, van der meijde was ook een compleet drama dit ek, maar van Bronckhorst was echt waardeloos, van der meijde had tenminste nog 1 fatsoenlijke voorzet
pi_20332862
Seedorf Van der Meyde en Van Bronkhorst. Beste waren m.i. Stam, van der Sar
pi_20332863
Van Bronckhorst is, bij gebrek aan beter.
The gum you like, is coming back in style.
pi_20332941
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 12:11 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

wie of wat tuup is weet ik niet maar ik vond hem gister een van de weinigen die zijn niveau haalde. verder gaat het over de slechtste speler van het hele EK en dat is Stam dus zeker niet, hij is misschien wel de beste
Beste speler was van der sar, goed, constant gekeept, voor de rest vond ik nou niet echt iemand geweldig spelen op dit ek, robben had ze wedstrijd tegen tsjechie, jammer dat makaay zo weinig heeft gespeeld, is 1 van de weinige die uit et niets een goal kan maken...
  donderdag 1 juli 2004 @ 12:20:52 #44
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_20332952
Zo zeg, de voetbalkenners verzamelen zich weer es in dit topic

Seedorf heeft redelijk tot goed gespeeld.
Mensen die Bosvelt noemen?!?! Sjongejonge, die man heeft een half uur gespeeld en dat hij voor Robben gewisseld wordt, daar kan hij niks aan doen..

Vd meijde is bij mij het negatiefst opgevallen, maar in elke wedstrijd was er ook wel iemand anders die wat slechter speelde, sja dat hoort bij het spelletje..
pi_20332997
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 12:20 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

Beste speler was van der sar, goed, constant gekeept, voor de rest vond ik nou niet echt iemand geweldig spelen op dit ek, robben had ze wedstrijd tegen tsjechie, jammer dat makaay zo weinig heeft gespeeld, is 1 van de weinige die uit et niets een goal kan maken...
ja klopt, was hem helemaal vergeten.
V.d.Sar man van het EK (zegt heel wat over Oranje als de keeper het best gepresteerd heeft)
pi_20332999
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 12:17 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Van Bronckhorst is, bij gebrek aan beter.
zet dan bouma linksback en heitinga centraal achterin, alles beter dan van brandhout
pi_20333020
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 12:22 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ja klopt, was hem helemaal vergeten.
V.d.Sar man van het EK (zegt heel wat over Oranje als de keeper het best gepresteerd heeft)
absoluut waar...
  donderdag 1 juli 2004 @ 12:25:51 #48
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_20333078
v/d Meyde; wat een prutser
.
pi_20333098
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 12:20 schreef Noca het volgende:

Seedorf heeft redelijk tot goed gespeeld.
Haha! NOT!

Gister de hele wedstrijd (tegen zwedenw ast ook al zo'n drama) op m zitten letten.... en werkelijk ALLES deed ie fout!!
  donderdag 1 juli 2004 @ 12:30:54 #50
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_20333228
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 12:26 schreef Double_B het volgende:

[..]

Haha! NOT!

Gister de hele wedstrijd (tegen zwedenw ast ook al zo'n drama) op m zitten letten.... en werkelijk ALLES deed ie fout!!
Blijkbaar toch nog beter dan vd Vaart..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')