heheheh die van mijn was lekker eerder....quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:06 schreef mordradead het volgende:
GODVER hehe
Daggla vuile kutgriek, ik hoop dat jullie er vanavond zo hard uitvliegen......
TSJECHIE TSJECHIE
niet allemala te serieus nemen
Mijn op was ook beter, ik schijt op mods

eerder teltquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:08 schreef mordradead het volgende:
die van mij was én mooier én beter én nog een keer beter

daaaaar gaan we weerquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:09 schreef mordradead het volgende:
je bent gewoon een klootzak, weet je dat of niet

laat ik het zo zeggen, je laatste indruk was niet veel beterquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:12 schreef capibar het volgende:
[..]
daaaaar gaan we weer
jij blijft wel heel erg vasthouden aan je eerste indruk he?

wat heb ik de laatste tijd fout gedaan?quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:16 schreef mordradead het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen, je laatste indruk was niet veel beter

Klopt niet. Ik kom hier gewoon NIET meerquote:Roy: post hier tijdelijk niet meer omdat hij vast en zeker heel erg hard aan http://games.fok.nl werkt![]()

dus eigenlijk haat je me niet?quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:18 schreef mordradead het volgende:
heb ik al eerder gezegd, principe kwestie

is al verandertquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klopt niet. Ik kom hier gewoon NIET meer

wat is dit dan?quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klopt niet. Ik kom hier gewoon NIET meer

net alsof iemand zin heeft om een nieuwe te makenquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:19 schreef Frankeinstein het volgende:
wat doe je dan nog in die mariokop![]()

*steekt zijn vinger op*quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:20 schreef mordradead het volgende:
[..]
wat is dit dan?

Onder andere dit soort mensen hierquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:20 schreef mordradead het volgende:
[..]
wat is dit dan?
quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:19 schreef Frankeinstein het volgende:
wat doe je dan nog in die mariokop![]()

gelukkig begint mijn userid met een 6quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Onder andere dit soort mensen hier14 jarigen met een user id boven de 90 000
[..]

ik wou 2 posts achter elkaar, baklapquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:24 schreef mordradead het volgende:
fout geantwoord

wat schokkend veelquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:24 schreef Frankeinstein het volgende:
ok, mijn 100ste post![]()

sorry, iedereen is blij en zeurt omdat het vakantie isquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Onder andere dit soort mensen hier14 jarigen met een user id boven de 90 000
[..]

We zijn druk bezig met de ingekomen proefstukken te beoordelen. Zodra ze allemaal binnenzijn gaan we discussieren en dan worden de definitieve mensen bekend gemaaktquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:25 schreef mordradead het volgende:
Hoe staat het er met games.fok voor?
Nog niet. Ik wacht even, heb een digi cam gekochtquote:en nog belangrijker, heb jij al een ngage?

quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog niet. Ik wacht even, heb een digi cam gekocht

Z1quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:39 schreef capibar het volgende:
[..]welke?
Die komen nogquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:36 schreef mordradead het volgende:
foto's voor in het hoe game jij topic

Deze kwam van DimPlus. Ze hadden er toen een paar geloof ikquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:41 schreef mordradead het volgende:
wat een vedette controller, zo een moet ik ook nog halen....... heb jij hem bij play-asia gekocht?

Eerder ge-obsedeerde O.C freak die een X-box wilquote:Op donderdag 1 juli 2004 10:29 schreef capibar het volgende:
HomerJ: heeft vast een xbox

ik ben woenschdagh pas weghquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:56 schreef HomerJ het volgende:
Roy, Cap & Rockstah zijn na dit weekend voor 2 weken weg, kom je dan weer?

nee, alweer 3.5 uur aan het werkquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:49 schreef mordradead het volgende:
zozo tain, net wakker?

kut voor je,man....quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:02 schreef Tain het volgende:
[..]
nee, alweer 3.5 uur aan het werk

Hij heeft geld om nieuwe camera's te kopenquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:06 schreef capibar het volgende:
[..]
kut voor je,man....
ik heb alweer een paar weekjes vakantie.. en ik kijk uit op nog 7 weken extra![]()

ja maar jij hebt geen geldquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:06 schreef capibar het volgende:
[..]
kut voor je,man....
ik heb alweer een paar weekjes vakantie.. en ik kijk uit op nog 7 weken extra![]()

maar wel genoeg om een D30 te kopenquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:14 schreef Tain het volgende:
[..]
ja maar jij hebt geen geld

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |