ja, stomme egoïst is hetquote:Op donderdag 1 juli 2004 18:58 schreef mordradead het volgende:ik denk niet dat dat gaat lukken, je kent homerj
true, true..... maar zijn vriend heeft waarschijlik geen tietenquote:Op donderdag 1 juli 2004 18:59 schreef gieling het volgende:
[..]
ja, stomme egoïst is het
Nee, wel vriendin van haarquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:19 schreef mordradead het volgende:
lol...... ze zit toch neit bij "de passiongirlz" .....
lozen die handelquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:19 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Nee, wel vriendin van haar
Omdat jij het zegtquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:29 schreef speknek het volgende:
*kuch* foto posten of nooit meer posten *kuch*.
hij is de mod dus hij is de baas en dus moet je naar hem luisterenquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:29 schreef speknek het volgende:
*kuch* foto posten of nooit meer posten *kuch*.
en nu raden wat ze denkt.....quote:
Niet bepaaldquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:32 schreef speknek het volgende:
Maarre, ziet er goed uit. Ook ouder dan 15 trouwens.
Volgende maand 15quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:34 schreef speknek het volgende:
Op deze foto...
* begint zich nu toch wel heel oud te voelen...quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:34 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Volgende maand 15
Wel volwassen lichaam![]()
so far so good.... dan komt nu de vraag waar alles om draait, als u deze vraag goed beantwoord gaat u niet alleen door voor de koelkast, o nee.. u gaat door voor de nieuwste koel/vries sensatie van dit moment.... een koelkast met ingebouwde magnetron om dingen af te laten koelen....... de vraag is:quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:34 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Volgende maand 15
Wel volwassen lichaam![]()
dat ben je ookquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:37 schreef Tain het volgende:
[..]
tain begint zich nu toch wel heel oud te voelen...
quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:41 schreef mordradead het volgende:
[..]
dat ben je ook
een troost, jij hebt 88 bewust meegemaakt (ik ook trouwens, voor iemand van 6 maandquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:43 schreef Tain het volgende:
[..]
![]()
gisteren ging ik dus bij een vriend van me voetbal kijken, kwam zijn zusje(14) beneden om te vragen of ze een breezerquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:42 schreef speknek het volgende:
Ze is veertien, ze is een appelsap.
Neequote:Op donderdag 1 juli 2004 19:38 schreef mordradead het volgende:
[..]
so far so good.... dan komt nu de vraag waar alles om draait, als u deze vraag goed beantwoord gaat u niet alleen door voor de koelkast, o nee.. u gaat door voor de nieuwste koel/vries sensatie van dit moment.... een koelkast met ingebouwde magnetron om dingen af te laten koelen....... de vraag is:
*tromgeroffel*
is het een breezer of niet
*tromgeroffel*
was toch laatst onderzoek geweest dat 12 jarigen meer alcohol drinken dan paar jaar geledenquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:46 schreef mordradead het volgende:
[..]
een troost, jij hebt 88 bewust meegemaakt (ik ook trouwens, voor iemand van 6 maand)
[..]
gisteren ging ik dus bij een vriend van me voetbal kijken, kwam zijn zusje(14) beneden om te vragen of ze een breezermocht, dat mocht als ze ons de hele avond van vreten en zuipen voorzag, perfect geregeld toch
ja, vooral door de breezersquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:52 schreef Tain het volgende:
[..]
was toch laatst onderzoek geweest dat 12 jarigen meer alcohol drinken dan paar jaar geleden
ik spaar nu special editions en dan vooral zilverkleurige. Alleen zilveren dreamcast is duurquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:54 schreef HomerJ het volgende:
Tain jij hebt echt mooie consoles: Crystal, Satin, Silver & platinum
zelf spuiten......... o nee, dat is voor skrale apenquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:00 schreef Tain het volgende:
[..]
ik spaar nu special editions en dan vooral zilverkleurige. Alleen zilveren dreamcast is duur
die witte xboxquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:00 schreef Tain het volgende:
[..]
ik spaar nu special editions en dan vooral zilverkleurige. Alleen zilveren dreamcast is duur
die is iddquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:03 schreef pkwarts het volgende:
[..]
die witte xbox![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |