geen idee.... zogenaamd drukquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:02 schreef Strolie75 het volgende:
So true
Waar is slurfer eigenlijk? Is die heerlijke cunt vrij?
quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:01 schreef mr_Brown het volgende:
CHO is een hoer
CHO is een hoer
CHOCO CHOCO CHOCOBO is een hoer![]()
yeeeehhhhhhh
quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:04 schreef Chocobo het volgende:
Zooooooooooo te laat !
quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
geen idee.... zogenaamd druk![]()
Hij sucked
cho aan het pijpen
I wish
tiggy d'r tenen aan het likken
Gijs........
met z'n dopje spelen
Dit schreeuwt om die foto
quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
geen idee.... zogenaamd druk![]()
cho aan het pijpen
tiggy d'r tenen aan het likken
met z'n dopje spelen
geen idee gijs.....
ja hèquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
surfer heeft echt een voet fetish daarom zei ik hetquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:06 schreef Tigress74 het volgende:
[..]er komt niemand aan mijn tenen !!
Iedereen die een poging doet om mijn benen onder mijn knieen aan te raken heeft
een probleem.....daar kan ik echt niet tegen !!
quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:09 schreef silver-surfer het volgende:
Teeeering..... ik heb me zooooo verslapen..
10:00 uur werd ik gewoon wakker
Serieusquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
surfer heeft echt een voet fetish daarom zei ik hethij vindt het heerlijk om aan tenen te zuigen
![]()
.... dus ik dacht misschien als je niks te doen hebt in de pauze moet je ff op je blote voeten lopen.... whehehehe
quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
SerieusOMG
![]()
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
surfer heeft echt een voet fetish daarom zei ik hethij vindt het heerlijk om aan tenen te zuigen
![]()
.... dus ik dacht misschien als je niks te doen hebt in de pauze moet je ff op je blote voeten lopen.... whehehehe
Serieus Gijs, dat zijn negertijden!quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:09 schreef silver-surfer het volgende:
Teeeering..... ik heb me zooooo verslapen..
10:00 uur werd ik gewoon wakker
Nog zo'n luie aarsch, ook pas net op Gijs?quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen
Ik heb tot 3u wakker gelegen. Helemaal in tranen. We liggen eruit.quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nog zo'n luie aarsch, ook pas net op Gijs?
[quinny-mode]quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:09 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[quinny-mode]
[afbeelding]
[/quinny-mode]
GATVERREDAMMMEEEEEEEEEEE STROLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL HOERRRRRRRRRRRquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[quinny-mode]
[afbeelding]
[/quinny-mode]
quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[quinny-mode]
[afbeelding]
[/quinny-mode]
Get over it Gijs..... er zijn altijd nog Gijsjesquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb tot 3u wakker gelegen. Helemaal in tranen. We liggen eruit.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:13 schreef Chocobo het volgende:
BrownWaar is die Duck hunt review ?
Sorry, had ik even moeten wachten tot vlak voor de lunch?quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:19 schreef mr_Brown het volgende:
GATVERREDAMMMEEEEEEEEEEE STROLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL HOERRRRRRRRRRR![]()
![]()
![]()
Jaaaaaaaquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
serieus gijs..... als jij een duck hunt review wil, dan krijg je een duck hunt review
![]()
Ik heb vanochtend nog naar Cho gemailed dat ik zin had om die review te lezen!quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:19 schreef mr_Brown het volgende:![]()
serieus gijs..... als jij een duck hunt review wil, dan krijg je een duck hunt review
![]()
whehehehequote:Op donderdag 1 juli 2004 11:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend nog naar Cho gemailed dat ik zin had om die review te lezen!
quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:24 schreef mr_Brown het volgende:
whehehehe
Je kunt ook mooi de overeenkomsten met RS3 aangeven. In jou geval stilstaan en op alles schieten wat beweegt.quote:Reviews van oude games op de site is op zich wel een cool idee! Heb nu al zin in de review van Brown.
quote:Halle Berry regelmatig naar sexshop
door onze redactie
AMSTERDAM - Halle Berry schaamt zich nergens voor en geeft dan ook openhartig toe dat zij, sinds ze weer single is, regelmatig een bezoekje brengt aan de sexshop. Ze raadt iedere vrouw die vrijgezel is aan haar voorbeeld te volgen en zich af en toe eens te verwennen met een spannend speeltje voor zichzelf.
De Oscar winnende actrice, die onlangs scheidde van haar man Eric Benet omdat hij haar bedroog, geeft vrolijk toe dat zij af en toe eens binnenstapt bij een sexshop in Los Angeles.
"Als vrijgezel mag je je seksualiteit niet verwaarlozen, dat is een kwalijke zaak. Je moet goed voor je lichaam zorgen en dat kun je doen door naar de sportschool te gaan en af en toe een bezoekje te brengen aan de sexshop", aldus Halle.
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:26 schreef Zeus-Nexium het volgende:
Morguh gijsjes van me![]()
Ok, maar zou je haar tenen zuigen Gijs?quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:27 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
[..]
lekkere slet van mequote:Op donderdag 1 juli 2004 11:28 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Brede Gijsquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:26 schreef Zeus-Nexium het volgende:
Morguh gijsjes van me![]()
ja lekker gijsje.. heb net lekker getraind en moet zo gaan werken.quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Brede GijsAlles goed?
Zeeeeeeeeeeeeker, anders nodigen we onszelf gewoon weer een keer bij Cho uit.quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:31 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ja lekker gijsje.. heb net lekker getraind en moet zo gaan werken.
Jammer dat je er gister niet bij was! We spreken wel snel wat af met ze alle![]()
ik dacht dat je dat al wist...maar ik ben fitnessinstructeur in een sportschoolquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zeeeeeeeeeeeeker, anders nodigen we onszelf gewoon weer een keer bij Cho uit.
Wat doe je eigenlijk voor werk? Part-time zeker in verband met je trainingen?
Ik heb afgelopen bijna niks gekocht, die van mij zal dus hopelijk wel meevallen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bleh, afschrijving credit card
ik val normaal niet op kachelsquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ok, maar zou je haar tenen zuigen Gijs?
ben ik weer ooooooooooooooooooooooooooooookquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:33 schreef Thor-Nexium het volgende:
Gijsssssssssssssssssssssss ben ik weer![]()
Nee, wist ik niet! Leuk! Komen zeker veel strakke jonge meiden of niet.quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:34 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ik dacht dat je dat al wist...maar ik ben fitnessinstructeur in een sportschool
in rijswijk.
Ze is een beetje oud.quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:34 schreef mr_Brown het volgende:
ik val normaal niet op kachelsmaar bij Hale doe ik niet moeilijk gijssss....... ook al moet ik haar ster schoonlikken na een lekkere schijtbeurt
Ja top Gijsquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cho, ik doe ToS wel van de zomerKunnen jullie kijken of je wacht, of importeert, of helemaaaal niet moeten kopen
jazeker gijs..ik ga ook heel erg graag naar me werk.quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, wist ik niet! Leuk! Komen zeker veel strakke jonge meiden of niet.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:37 schreef Chocobo het volgende:
Ik doe echt GEEN kachels
Ik wel hoor mr.Brown en wederom zie mijn icon fotoquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:37 schreef Chocobo het volgende:
Ik doe echt GEEN kachels
quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:37 schreef Chocobo het volgende:
Ik doe echt GEEN kachels
Iemand die het op het laatste moment toch niet wilt ?quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:37 schreef Thor-Nexium het volgende:
Die kankah hoer van een klant komt gewoon niet opdagen. (zie mijn icon foto voor reactie op klant)![]()
whahahahahhaahhahahahahaquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:39 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Ik wel hoor mr.Brown en wederom zie mijn icon foto
Poepsex vind ik net iets anders Gijsquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]wat was dat gisteren dan met mij gijs?? dat valt wel onder de categorie doen toch??
Waarschijnlijk tot het besef gekomen dat hij/zij bang is voor naaldenquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:37 schreef Thor-Nexium het volgende:
Die kankah hoer van een klant komt gewoon niet opdagen. (zie mijn icon foto voor reactie op klant)![]()
50 euro ja maar hij boort me wel ff 300 door me neusquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Iemand die het op het laatste moment toch niet wilt ?top regeling dan die aanbetaling !
Jaaaquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:41 schreef Zeus-Nexium het volgende:
laten we vanavond weer eens lekker met ze alle online gaan. proberen
we eens wat andere maps. iedereen hetzelfde wapen![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]wat was dat gisteren dan met mij gijs?? dat valt wel onder de categorie doen toch??
quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:41 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
50 euro ja maar hij boort me wel ff 300 door me neus
Flinke tattooquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:41 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
50 euro ja maar hij boort me wel ff 300 door me neus
oooooohhhhhhhhhhh ok dan gelukkigquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Poepsex vind ik net iets anders Gijs
Zijn buik was een maagdelijk wit canvas. Daar kun je de nachtwacht nog wel op kwijt.quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:42 schreef Chocobo het volgende:
Flinke tattooAch Gijs,.. als je met Nero klaar bent kan je met pensioen ! Die heeft nog wel wat huid over ergens
Als ik op je poep zie ik me rotzooi niet zo. Dat scheelt welquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
oooooohhhhhhhhhhh ok dan gelukkig![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Flinke tattooAch Gijs,.. als je met Nero klaar bent kan je met pensioen ! Die heeft nog wel wat huid over ergens
de hoer vuile uit de baarmoeder geslingerde kankah pispoot is hetquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:41 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk tot het besef gekomen dat hij/zij bang is voor naalden
Kieskeurig gezeik van Cho.quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:42 schreef mr_Brown het volgende:
oooooohhhhhhhhhhh ok dan gelukkig :')![]()
Jij hebt een tattoo???quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het echt stoer, gewoon iemand die tattoos zetRespect
Ik moet zeggen dat ik ook redelijk nerveus was hoor
! Maar uiteindelijk deed het geen pijn
trouwens pijn is fijn maar het ligt eraan wanneerquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het echt stoer, gewoon iemand die tattoos zetRespect
Ik moet zeggen dat ik ook redelijk nerveus was hoor
! Maar uiteindelijk deed het geen pijn
nee, ik moest even naar de gynquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:45 schreef Notorious_Roy het volgende:Wat was er Nadine? Niets ernstigs hoop ik?
Alweer 3 jaar ofzoquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jij hebt een tattoo???![]()
![]()
Ha slurfer is de manager BITCH doe je mond open en pijp de managerquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kieskeurig gezeik van Cho.
Ik doe alles met je hoor.![]()
Waar is slurfer nu weer? Moest hij bij de manager op schoot komen?
quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:45 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
trouwens pijn is fijn maar het ligt eraan wanneer![]()
Wat is het? Een vork?quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alweer 3 jaar ofzo
ik denk een marioquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat is het? Een vork?
Doe eens plaatje posten?
Ja zo kan je het ook noemenquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:44 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
de hoer vuile uit de baarmoeder geslingerde kankah pispoot is het![]()
Jawel jawelquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:46 schreef Strolie75 het volgende:
Details hoeven niet Nadine.
Zit je weer via een telefoonlijn te fokken? Volgens mij heb jij straks extra klanten nodig om de telefoonrekening te betalen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:48 schreef Thor-Nexium het volgende:
Jawel jawel![]()
Ga ik toch gewoon weer ff een maandje als gigolo werken gijs.quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zit je weer via een telefoonlijn te fokken? Volgens mij heb jij straks extra klanten nodig om de telefoonrekening te betalen.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zit je weer via een telefoonlijn te fokken? Volgens mij heb jij straks extra klanten nodig om de telefoonrekening te betalen.
en wiequote:Op donderdag 1 juli 2004 11:45 schreef Thor-Nexium het volgende:
trouwens pijn is fijn maar het ligt eraan wanneer![]()
Da's soms ook wel belangrijk jaquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
en wie
quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:51 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Nou dan moeten alle Gijsjes maar een plakplaatje gaan halen bij Thor....
Onder het motto : "help Thor bij de Gijsjes te blijven"
Ohwja jij had iets van eczeem toch ofzo ? Dan kan je dat inderdaad beter niet doen..quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:52 schreef Nadientje het volgende:
nee ik wil geen tattoo...![]()
mag ik ook trouwens niet van de huidarts ... en ook geen piercings![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat is het? Een vork?
Doe eens plaatje posten?
ja ik heb een verhoogde jeukdrempelquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:53 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Ohwja jij had iets van eczeem toch ofzo ? Dan kan je dat inderdaad beter niet doen..
Ach dan neemt Strolliebollie er maar 1 extra.....ruimte zat
Doe es lievquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:53 schreef Tigress74 het volgende:
Ach dan neemt Strolliebollie er maar 1 extra.....ruimte zat
quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:53 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
![]()
respect voor die uitspraak tiger-lady
Uurtje of 14? Ik moet nog ontbijten, stofzuigen en opruimenquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:53 schreef Nadientje het volgende:
roy, gaan we dlijk rs3en
Damn, dat is nog best een grote!quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Verstandig !quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:54 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja ik heb een verhoogde jeukdrempeldat klinkt echt stom.. nee maar het risico is gewoon te groot dat ik er last van krijg, dus laat het maar zo...
keequote:Op donderdag 1 juli 2004 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Uurtje of 14? Ik moet nog ontbijten, stofzuigen en opruimen
quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Doe es liev
En ik ben nog steeds aan het nadenken over de eerste.
Wil je je ELO omhoog schroeven Nadine?quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:55 schreef Nadientje het volgende:
kee![]()
vraag je kepler en gieling ook?
Dat wil ik ooit nog wel jaquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Damn, dat is nog best een grote!Wel cool hoor.
Ik had eerlijk gezegd iets met Nintendo verwacht.
Eerst afvallen, anders is hij straks uit model. En ik heb geen idee wat.quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:56 schreef Tigress74 het volgende:
Nou schiet eens op dan met nadenken...Thor moet die rekening wel op tijd betalen he !
Na de " Now" is er al geen plek meer Gijs.quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat wil ik ooit nog wel ja!
![]()
Op mijn pik: "Now you're playing with power"
wil je niet meer met mij gamen?quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:55 schreef Nadientje het volgende:
[..]
kee![]()
vraag je kepler en gieling ook?
Piemels hebben GEEN universele maat Strol.quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Na de " Now" is er al geen plek meer Gijs.
heb je ook vrij dan vanmiddagquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:58 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
wil je niet meer met mij gamen?![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:56 schreef Tigress74 het volgende:
[..]dat was best lief
Nou schiet eens op dan met nadenken...Thor moet die rekening wel op tijd betalen he !
nee helaas niet maar je kan het me altijd vragenquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:59 schreef Nadientje het volgende:
[..]
heb je ook vrij dan vanmiddag![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:00 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
nee helaas niet maar je kan het me altijd vragen![]()
heb je vanavond tijd om te gamen?quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:01 schreef Nadientje het volgende:
[..]nee dus want jullie moeten allemal werken dus
Please Gijs…planten die in de schaduw groeien worden ook niet groot.quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Piemels hebben GEEN universele maat Strol.
Thanx 4 the complimentquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:54 schreef Tigress74 het volgende:
[..]Tiger-lady
Nou ik heb het werk gezien bij Slurfer en Sjoo....en mocht ik de mijne willen gaan uitbreiden kom ik zeker een keertje bij je langs
Ziet eruit
Ik ruk altijd in de zon hoorquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Please Gijs…planten die in de schaduw groeien worden ook niet groot.
jupsquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:02 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
heb je vanavond tijd om te gamen?
Ik ga nu ff weg om alles in orde te maken, dan kom ik rond een uur of 14 denk ik LIVE okquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:03 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja?
haha... okquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga nu ff weg om alles in orde te maken, dan kom ik rond een uur of 14 denk ik LIVE ok
quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga nu ff weg om alles in orde te maken, dan kom ik rond een uur of 14 denk ik LIVE ok
Geen wonder dat het niet druk is.quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:04 schreef Thor-Nexium het volgende:
Tering dit is ect verslavend zo erg dat ik niet eens door heb dat as the world turns op staat in de zaak.
Ik stuur je wel een invite.quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA ATWT gewoon op in een Tattoo zaakquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:04 schreef Thor-Nexium het volgende:
Tering dit is ect verslavend zo erg dat ik niet eens door heb dat as the world turns op staat in de zaak.
Snel ff een cd-tje van Instant Mix aan zetten![]()
hoerquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een invite.
Ik schaaam me diepquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA ATWT gewoon op in een Tattoo zaak![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:04 schreef Thor-Nexium het volgende:
quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:06 schreef Strolie75 het volgende:
Strak komen allemaal huisvrouwen binnen die een Frans Bauer tattoo willen!
Ook goed dinero = dinero Mucho dinero si si siquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:06 schreef Strolie75 het volgende:
Strak komen allemaal huisvrouwen binnen die een Frans Bauer tattoo willen!
Mag ik ff iets vragen? Gewoon uit intresse. Zijn er tattoo (designs) die je niet zet of plekkenquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:09 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Ook goed dinero = dinero Mucho dinero si si si
quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:12 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Mag ik ff iets vragen? Gewoon uit intresse. Zijn er tattoo (designs) die je niet zet of plekken
op een lichaam waar je geen tattoo zet of doe je op zich alles zolang je weet dat die persoon zeker
is van wat hij/zij wil ?
quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:09 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Ook goed dinero = dinero Mucho dinero si si si
Nee ik heb echt mijn grensen wel hoor. Ik doe geen kinderen en verder alles niet wat tegen mijn eigen overtuiging in gaat. En ik schat ook altijd de persoon in of ie een beetje labiel is of nietquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:12 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Mag ik ff iets vragen? Gewoon uit intresse. Zijn er tattoo (designs) die je niet zet of plekken
op een lichaam waar je geen tattoo zet of doe je op zich alles zolang je weet dat die persoon zeker
is van wat hij/zij wil ?
?????? leg uit ?????quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:15 schreef Strolie75 het volgende:
Volgens mij heeft Thor geen scrupules.
Was grapje, vanwege dat mucho dinero! Ik had je reply nog niet gelezen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:16 schreef Thor-Nexium het volgende:
?????? leg uit ?????
past niet gijsquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:15 schreef Strolie75 het volgende:
Ik wil die foto van slurfer op mijn rug.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:15 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Nee ik heb echt mijn grensen wel hoor. Ik doe geen kinderen en verder alles niet wat tegen mijn eigen overtuiging in gaat. En ik schat ook altijd de persoon in of ie een beetje labiel is of niet
of je last hebt van schilfers bedoeld ie volgens mijquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:16 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
?????? leg uit ?????
Whaaaaaaaat wederom mijn fotoquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
of je last hebt van schilfers bedoeld ie volgens mij
Gijsquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:15 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Nee ik heb echt mijn grensen wel hoor. Ik doe geen kinderen
Verstandigquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb hem inmiddels al geedit.![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:24 schreef Chocobo het volgende:
Verstandig
Hahahahaha,...quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*oorbescherms gaat halen*
wheheheheequote:Op donderdag 1 juli 2004 12:20 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Whaaaaaaaat wederom mijn foto![]()
hey gasten en dames ik ben ff weg heb bezoek van mikjn turkse vriend.
Nasilsin kardez
Godverdommequote:Op donderdag 1 juli 2004 12:04 schreef Thor-Nexium het volgende:
hij had medelijden met hem..... hij dacht misschien kan ik wel wat leuks van die jongen makenquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
GijsWaarom heb je Surfer getattooeerd dan
![]()
Serieus,...... je heerst iddquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:02 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Thanx 4 the compliment![]()
ik heb ook wel interesse cho..... waar kan ik er eentje stelen halenquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Godverdomme
Hun laatste cd is extreem afgemixedquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik heb ook wel interesse cho..... waar kan ik er eentje stelen halen
Gijs zelfs Noot heeft er 1quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:29 schreef Strolie75 het volgende:
Als ik er een neem wil ik hem bij Thor. Hij levert echt mooi werk af!![]()
Indie Rock !quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat voor muziek maakt Instant Mix?
quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hun laatste cd is extreem afgemixedIk regel wel die laatste voor je. De vorige 2 cd's zijn bijna niet meer te krijgen
maar heb altijd nog de mp3's voor je
Tegen een prijs natuurlijk !
*zzzzzzzziip*
Heerlijke strakke billenquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:33 schreef Tigress74 het volgende:
Heeft die Thor een beetje flinke billen![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs zelfs Noot heeft er 1en idd,...... Als ik er ooit 1 bij zou laten zetten wordt het weer door Thor gedaan
Heerlijk om getattooeerd te worden door een vakman met fucking hard Rammstein op de achtergrond !!
quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:33 schreef Tigress74 het volgende:
Hey Sjoo..Thor is er ff niet dus vraag het ff aan jou...Heeft die Thor een beetje flinke billen![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:34 schreef Tigress74 het volgende:
Een vent met een Harley kan alles bij me doen
Er zit er hier een te grlibberen op haar stoelquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:33 schreef Tigress74 het volgende:
Hey Sjoo..Thor is er ff niet dus vraag het ff aan jou...Heeft die Thor een beetje flinke billen![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:34 schreef Tigress74 het volgende:
[
[..]
En hij heeft een Harley
Een vent met een Harley kan alles bij me doen
Dat geluid
Ik bedoel of hij ruimte genoeg heeft voor al die veren die we hem nu in zijn reet stekenquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heerlijke strakke billenmaar die zijn voor mij en niet voor jou
quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]ben je jezelf weer in de uitverkoop aan het gooien
quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Er zit er hier een te grlibberen op haar stoel
quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]ben je jezelf weer in de uitverkoop aan het gooien
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight !!quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:37 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Ik bedoel of hij ruimte genoeg heeft voor al die veren die we hem nu in zijn reet steken
Jij en je mammie hebben een harley..quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:36 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
ik heb een Harley
![]()
maar geen interesse![]()
Geniet maar even Gijs,... zometeen gaan we jou weer dissenquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:38 schreef silver-surfer het volgende:
Dat harde
Brown
klopt gedeeltelijk...van het geluid van een harley kan ik inderdaad gaan glibberen..quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
[..]![]()
Surfer en ik zeiden net hetzelfde !!
En zijn hand is van mijquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heerlijke strakke billenmaar die zijn voor mij en niet voor jou
What else is new!!quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geniet maar even Gijs,... zometeen gaan we jou weer dissen
neequote:Op donderdag 1 juli 2004 12:38 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Jij en je mammie hebben een harley..
Hoe smaakt je ontbijt ??quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:38 schreef silver-surfer het volgende:
Dat harde
Brown
Je kan Engelsquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:41 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
What else is new!!
quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geniet maar even Gijs,... zometeen gaan we jou weer dissen
Ohw..ok...sorry had ik het verkeerd begrepen....quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nee.... ik heb een Harley .....
en mijn moeder ook
dus 2, allebei 1 ......![]()
whahahahahahahaquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:43 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Ohw..ok...sorry had ik het verkeerd begrepen....
Maar ik wil je nog steeds niet hoor
Kom je vanavond ook Gijsjequote:Op donderdag 1 juli 2004 12:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Slurfer? Zometeen ff met Nadine en mij en Brown gamen wa?
Ja, ik hoef geen voetbal te kijken nuquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kom je vanavond ook Gijsje[afbeelding]
Idem ... Dus komt mooi uitquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
whahahahahahahaLike I am interested ....... Like NOT!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Jeeeeeeeee !quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, ik hoef geen voetbal te kijken nu![]()
Vanavond ben ik er zekerquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik pijp je ook wel voor die mp3’s, hell, ik pijp je ook wel zonder reden.quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:31 schreef Chocobo het volgende:
Hun laatste cd is extreem afgemixedIk regel wel die laatste voor je. De vorige 2 cd's zijn bijna niet meer te krijgen
maar heb altijd nog de mp3's voor je
Tegen een prijs natuurlijk !
*zzzzzzzziip*
Mag ik ook meegenietenquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik pijp je ook wel voor die mp3’s, hell, ik pijp je ook wel zonder reden.
Dan lik ik zijn sterretje wel okquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:24 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Mag ik ook meegenieten
Ik heb een speciale gijsjes prijs alleen als je pijpt natuurlijkquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Thor, hoe duur ben jij eigenlijk?
quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben poetsenNet de ramen schoongemaakt (lees brandslang erop gezet). Nu opruimen en strax stofzuigen
Primaquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:27 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Ik heb een speciale gijsjes prijs alleen als je pijpt natuurlijk![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:48 schreef Nadientje het volgende:
ik denk een mario![]()
Dat was ik.quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:55 schreef Strolie75 het volgende:
Ik had eerlijk gezegd iets met Nintendo verwacht.
ooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhh hoerquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die is erg cool ja. Ik wil er ook een met Nintendo iets. Maar ik weet niet watquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:31 schreef chibibo het volgende:
[..]
[..]
Dat was ik.
Optie----- Mario die Luigi pijptquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die is erg cool ja. Ik wil er ook een met Nintendo iets. Maar ik weet niet wat.
Jij hebt toch ook die Club Nintendo Special?quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die is erg cool ja. Ik wil er ook een met Nintendo iets. Maar ik weet niet wat.
Bijvoorbeeld. Of ranzige Princes Paddestoel porno.quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:36 schreef Thor-Nexium het volgende:
Optie----- Mario die Luigi pijpt![]()
Zou jij dat kunnen, trouwens?quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:36 schreef Thor-Nexium het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijkquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:37 schreef chibibo het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of ranzige Princes Paddestoel porno.
Ja, artwork boeken zijn nog mooierquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:36 schreef chibibo het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook die Club Nintendo Special?
Tip: kijk daar eens in.Of anders in manuals van Nintendo spellen. Die afbeeldingen heerschen altijd!
Altijd weer dat pijpen hequote:Op donderdag 1 juli 2004 13:36 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Tuurlijk ik heb een oversexte ervaring en fantasie dus dat met Mario en Luigi is een eitje hoorquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:38 schreef chibibo het volgende:
[..]
Zou jij dat kunnen, trouwens?
*interesse heeft*quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:40 schreef Thor-Nexium het volgende:
Tuurlijk ik heb een oversexte ervaring en fantasie dus dat met Mario en Luigi is een eitje hoor
??????????quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:41 schreef chibibo het volgende:
[..]
*interesse heeft*
Niettttttttt doe normaal manquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:43 schreef chibibo het volgende:
[..]
In zo'n tatoeage.![]()
Dat ontwerp ziet er niet uit man.Je hebt daar veel mooiere van van queen hoor en ik heb hem inderdaad al eerder gezet en hij kan inderdaad niet te klein. Zit heel veel detail inquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:43 schreef Magneet het volgende:
als ik een tatto zou willen zou het deze worden :
[afbeelding]
maar volgens mij moet die best groot zijn wil het er een beetje uitzien
Op m'n linker teelbal is nog wel ruimte.quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:44 schreef Quinny het volgende:
Niettttttttt doe normaal man
Oh je wilt dat Mario en Luigi jou zuigenquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:45 schreef chibibo het volgende:
[..]
Op m'n linker teelbal is nog wel ruimte.
was gewoon de eerste de beste queen crest die ik tegen kwam op googlequote:Op donderdag 1 juli 2004 13:45 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Dat ontwerp ziet er niet uit man.Je hebt daar veel mooiere van van queen hoor en ik heb hem inderdaad al eerder gezet en hij kan inderdaad niet te klein. Zit heel veel detail in
Dat moeten flinke ballen zijn dan als dat logo van Queen erop moet.quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:45 schreef chibibo het volgende:
[..]
Op m'n linker teelbal is nog wel ruimte.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:46 schreef Quinny het volgende:
Oh je wilt dat Mario en Luigi jou zuigen![]()
Even samen gamen?quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:09 schreef silver-surfer het volgende:
Maar eerst FSW ...
Met zijn baby-blauwe shirtje bedoel je ?quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:32 schreef Quinny het volgende:
He Tiggy en Surfer.... Vinden jullie Sjo er ook niet vandaag lekker gay uitzien
Tja, vrijgezel, he?quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:48 schreef Thor-Nexium het volgende:
Dat moeten flinke ballen zijn dan als dat logo van Queen erop moet.![]()
Ja moooooi... dat shirtquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:32 schreef Quinny het volgende:
He Tiggy en Surfer.... Vinden jullie Sjo er ook niet vandaag lekker gay uitzien
Lijkt me heerlijk een zware gangbang met alle mario personages op de orgie zolder in de Fun for 2.quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:46 schreef Quinny het volgende:
[..]
Oh je wilt dat Mario en Luigi jou zuigen![]()
Ik heb daar een keer een tattoo van gezien die echt helemaal fout gegaan was ...quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:43 schreef Magneet het volgende:
als ik een tatto zou willen zou het deze worden :
[afbeelding]
maar volgens mij moet die best groot zijn wil het er een beetje uitzien
Heeerlijk dat je er weer bent...quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:40 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Tuurlijk ik heb een oversexte ervaring en fantasie dus dat met Mario en Luigi is een eitje hoor
quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja moooooi... dat shirt![]()
Pornosterretje hoor
Hoerenquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:49 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Met zijn baby-blauwe shirtje bedoel je ?
Staat behoorlijk gay ja
No problem. Doe ik free hand.quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:50 schreef chibibo het volgende:
[..]
Tja, vrijgezel, he?
Kunnen jij trouwens Maori tatoeages zetten, Thor?
Heb ik gekocht voor hemquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:49 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Met zijn baby-blauwe shirtje bedoel je ?
Staat behoorlijk gay ja
Eerst de tutorial en dan met jouquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Even samen gamen?
Gijssssssssssquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:51 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk een zware gangbang met alle mario personages op de orgie zolder in de Fun for 2.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk toad in z'n poepertje zonder spuug. En dan dat geile koppie vol blaffen met bud.![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:52 schreef Quinny het volgende:
[..]
Heb ik gekocht voor hem![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:52 schreef Thor-Nexium het volgende:
No problem. Doe ik free hand.
Geen free hand bij mij hoor. Je gaat eerst fijn oefenen!quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:52 schreef Thor-Nexium het volgende:
No problem. Doe ik free hand.
Zet het symbool van onze relatie dan op je enkel... een kleine piemelquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:51 schreef Quinny het volgende:
Ik wilde ooit ook eens een tatoe van een dolfijn op mijn enkel. Als symbool van ons huwelijk. Maar bij nader inzien wil ik het toch niet meer
quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:52 schreef Quinny het volgende:
[..]
Leekquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geen free hand bij mij hoor. Je gaat eerst fijn oefenen!
Alles toppiequote:Op donderdag 1 juli 2004 13:51 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heeerlijk dat je er weer bent...
Alles weer ok met jullie gijs..![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:52 schreef silver-surfer het volgende:
Eerst de tutorial en dan met jou![]()
Op de buik van Nero?quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Queen roeleert gewoon de pan uitquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:51 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Ik heb daar een keer een tattoo van gezien die echt helemaal fout gegaan was ...
Queen is overigens wel
Wat hardquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:52 schreef Quinny het volgende:
Waarom schrijf je ONZE Gijsquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zet het symbool van onze relatie dan op je enkel... een kleine piemel
Voordeel daarvan Quinny is dat als je hem real size laat zetten de tattoo gewoon kan doorgaan voor een moedervlekjequote:Op donderdag 1 juli 2004 13:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Anders lijk ik zo eenzaam gijs..quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waarom schrijf je ONZE GijsJe dis pakt zo niet goed uit
Gijs wat doe je ik doe dit werk al vanaf mijn 17de.Ik zet hele ruggen free hand vol. En ik teken dan altijd eerst met stiften op je lichaam hoor.quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
omdat hij suckedquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waarom schrijf je ONZE GijsJe dis pakt zo niet goed uit
quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:55 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Voordeel daarvan Quinny is dat als je hem real size laat zetten de tattoo gewoon kan doorgaan voor een moedervlekje
Ow...quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:55 schreef Thor-Nexium het volgende:
Gijs wat doe je ik doe dit werk al vanaf mijn 17de.Ik zet hele ruggen free hand vol. En ik teken dan altijd eerst met stiften op je lichaam hoor.![]()
Queen is doodquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:54 schreef Magneet het volgende:
[..]
Queen roeleert gewoon de pan uit
quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:55 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Voordeel daarvan Quinny is dat als je hem real size laat zetten de tattoo gewoon kan doorgaan voor een moedervlekje
Dat ene druppeltje inkt kan ik zelf nog wel zettenquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja zo wilde hij dat niet geloof ikquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:55 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
omdat hij sucked![]()
gijsquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]Ik zal hem eens droog inbrengen bij je !
Je let lekker op ...ik had het over Slurfer...was ook een reply op Slurfer...maakt verder niet uit hoorquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]Ik zal hem eens droog inbrengen bij je !
Freehand heerst !!quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow...Ik ben een leek Gijs...vergeef me.
Ik ken je wel zoenen heerlijk dat antwoordquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:54 schreef Quinny het volgende:
[..]
Op de buik van Nero?
Freddie is dood, John is gestopt, Brian en Roger treden af en toe nog wel eens op onder de naam Queen maar je hebt wel gelijk, Queen is dood maar lang leve hun muziekquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:56 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Queen is dood![]()
Freehand is dus niet uit je hoofd zonder voorbereiding op iemands huid tattooeren?quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:57 schreef Chocobo het volgende:
Freehand heerst !!
Ik was erg nerveus voor het voetballen gijs... ik trok het niet...quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Stuur een sms als je klaar bent met de tutorial!
Wat hing je gister weer snel op?Ik was nog niet uitgerukt.
Muziek is goed gijss..... dat zeker Freddiequote:Op donderdag 1 juli 2004 13:58 schreef Magneet het volgende:
[..]
Freddie is dood, John is gestopt, Brian en Roger treden af en toe nog wel eens op onder de naam Queen maar je hebt wel gelijk, Queen is dood maar lang leve hun muziek
Chocoquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijs
quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Freehand heerst !!
quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Freehand is dus niet uit je hoofd zonder voorbereiding op iemands huid tattooeren?
Jaquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:59 schreef Tigress74 het volgende:
Volgens mij dat Strolliebollie dat freehand hetzelfde was als schetsen op een kladblok ofzo
uhuhquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Muziek is goed gijss..... dat zeker Freddie![]()
kan ook..... ik ken iemand die dat zo doet en die gast is echt extreem goed..... maar dan moet je wel vertrouwen in iemand hebben als je dat zo wil doen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Freehand is dus niet uit je hoofd zonder voorbereiding op iemands huid tattooeren?
Kan ik me wel voorstellen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:58 schreef silver-surfer het volgende:
Ik was erg nerveus voor het voetballen gijs... ik trok het niet...
Ik moest weer naar binnen en kijken,....
Heerlijk Gijs.quote:Vanavond maakt ik het goed![]()
Ik stuur je een SMS als ik klaar ben ...
Jawel maar ik maak altijd eerst een tekening op je huid. Heb je mijn site nog niet bekeken dan daar staat ook free hand werk opquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*PROEST*quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja
Jawel...maar ik zag niet zo goed hoe die tattoo's tot stand kwamen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:01 schreef Thor-Nexium het volgende:
Jawel maar ik maak altijd eerst een tekening op je huid. Heb je mijn site nog niet bekeken dan daar staat ook free hand werk op
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
AAAUUUUUWWWWMijn cactusje viel want ik stootte er tegenaan met schoonmaken, vang ik hem op met mijn hand
![]()
Daar heb je een foto van staan op je site toch? Die tattoo op die schouder? Vond ik erg mooi.quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:03 schreef Thor-Nexium het volgende:
Ik doe dat bijna altijd met bepaalde stijlen-- Japans Tribal Maori
guuuuuuuuuuuuuuuntquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
AAAUUUUUWWWWMijn cactusje viel want ik stootte er tegenaan met schoonmaken, vang ik hem op met mijn hand
![]()
Jawel! Die Draakquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:04 schreef Thor-Nexium het volgende:
vb nero is bijna alles free hand gedaan door me. Heb je zijn been nog niet gezien dan
Respect elf mutalation . Heeeeeeeeeerlijk. Jammer dat je geen vrouw bent anders had ik me ff boij je komen laten verwennen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |