OK.. dus je ziet zelf ook het probleem met die vraag..quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:19 schreef Oscar-Wilde het volgende:
[..]
vervelend omdat jij er toen niet wasen
gokken is ook een kunst en kan nog leuk zijn ookquote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:22 schreef Phennim het volgende:
[..]
OK.. dus je ziet zelf ook het probleem met die vraag..
de regisseur filmt geregeld in Nederland en Blaatschaap was gevraagd voor een rolletje in 1 van zijn grote film, maar als 2/3 jarige durfte ze op het laatste moment niet...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:39 schreef ranja het volgende:
Het is inderdaad regelmatig besproken. pvdt .
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:42 schreef Khalein het volgende:
Samson & Delilah
Eyhhh, OW![]()
![]()
JAAAAA, iemand met een goed geheugen!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Draughtman's Contract?
Hoi allen
Nou ja, ik antwoord gewoon altijd "The Draughtman's Contract" op al jouw vragen. 80% kans(*) dat het het juist is.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:52 schreef Oscar-Wilde het volgende:
[..]
JAAAAA, iemand met een goed geheugen!
Saint + 1![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:22 schreef victorinox het volgende:
Funny Games?
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:29 schreef Phennim het volgende:
quiz show?
En wie had 'm toen juist?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:42 schreef dolle_hond het volgende:
die vraag over de lievelingsfilm van OW heb ik ook al eens gesteld
ik weet t niet meer. jij?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En wie had 'm toen juist?
Ik weet het ook niet meer, maar 't zou best kunnen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:47 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik weet t niet meer. jij?
ouch, sarcastisch...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:51 schreef Phennim het volgende:
Welke film heb ik nu in mijn gedachte?
(ja, gokken is ook een kunst)
OK, je moet mijn flauwe grapjes ook niet serieus nemen. Ik ben nooit boos en allen af en toe kortstondig geïrriteerdquote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:58 schreef Oscar-Wilde het volgende:
ouch, sarcastisch...
We krijgen allemaal regelmatig vragen waar we het antwoord niet op ( kunnen ) weten. In zo'n geval kan je gokken en kan de vraagsteller steeds hints geven...
Die eenogige man?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:07 schreef Phennim het volgende:
[..]
OK, je moet mijn flauwe grapjes ook niet serieus nemen. Ik ben nooit boos en allen af en toe kortstondig geïrriteerd![]()
p.s.
Die vraag om 5 referenties was wel serieus. Iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |