quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:25 schreef GoodspeeD het volgende:
1) Van der Meyde
2) Bosvelt
3) Seedorf
quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:19 schreef Adelante het volgende:
1. van de Meijde
2. van de Vaart
3. Zenden
uhh neem me niet kwalijk, maar van bronckhorst was degene die lucht liep te dekken ipv ronaldo...tis zijn fout.en het was niet z'n eerste van het EK...quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:30 schreef killer_mac het volgende:
Gisteren I hate to say it Davids, hij stond veel te nonchalant tijdens die hoekschop
Als hij beter had gedekt dan had de bal niet gezeten.
Hier ben ik het niet helemaal mee eens; dat hij bij de 2de paal staat is gewoon zijn opdracht..quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:30 schreef killer_mac het volgende:
Gisteren I hate to say it Davids, hij stond veel te nonchalant tijdens die hoekschop
(verder altijd zeer spelmaker geweest)
Die mag van mij uit Oranje getrapt worden. Die lul kan niet voetballen en ze laten hem alsnog alle vrije trappen en corners nemenquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:18 schreef Skua het volgende:
Seedorf, al jááááren!!
Maar je moet toegeven dat als davids niet tegen die paal had zitten leunen, dan had ie 'm tegen kunnen houden (zoals ik al zei Verder ben ik DAvids Fan vanwege zijn kunnen om overal op het veld te staan)quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:38 schreef tha_dus het volgende:
[..]
uhh neem me niet kwalijk, maar van bronckhorst was degene die lucht liep te dekken ipv ronaldo...tis zijn fout.en het was niet z'n eerste van het EK...
Van bronckhorst was de slechtste bij oranje..seedorf hoort zeker niet in de top5 slechtste spelers..
Cocu speelde ook een waardeloos tournooi, vd meyde ook waardeloos,
ah, een kennerquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:30 schreef killer_mac het volgende:
(verder altijd zeer spelmaker geweest)
Integendeel, m.i. is Seedorf de beste voetballer van Oranje..quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:41 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Die mag van mij uit Oranje getrapt worden. Die lul kan niet voetballen en ze laten hem alsnog alle vrije trappen en corners nemen
quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:28 schreef Leshy het volgende:
Weinig mis met Seedorf. Althans, hij was bij lange na niet de slechtste man op het veld.
tuup heb je die wedstrijd van gisteren niet gezien ofwat?quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:01 schreef jimjim1983 het volgende:
Stam?welk ek heb jij gezien?
Je nummer 2 op de lijst. Je pleidooi over Seedorf slaat overigens nergens op, maar dat is een compleet andere discussie.quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:03 schreef ElisaB het volgende:
Who the fuck is Mandy??
wie of wat tuup is weet ik niet maar ik vond hem gister een van de weinigen die zijn niveau haalde. verder gaat het over de slechtste speler van het hele EK en dat is Stam dus zeker niet, hij is misschien wel de bestequote:Op donderdag 1 juli 2004 12:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
tuup heb je die wedstrijd van gisteren niet gezien ofwat?
hij ging toch echt n aantal keren behoorlijk zwaar in de fout IMHO
Beste speler was van der sar, goed, constant gekeept, voor de rest vond ik nou niet echt iemand geweldig spelen op dit ek, robben had ze wedstrijd tegen tsjechie, jammer dat makaay zo weinig heeft gespeeld, is 1 van de weinige die uit et niets een goal kan maken...quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:11 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wie of wat tuup is weet ik niet maar ik vond hem gister een van de weinigen die zijn niveau haalde. verder gaat het over de slechtste speler van het hele EK en dat is Stam dus zeker niet, hij is misschien wel de beste![]()
ja klopt, was hem helemaal vergeten.quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:20 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Beste speler was van der sar, goed, constant gekeept, voor de rest vond ik nou niet echt iemand geweldig spelen op dit ek, robben had ze wedstrijd tegen tsjechie, jammer dat makaay zo weinig heeft gespeeld, is 1 van de weinige die uit et niets een goal kan maken...![]()
zet dan bouma linksback en heitinga centraal achterin, alles beter dan van brandhoutquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:17 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Van Bronckhorst is, bij gebrek aan beter.
absoluut waar...quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:22 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja klopt, was hem helemaal vergeten.
V.d.Sar man van het EK (zegt heel wat over Oranje als de keeper het best gepresteerd heeft)
Haha! NOT!quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:20 schreef Noca het volgende:
Seedorf heeft redelijk tot goed gespeeld.
Blijkbaar toch nog beter dan vd Vaart..quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:26 schreef Double_B het volgende:
[..]
Haha! NOT!
Gister de hele wedstrijd (tegen zwedenw ast ook al zo'n drama) op m zitten letten.... en werkelijk ALLES deed ie fout!!
Nou, dat van Van Bronckhorst ligt niet alleen aan gisteren, hij heeft in al die wedstrijden er niks van gebakken....quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:40 schreef KickAss het volgende:
1. v/d Meyde (hopelijk blijft die lekker bij Inter en komt die niet terug bij Ajax)
2. v. Bronckhorst (maar dat ligt denk ik aan gisteren tegen Portugal)
3. Cocu (teveel fouten gemaakt, te langzaam en zeker geen toegevoegde waarde)
jezus, wat is dat met mensen 'die de hele wedstrijd op Seedorf hebben zitten letten'...quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:26 schreef Double_B het volgende:
[..]
Haha! NOT!
Gister de hele wedstrijd (tegen zwedenw ast ook al zo'n drama) op m zitten letten.... en werkelijk ALLES deed ie fout!!
natuurlijk blijkt dat Seedorf meer gespeeld heeft dan vdVaart, maar daar heeft hij recht op, zijn cijfers zijn beduidend beter:quote:...................................... Seedorf ....... vdVaart
Total Shots (90 min)............... 3.5 ........... 2.8
Shots on target (90 min)......... 1.4 ........... 0.7
Shots on target % ................. 40% ........... 25%
Passes (90 min)..................... 52.5 .......... 23.9
Passes completed (90 min)... 39.6 .......... 15.5
Aangekomen Passes % ........ 75 % .......... 65 %
Minutes Played....................... 386 ........... 128
GODVERDOMME WAT WAS DIE SEEDORF SLECHTquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:26 schreef Double_B het volgende:
[..]
Haha! NOT!
quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:25 schreef aldostuta het volgende:
Gio, Bouma onbetwist op nummer 1, gevolgd door Zenden.
Kan ik net zo goed van jou zeggen, lampjequote:Op donderdag 1 juli 2004 13:27 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Je lijkt Mark wel.
Subjectief als de tering.
Mwa. Dat is wat Dick Advocaat vindt. Maar daar zullen we het maar niet over hebben.quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:30 schreef Noca het volgende:
[..]
Blijkbaar toch nog beter dan vd Vaart..
Iemand die objectief is, zet Mandy op één, die heeft werkelijk niets gepresteerdquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:28 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Kan ik net zo goed van jou zeggen, lampje
Volgens jouw (objectieve) oordeel misschien jaquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:30 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Iemand die objectief is, zet Mandy op één, die heeft werkelijk niets gepresteerd
maar mandy heeft dan weer in het hele toernooi maar 1 ding goed gedaan. gio en fredje wel meer.quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:41 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Volgens jouw (objectieve) oordeel misschien ja
Mandy heeft het excuus van slechte aanvoer, Gio en Fredje hebben geen excuus.
Dus Mandy staat bij mij onder hen.
En Gio en Fredje hebben weer net iets meer balcontacten gehad.........quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maar mandy heeft dan weer in het hele toernooi maar 1 ding goed gedaan. gio en fredje wel meer.
Als je dat in beschouwing neemt dan was Seedorf met kop en schouders de slechtste speler.quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:22 schreef Beezz het volgende:
Gelukkig heeft die man 3 Champion League titels op z'n naam, en staat hij volgend seizoen gewoon weer in de basis bij AC Milan.
idem hier:quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:03 schreef ElisaB het volgende:
We hebben gekscherend het hele toernooi op Seedorf gelet. Zodra de verslaggever 'Seedorf' zei, zeiden wij in koor: "Ow nee he... ja hoor, gaat ie weer." Werkelijk elke bal van de man belandde daar waar ie niet moest zijn. Ik snap voetbal niet zo heel goed, dus misschien was het niet de taak van Seedorf om iets goeds te doen met de bal, was het hooguit zijn taak het ding een richting naar keuze uit te knallen. In that case: beste man!
Mooi heh? Kijken nooit een voetbalwedstrijd, gaan mee in de EK sfeer en praten dan vrienden na om net te doen alsof ze er wel wat vanaf weten. Helaas komen op het forum ook mensen die niet veilig de pik op dezelfde speler hebben.quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:20 schreef Noca het volgende:
Zo zeg, de voetbalkenners verzamelen zich weer es in dit topic
quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:03 schreef ElisaB het volgende:
Ik snap voetbal niet zo heel goed
Wat hij zegt!quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:30 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Iemand die objectief is, zet Mandy op één, die heeft werkelijk niets gepresteerd
grappig om dat te zien: Cocu eindigde daar, voor het toernooi als minst slechte veldspeler, ook vdVaart en Bronckhorst eindigden met een erg goede score.quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:59 schreef KolNedra het volgende:
De slechtste selectiespeler van Oranje is...
Subjectiviteit ten topquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:53 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Wat hij zegt!
Ehm... Als ik het goed heb was de taak van Bosvelt om Nedved bij te houden.... En dat lukte m nou niet echt, om maar even zacht uit te drukken.....quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:00 schreef adjes26 het volgende:
en bosvelt heeft 't redelijk goed gedaan, had alleen de pech dat ie in de plaats van robben kwam!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |