Een koelkastquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:06 schreef capibar het volgende:
zet hem op z'n zijkant en je hebt een pc![]()
en een flatgebouwquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Een koelkast.
hmm... je weet dat het je een ban op kan lever he?quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:14 schreef jercovski het volgende:
[doodverwensmode]
kan je er mooi vanaf springe :|
[/doodverwensmode]
zeg dat nou niet manquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:16 schreef capibar het volgende:
[..]
hmm... je weet dat het je een ban op kan lever he?
als ze er nou een maken met een uber koeling dat hij constant koel is ofzo, en dan met van die gaten voor blikjes/flesjes, net als in auto'squote:Op donderdag 1 juli 2004 20:17 schreef speknek het volgende:
Zou trouwens wel een ideaal design zijn, een console die je bier kan koelen.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:06 schreef capibar het volgende:
[..]
zet hem op z'n zijkant en je hebt een pc![]()
hallo hallo, ik kreeg net een doodsverwensing, moet jij je taak als mod niet vervullen ofzo?quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:17 schreef speknek het volgende:
hij heeft liever een gekoeld biertje denk ikquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:30 schreef capibar het volgende:
[..]
hallo hallo, ik kreeg net een doodsverwensing, moet jij je taak als mod niet vervullen ofzo?![]()
mmmmmm beeeeeerquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:31 schreef mordradead het volgende:
[..]
hij heeft liever een gekoeld biertje denk ik
hmmmmmmm Canon EOS D30quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:37 schreef Tain het volgende:
[..]
mmmmmm beeeeeer
quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:38 schreef capibar het volgende:
[..]
hmmmmmmm Canon EOS D30![]()
Je bedoelt jou bannen voor het constant offtopic gaan over camera's?quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:30 schreef capibar het volgende:
hallo hallo, ik kreeg net een doodsverwensing, moet jij je taak als mod niet vervullen ofzo?![]()
wat is ontopic in slowchat?quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:41 schreef speknek het volgende:
[..]
Je bedoelt jou bannen voor het constant offtopic gaan over camera's?.
ieder geval geen camera's zolang er nog een bordje FOT bestaatquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:41 schreef capibar het volgende:
[..]
wat is ontopic in slowchat?
Dit is een GAM slowchat toch?quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:41 schreef capibar het volgende:
wat is ontopic in slowchat?
ok, dus dan ook geen gepraat overquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Dit is een GAM slowchat toch?
quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:46 schreef mordradead het volgende:
homerj, hoe is het met je vriendin?? kijken jullie ook voetbal of is ze bezig met haar (bij)baantje?
dan kunnen we dus net zo goed gam slowchat sluiten omdat je dan toch nergens over mag praten, behalve echt gamquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:45 schreef capibar het volgende:
[..]
ok, dus dan ook geen gepraat over
voetbal ----> VBL
vriendinnetjes ----> R&P
bijbaantjes ----> WGR
dat zeg ikquote:Op donderdag 1 juli 2004 21:01 schreef Tain het volgende:
[..]
dan kunnen we dus net zo goed gam slowchat sluiten omdat je dan toch nergens over mag praten, behalve echt gam
Maar iedereen vind jouw camera-talk irritant. En er zijn maar 1 of 2 mensen die zich ergeren aan voetbalquote:Op donderdag 1 juli 2004 22:13 schreef capibar het volgende:
[..]
dat zeg ik![]()
het gaat om het principe...quote:Op donderdag 1 juli 2004 22:50 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Maar iedereen vind jouw camera-talk irritant. En er zijn maar 1 of 2 mensen die zich ergeren aan voetbal
Steek die maar in je kontquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:09 schreef capibar het volgende:
[..]
het gaat om het principe...
hoeveel?quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:11 schreef pkwarts het volgende:
daggla, wil je ook nog er ff voor zorgen dat jullie de finale winnen
dan ben ik binnen! hehe
niet zoveel, kleine poule, ik dacht iets van 54 euro ofzo....quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:12 schreef HomerJ het volgende:
[..]
hoeveel?
Ik kan ze bouwen voor je, alle techniek is in huis hier. Dus koeltechniek, bewerkingsapparatuur en consoles.quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:17 schreef speknek het volgende:
le-zen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:57 schreef RaymanNL het volgende:
nou oké waar zullen wij het over hebben
Afstudeerscriptie? Waarover?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:15 schreef speknek het volgende:
Pfoe, vannacht drie uurtjes geslapen en nu alweer vroeg op om m'n scriptie af te maken. Nog vijfhonderd woordjes en dan ben ik wel. Maar ik ben gaaar.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:22 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Ik kan ze bouwen voor je, alle techniek is in huis hier. Dus koeltechniek, bewerkingsapparatuur en consoles.
Zeg maar wat je wilt, dus blikjes, 5l's of fusten, en wat voor console.
Jonge Jonge da's toch neit goed, je kunt nu beter ff gaasn koffie drinkenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:15 schreef speknek het volgende:
Pfoe, vannacht drie uurtjes geslapen en nu alweer vroeg op om m'n scriptie af te maken. Nog vijfhonderd woordjes en dan ben ik wel. Maar ik ben gaaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |