Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 1 juli 2004 01:42 schreef BVO het volgende:
Alles wijst er op dat van Hanegem de nieuwe bondscoach van Nederland zal gaan worden, een goede keuze lijkt me.
Ik heb zo mijn bronnen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 01:44 schreef Steijn het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Wie waren er allemaal kandidaat dan?quote:Op donderdag 1 juli 2004 01:45 schreef BVO het volgende:
Uit betrouwbare bron vernomen.
Ik gok dat een half kratje je bron isquote:Op donderdag 1 juli 2004 01:45 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn bronnen.
offtoppicquote:Op donderdag 1 juli 2004 04:06 schreef Boomstam het volgende:
Blijft kut, dat schalken verloren heeft op wimbe...in londen
Aaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrggggggggggggghhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 1 juli 2004 01:42 schreef BVO het volgende:
Alles wijst er op dat van Hanegem de nieuwe bondscoach van Nederland zal gaan worden, een goede keuze lijkt me.
Ik ben het met je eens dat Van Basten te onervaren is. Laat hem eerst maar eens hoofdtrainer worden een aantal jaar bij een aardige club.quote:Op donderdag 1 juli 2004 02:08 schreef Steijn het volgende:
Maar San Marco is toch nog niet zo'n ervaren trainer. En ik denk dat Cruijf alleen de hoofdrol wil.
Willem van Hanegem heeft toch ook wel eens een goed toernooitje in Duitsland gespeeld volgens mij...quote:Op donderdag 1 juli 2004 02:03 schreef Shakes het volgende:
Iedereen weet wat Marco het laatste tournooi in Duitsland allemaal kon en deed...
heeft weer eens iemand studio sportzomer liggen kijkenquote:Op donderdag 1 juli 2004 08:49 schreef MyMilkshake het volgende:
geen van Hanegem, da's oprecht een zombie, zoals hij er bij zit, compleet emotieloos.
De grote verlosser heeft in het verleden ook reclame gedaan hoor.quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:20 schreef JohnDDD het volgende:
Nee, van Hanegem lijkt me niets. Ik vind dat niks. Hij is supersarcastisch. En dan met die reclames voor megapool
Dat was een anti-rookcampagne juist,quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:32 schreef kasper het volgende:
[..]
De grote verlosser heeft in het verleden ook reclame gedaan hoor.
Volgens mij zelfs voor een sigarettenmerk.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat was een anti-rookcampagne juist,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |