abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_20327405
Als je naar resultaat kijkt hebben we het verknald: 2 keer verloren, 2 keer gelijkspel en slechts 1 keer gewonnen van een (Letland) van de zwakkere teams. Gewoon bagger.
pi_20327425
Inderdaad, zwaar klote.
pi_20327437
Als je naar de wedstrijden kijkt valt het wel mee. Verlies tegen Tsjechie was onterecht en weggeven. Tegen de Zweden waren we ook beter. Uitslag tegen de Portugezen was wel gerechtigd, maar we hadden over het geheel meer winstwedstrijden verdiend op basis van het spel en onze kansen. Niettemin zeer teleurstellend als je de lat heel hoog legt en bepaalde fases uit de westrijd tegen de Tsjechen als maatstaf neemt hoe goed we kunnen zijn in potentie. Des te ergelijker als dat er zo wisselvallig uitkomt, mede door tactische lafheid en foute spelers opstellen.
pi_20327444
Als je dan bedenkt hoeveel moeite het koste om te kwalificeren . . .
pi_20327459
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 02:49 schreef accelerator het volgende:
Als je dan bedenkt hoeveel moeite het koste om te kwalificeren . . .
Die 6-0
pi_20327477
@ Haspel33:
Ik vond het verlies tegen de Tsjechen terecht. Ze waren gewoon net iets beter. Resultaat tegen de Zweden ook (was er een onterechte beslissing van de scheids of zo).
Verder pik je een paar korte tijdsperiodes uit die idd goed waren maar op die manier ken ik er ook nog wel een paar: in die periode van 10s toen Ruud scoorde tegen Duitsland, toen waren we goed. Nee, deze vleiger gaat niet op. Gewoon slecht.

Vind verder wel dat we potentie hebben, komt er allen zo ongelukkig uit
pi_20327482
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 02:51 schreef Steijn het volgende:

[..]

Die 6-0
Nee, weinig punten tegen de Tsjechen en een 0-1 in Schotland.
pi_20327483
Goed is anders
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_20327903
aan de andere kant, klein klote landje tikt heel wat grotere landen voorbij.
De Puta Madre
pi_20327966
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 02:48 schreef Haspel33 het volgende:
Als je naar de wedstrijden kijkt valt het wel mee. Verlies tegen Tsjechie was onterecht en weggeven.
Weggegeven doordat we niet goed genoeg speelden? Lijkt me dan dat de tsjechen terecht winnen....
quote:
Tegen de Zweden waren we ook beter.
Tegen de zweden hadden we enorme mazzel dat we er 1 penalty meer in schieten, had niets met beter te maken...

Tegen Letland speelden we als een dweil, maar ja, de Letten stelden nog veel minder voor....
Tegen Duitsland leek het ook nergens op, en gisteren tegen Portugal kwamen we eindelijk een tegenstander tegen die ons écht op de kop gegeven heeft voor het "balletje trappen" wat Oranje de afgelopen weken heeft gedaan (ik durf het echt geen voetbal meer te noemen).

Wat in de voorrondes al had moeten gebeuren heeft Portugal eindelijk af gemaakt.
pi_20328050
Wie o Wie bepaald de scheidsrechter..

Nederland-tjechie krijgen we een Spaanse scheids,welke nederland geen penalty wilde geven
Nederland-Portugal,krijgen we daags na Nederland-zweden,een zweedse scheids,met gevolg dat hij wel vaak heel erg in het voordeel van de Putagezen floot...
daar waar de arm ook in het voordeel van nederland had mogen staan, kwam de man keer op keer de andere kant op,tot in de 92 minuut,daar durfde hij 1 keer rond het strafschop gebied te fluiten in het voordeel van nederland..
[b]me got a black belt in keeping it Real[/b]
pi_20328079
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 07:28 schreef S-Cript het volgende:
Wie o Wie bepaald de scheidsrechter..
Heerlijk om te zien dat Wij Nederlanders iedere keer weer in staat zijn een ander aan te wijzen.... Eerst was Dickie dick de boosdoener, nu heeft de scheids het gedaan?

Ze moeten al die luie flikkers van een millionairs een schop onder hun hol geven. Mischien dat ze dan gaan voetballen!

Volgende keer stellen we het Nederlandsch Junioren Elftal op. Die werken tenminste nog voor hun sport. Dat heb ik Seedorf niet zien doen gisteren.

Aan het begin van de wedstrijd maakte iemand in ons gezelschap de opmerking dat Seedorf veel doet, maar alles fout. En we hebben eens opgelet... Die jongen heeft niet één goede pass gegeven, pingelde waar hij af moest spelen, speelde af als er niemand vrij stond behalve hij zelf..... Wat doet zo'n man in het Nederlandsch Elftal?....
pi_20328251
Nederlandsch is Nederlands ? :/

ontopic: Die scheids was inderdaad een beetje triest ja....
  donderdag 1 juli 2004 @ 08:17:14 #14
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_20328262
Goed hebben we niet gespeeld, maar we hebben toch de halve finale bereikt met dit knaken elftal. Iets wat geen van de grote voetallanden gelukt is.
pi_20328428
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 08:17 schreef ShaoliN het volgende:
Goed hebben we niet gespeeld, maar we hebben toch de halve finale bereikt met dit knaken elftal. Iets wat geen van de grote voetallanden gelukt is.
heh de term "grote voetballanden" is erg relatief.... Volgens mij zijn Portugal en Tsjechië de Grote Voetballanden
  donderdag 1 juli 2004 @ 10:13:32 #16
82065 accelerator
rechts medium
pi_20329790
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 08:17 schreef ShaoliN het volgende:
Goed hebben we niet gespeeld, maar we hebben toch de halve finale bereikt met dit knaken elftal. Iets wat geen van de grote voetallanden gelukt is.
die halve finale is dus een beetje geflateerd. Zoals ik al zei: 2 keer gelijk, 2 keer verloren en slechts 1 keer gewonnen van een zwakke ploeg.
  donderdag 1 juli 2004 @ 10:15:11 #17
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_20329819
Ja al met al was het niet geweldig nee. Maar het uiteindelijke resultaat is best wel ok natuurlijk.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_20379339
jup, het is om te
pi_20411190
Tja, en toch stonden we in de halve finale, geweldig...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')