abonnement Unibet Coolblue
pi_20327085
Nou ja, vind ik dan. Ik heb al diverse malen gezien dat voor de individuele actie gaat. Dat haalt de snelheid uit het spel en dat heb je denk ik nodig om de verdediging van de tegenstand stuk te trekken.
pi_20327533
zijn individuele actie is zijn kracht, alleen het kwam er vanavond niet uit..
pi_20327541
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 03:09 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
zijn individuele actie is zijn kracht, alleen het kwam er vanavond niet uit..
En tegen de Zweden ook niet. Maar de Metro (dat krantje in de trein) vergeleek hem zelfs met Romario. Dus ik zal wel iets gemist hebben.
  donderdag 1 juli 2004 @ 03:21:08 #4
83380 WAik
lurking for life
pi_20327592
ja, het ligt allemaal aan robben
fotoboek | eigen website, sintlootjes | servert-website-dinges (geen interessante weblog ofzo, tis nerdtroep)
pi_20327629
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 03:21 schreef WAik het volgende:
ja, het ligt allemaal aan robben
Onzin. Robben is een prima speler, alleen ik vind dat hij soms de snelheid eruit haalt. Maar dat is dus iets wat verbeterd kan worden en is niet als negatieve kritiek bedoeld. Hij is nog jong.
pi_20327684
Als het niet lukt ben je een ego-dribbelaar. Als het wel lukt, ben je de man in topvorm, de man die het verschil maakt omdat ie nog mensen kan passeren. Zo gaat dat met vleugelspelers. Maar zoals Cruyff al zei : het had wederom vooral te maken met de passing naar hen toe. Overmars kwam op een enkele actie na ook niet echt uit de verf. Ook hij werd nauwelijks goed aangespeeld op een manier dat ie gevaarlijk kan worden.
  donderdag 1 juli 2004 @ 03:29:43 #7
83380 WAik
lurking for life
pi_20327688
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 03:24 schreef Steijn het volgende:

[..]

Onzin. Robben is een prima speler, alleen ik vind dat hij soms de snelheid eruit haalt. Maar dat is dus iets wat verbeterd kan worden en is niet als negatieve kritiek bedoeld. Hij is nog jong.
ik bedoelde het dus andersom he? dat het onzin is om er over te praten, je-weet-niet-hoeveel dingen er mee spelen...
fotoboek | eigen website, sintlootjes | servert-website-dinges (geen interessante weblog ofzo, tis nerdtroep)
  donderdag 1 juli 2004 @ 03:56:23 #8
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_20327873
die hadden ze eerder moeten wisselen voor hooijdonk
die jongen kreeg niets klaar
pi_20328722
desalniettemin heb ik nog liever een Robben die er geen individuele actie uitperst in de wedstrijd, maar toch uit stand de bal nog redelijk voor kan geven. Dan een Van der Meyde die 4 wedstrijden op rij geen fatsoenlijke voorzet heeft gegeven en de acties bij hem zijn ook ver te zoeken.
pi_20329785
Roben werd hoog gejubeld , terecht overigens , maar men zeit dat ook Robben nog jong is , en daardoor niet contstant goed kan zijn

Gisteren was hij de slechste man op het veld.
pi_20356931
en niet alleen ik stoorde me aan al die schwalbes van Robben

the Sun:

CHELSEA new-boy Arjen Robben has been told he will be a Blues disgrace — unless he stops diving.

Stamford Bridge legend Peter Osgood insists the £12million capture from PSV Eindhoven must clean up his act after his antics at Euro 2004.

Holland winger Robben, 20, was shown a yellow card after repeatedly throwing himself to the ground in the 2-1 semi-final defeat by Portugal on Wednesday night.

And Ossie, 57, insisted: “He will have to cut out the diving at Chelsea. If you do that you’re not beating players, you are cheating them.

“It is wrong. If you are a sportsman you should go out and play to the best of your ability.

“It is a disgrace the way these so-called stars dive around.

“There is so much good football being played and it takes the edge off it when there is all this cheating going on.

“I hope he gets rid of that bad habit. Overall, he is an excellent signing and I am looking forward to seeing him play for Chelsea


Robben , jiongen , kijk uit wat je doet, want die engelsen hebben echt geen grijntje sympathie voor Divers.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 11:44:20 #12
67316 J-DOGG
eeeeh ja?
pi_20357545
je hebt gelijk. tegen portugal en ook al tegen Zweden ging hij veel te veel voor een eigen actie terwijl er anderen vrij stonden om aan gespeeld te worden. dit geld niet alleen voor oranje maar hij had het ook al bij psv. Hij heeft er ook al een keer ruzie over gehad met Kezman.
And than you wake up dead and your dick falls off!!
  vrijdag 2 juli 2004 @ 12:05:29 #13
33189 RM-rf
1/998001
pi_20358056
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 11:20 schreef CANARIS het volgende:

Robben , jiongen , kijk uit wat je doet, want die engelsen hebben echt geen grijntje sympathie voor Divers.
kul, engelsen zijn erg kortzichtig en wijzen makkelijk anderen op fouten die zij evenzeer zelf maken.
Shearer was hierin ook zeker geen gentleman, Owen kan het ook (WK2002 tegen argentinie).
en dan hoor je de engelsen er niet over ...

Maar als Robben slim is, erkent hij dat hij fout zat in zijn gedrag tegen Portugal.
zeker als het gaat opvallen bij de neutrale toeschouwer wordt het een slap en doorzichtig trucje en dat was het toen, niet alleen Frisk prikte daardoorheen, ook de engelsen.

Overigens toen Klinsmann,bij de Spurs ging spelen deed een hele duidelijke knieval hierover, hij was de eerste duitse spits in engeland en wist dat hij tegen een mogelijk negatief beeld in de pres moest vechten, dus was hij slim en sprak dat op voorhand al aan, en beloofde de pers dat, ook al was hij een duitser, hij geen 'dives' zou maken.
(een beetje vreemd, want de grote K. was al sowieso alles behalve zo'n speler, eerder een nette grootheid als Lineker)

Dat zorgde ervoor dat juist Klinsmann enorm veel krediet kreeg bij de engelsen; zijn houding hen zeer goed beviel. Iemand die er niet voor terugschrok om zijn gastheer te flatteren.
Bewust van zijn situatie, maar ook er niet voor talmde 'pijnlijke' thema's humoristisch an te spreken, waar de engelsen met hun gevoel voor humor wel voor vallen ...

Robben moet realiseren dat hij ook in engeland een buitenlander is, en dat hij, behalve een paar goede wedstrijden dit EK voor hen nog niks bewezen heeft, maar dat hij zich in de komende tijd wel kan gaan bewijzen, als zijn eigen mentale houding maar juist is (en ik mag hopen dat een slappe 'terug-in-moeders-nest'-afgang als vdMeyde nu mogelijk gaat beleven, hem bespaart blijven)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_20358754
Hij moet gaan voetballen en wat minder duiken.
pi_20359110
Robben heeft het gewoon goed gedaan op het EK
behalve tegen de Portugezen ( maar dat geld niet alleen voor hem )
  vrijdag 2 juli 2004 @ 12:55:01 #16
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_20359230
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 01:57 schreef Steijn het volgende:
Nou ja, vind ik dan. Ik heb al diverse malen gezien dat voor de individuele actie gaat. Dat haalt de snelheid uit het spel en dat heb je denk ik nodig om de verdediging van de tegenstand stuk te trekken.


Tegen Portugal kwam hij misschien niet door de dubbele bewaking, maar over het algemeen maken de acties van een vleugelspeler de wedstrijd leuk om naar te kijken. als er ergens snelheid in zit, dan zit het wel in de acties van vleugelspelers.

je kunt geen vleugelspeler zijn zonder snel te zijn, of je moet wel hele goeie passeerbewgingen in huis hebben. De meeste vleugelspelers combineren die twee, zoals Robben. Sommige moeten het alleen van hun snelheid hebben, zoals rommedahl.

Zeggen dat robben te veel dribbelt staat gelijk aan het doodverklaren van frivoliteit, van verrassingen en van de aanval van Nederland.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_20359509
Wat, een artikel van The Sun?
Dat pleepapiertje is even interessant als Bild.

Die Engelsen moeten eens niet zo zeiken om werkelijk niks: heeft Robben dit tegen Engeland / bij Chelsea geflikt dan?
  vrijdag 2 juli 2004 @ 13:27:08 #18
16701 scanman01
Today's a good day
pi_20360187
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 09:07 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
Dan een Van der Meyde die 4 wedstrijden op rij geen fatsoenlijke voorzet heeft gegeven en de acties bij hem zijn ook ver te zoeken.
Ach, hij heeft in de eerste wedstrijd toch 1 zéér belangrijke voorzet gegeven.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_20362656
ow

[ Bericht 99% gewijzigd door Steijn op 02-07-2004 14:56:26 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')