Nee, gewoon een tussentijdse scriptie. Over het Chinese Kamer Argument van Searle (heeft met artificiele intelligentie te maken).quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:17 schreef Khadgar het volgende:
Afstudeerscriptie? Waarover?
Ja ik zag hetquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:17 schreef Khadgar het volgende:
Speknek:
Ik ook neit, hij past niet in me kamer, m'n cube welquote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja ik zag het. Maar volgens mij is de enige waarbij het nog enigszins kan de xbox, omdat dat ding toch al gigantisch is. Maar ik heb er toch het geld niet voor over
.
En daar beginnen we weer dat Nintendo kiddy isquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ook neit, hij past niet in me kamer, m'n cube wel. Het ganre van de Xbox staat me ook al niet aan! Geeft mij maar lieve onschuldige mario spelletjes
en rayman dan...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:08 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
En daar beginnen we weer dat Nintendo kiddy is![]()
dat is helemaal kiddyquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:09 schreef capibar het volgende:
[..]
en rayman dan...
wil je weten wat nogmeer roelt?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:12 schreef mordradead het volgende:
als nintendo al kiddy zou zijn dan houd ik van kiddy, kiddy roelt
Check de nieuwe Zelda kiddy zijn. I loooove kiddyquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:12 schreef mordradead het volgende:
als nintendo al kiddy zou zijn dan houd ik van kiddy, kiddy roelt
ik denk dat ik het al weetquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:12 schreef capibar het volgende:
[..]
wil je weten wat nogmeer roelt?![]()
idd...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:13 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik denk dat ik het al weet
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:14 schreef capibar het volgende:
[..]
idd...
internet![]()
Rayman is niet Kiddy, er spelen genoeg oudere mensen Rayman. Ik heb in me msn lijst een zooi Rayman fans staan en die zijn allemaal 14 jaar of ouder (de meeste 15-16)quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:09 schreef capibar het volgende:
[..]
en rayman dan...
ik heb het niet zo op de ngagequote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:15 schreef mordradead het volgende:
[..]echt niet, ik dacht dat je het over ngage
dus jij zegt dat een game niet kiddy is omdat een stelletje kutpubers dat spel spelenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Rayman is niet Kiddy, er spelen genoeg oudere mensen Rayman. Ik heb in me msn lijst een zooi Rayman fans staan en die zijn allemaal 14 jaar of ouder (de meeste 15-16)
ik deed dat eerst ook, bij dei slager zie je zo al die hoeren dansen, ik dacht dat ik iedereen moest killen had ik geen kogels meer voor die dikke op dat bed overquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:16 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb het niet zo op de ngage
maar he, ik ga weer even hitman 3 spelen![]()
Klopt maar dat komt ook uit een ander generatiequote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:17 schreef mordradead het volgende:
[..]
dus jij zegt dat een game niet kiddy is omdat een stelletje kutpubers dat spel spelener spelen VEEEEEEEL meer volwassenen mario en zelda
rayman 1 is ook niet erg nieuw meer, generatie heeft er niks mee te maken, mijn vader is door mij mario gaan spelen..... en jij bent idd een kutpuberquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Klopt maar dat komt ook uit een ander generatie, En BTW ik ben zelf 16
Precies! sdart vind ik nou ook!, ga eerst nou maar allemaal Rayman spelen, en oordeel dan zelfquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:21 schreef mordradead het volgende:
[..]
en trouwens een game kun je op zijn "kiddyheid" niet beoordelen op de spelers die het spelen, dat moet je doen op de game zelf....
ik heb rayman oa op pc en ngage, het is kiddyquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Precies! sdart vind ik nou ook!, ga eerst nou maar allemaal Rayman spelen, en oordeel dan zelf
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:24 schreef gieling het volgende:
Open een speciaal topic voor rayman om je op af te trekken, hier willen wij die term niet meer horen
Forbidden word list
Ray man
Ray man
foto
camera
Dus ook geen Camera'squote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:32 schreef RaymanNL het volgende:
. OK ander onderwerp
5-8 jarigen zullen ook lekker op zo'n poll gaan stemmenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:32 schreef RaymanNL het volgende:
je mag die spatie er wel tussen weg halen, het is Rayman niet Ray man pfff Ok, Nog één dingetje dan hou ik er over op, ik heb op de officele Raymansite forum ene poll gemaakt over de leeftijden, http://www.raymanzone.com/forums/viewtopic.php?t=24285 kun je hem zien. OK ander onderwerp
ik ben nu bij de slager ( 2e missie)quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:17 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik deed dat eerst ook, bij dei slager zie je zo al die hoeren dansen, ik dacht dat ik iedereen moest killen had ik geen kogels meer voor die dikke op dat bed over
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:35 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Dus ook geen Camera's
Mordradead(douwe) & ik hebben besloten als PES 4 Live! gaat we het beste team van de wereld zijn
die gaan allemaal "cool" doen en doe anslof ze 18 zijnquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:36 schreef pkwarts het volgende:
[..]
5-8 jarigen zullen ook lekker op zo'n poll gaan stemmen
of je koopt even een ps2quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:37 schreef HomerJ het volgende:
We moeten gewoon veel trainen en ingespeeld op elkaar raken
Dat was één stem en dat was ik !quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:35 schreef mordradead het volgende:
allemaal 13-16, das gemiddeld 14,5 jaar.... dat is best wel kiddyface it rayman is kiddy, is daar wat mis mee? nee, nou dan kun je ophouden met huilen
verbannen woorden, laten we het over MArio hebbenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:50 schreef gieling het volgende:
Net digitale video camera gekocht
welke?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:50 schreef gieling het volgende:
Net digitale video beeld opnemer gekocht
fok! die rayman heeft gelijk
Cool! Hoe duur? Wat voor een? Ik zat er zelf ook aan te denken, maar ik wil het gewoon als hebbedingetje, niet bakken met geld aan spenderen. Alleen schijnen de budget dingen allemaal zo'n klote kwaliteit te hebben.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:50 schreef gieling het volgende:
Net digitale video beeld opnemer gekocht
fok! die rayman heeft gelijk
als je er eentje wilt kopen moet je niet zo'n hele goedkope nemen, dat is weggeooid geld...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:57 schreef speknek het volgende:
[..]
Cool! Hoe duur? Wat voor een? Ik zat er zelf ook aan te denken, maar ik wil het gewoon als hebbedingetje, niet bakken met geld aan spenderen. Alleen schijnen de budget dingen allemaal zo'n klote kwaliteit te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |