abonnement Unibet Coolblue
pi_20335011
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 13:31 schreef aldostuta het volgende:
Maar de vraag dus of dat de schuld van Seedorf is. Een beetje meer beweging en afspeelmogelijkheden voorin zou leuk zijn.........
Ik vind de inzet, het initiatief van Seedorf voorbeeldig. Alleen zou ie verdedigend iets meer z'n verantwoordelijkheid moeten nemen.
Daarnaast de handelingssnelheid omhoog, minder sjokken met de bal. En passeren met volle overgave, niet halfjes, zodat je 't duel verliest.
The gum you like, is coming back in style.
pi_20335040
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 13:31 schreef aldostuta het volgende:
Maar de vraag dus of dat de schuld van Seedorf is. Een beetje meer beweging en afspeelmogelijkheden voorin zou leuk zijn.........
Hij beweegt juist heel veel, ik weet niet of jij zelf gevoetbald hebt? Maar een goede middenvelder kan het spel ook bepalen zonder balbezit.

Ik ben het wel eens dat hij dat schieten op het goal niet zo door heeft, ook al maakt hij bij zijn voetbalclubje af en toe echt geweldige afstandschoten
pi_20335146
Van het centrum seedorf-davids komt volstrekt geen dreiging af... en dat ligt NIET aan davids! NOOIT meer opstellen die clown van een seedorf, NOOIT meer! Volgende keer een bondscoach met kloten die de jonkies een kans durft geven en eens naar de aanvallende potenties gaat kijken binnen het 11tal.
Seedorf-ophemelaars zijn ongeveer net zo dom als oranje-josti's met een opblaasbare molen op hun domme harses en een bos oranje tulpen in hun aars... seedorf heeft nagenoeg NIETS laten zien dit ek, evenals vorige ek's.
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_20335177
Omdat Seedorf naast Davids gaat spelen.

Zo ontstaat ook dat gat op 't middenveld, richting van Nistelrooij.
The gum you like, is coming back in style.
pi_20335260
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 13:05 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Er moet toch iemand zijn die een beslissende pass durft te geven...........
Ja, sneijder

Die schiet de bal, itt oetlul seedorf, trouwens ook nog wel ns OP doel...
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_20335344
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 13:13 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Mee eens!
Seedorf is zonder bal stukken beter dan Van der Vaart en Sneijder!
En, wat hebben we daaraan?
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  donderdag 1 juli 2004 @ 14:08:00 #82
72115 Rebelbitch
sometimes life's a bitch!
pi_20335967
Seedorf

snap niét dat hij mocht blijven spelen, wát een prutser!!!
een werkweek is gewoon een vervelende onderbreking van het weekend...
  donderdag 1 juli 2004 @ 14:18:51 #83
64834 Miss_mini
Wee bis diech??
pi_20336265
Seedorf is een goede verdediger en aanvaller,maar laat hem alsjeblieft niet op die goal schieten want 9 van de 10 keer zal ie er naast schieten.....

ik heb me vaak genoeg aan hem geergerd,heeft ook veel dingen verknald
Welkom in Limburg....wat un geveul
  donderdag 1 juli 2004 @ 14:25:16 #84
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_20336456
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 14:18 schreef Miss_mini het volgende:
Seedorf is een goede verdediger en aanvaller,maar laat hem alsjeblieft niet op die goal schieten want 9 van de 10 keer zal ie er naast schieten.....

ik heb me vaak genoeg aan hem geergerd,heeft ook veel dingen verknald
erger jij je er aan omdat je echt op hem let? want die fout maken veel mensen. seedorf kan zich geen fout permiteren omdat iedereen daar op let bij hem. Anderen maken misschien nog wel meer fouten
OJAAJOH?
pi_20336936
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 13:37 schreef pimpin het volgende:

[..]

Hij beweegt juist heel veel, ik weet niet of jij zelf gevoetbald hebt? Maar een goede middenvelder kan het spel ook bepalen zonder balbezit.
Huh? Ik doelde op de beweging van de spitsen hoor. Als ze al bewegen, dan meestal fout. In dat geval kan seedorf zn bal niet kwijt en duurt het langer.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_20336977
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 13:45 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Ja, sneijder

Die schiet de bal, itt oetlul seedorf, trouwens ook nog wel ns OP doel...
Sneijder is idd een goede optie, maar ik doelde op de basis 11
Dat ik het voor de rest totaal oneens met je ben over Seedorf, was je vast wel duidelijk
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_20337167
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 14:46 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Sneijder is idd een goede optie, maar ik doelde op de basis 11
Dat ik het voor de rest totaal oneens met je ben over Seedorf, was je vast wel duidelijk
Ik snap alleen niet zo goed hoe je een speler die zo matig speelt zo hard aan je boezem kan drukken... hij heeft het alweer niet gebracht dit ek, op een enkele wedstrijd na gewoon pover gespeelt. Wat is de magie van die man dan voor jou
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  donderdag 1 juli 2004 @ 14:57:50 #88
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_20337246
wat kon seedorf nou gebeuren toen hij op het doel shoot.......er is leven er is leven na de dood
pi_20337279
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 14:54 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Ik snap alleen niet zo goed hoe je een speler die zo matig speelt zo hard aan je boezem kan drukken... hij heeft het alweer niet gebracht dit ek, op een enkele wedstrijd na gewoon pover gespeelt. Wat is de magie van die man dan voor jou
Je hoort mij nergens zeggen dat hij top gespeeld heeft hoor. Maar in mijn ogen is hij een man die absoluut dat beetje extra kan brengen dat je nodig hebt om een wedstrijd te winnen. Dat dat er niet helemaal uit kwam, komt net zo goed door de spelers om hem heen. Hoe vaak kon hij gisteren die bal niet kwijt? Daar hoor je niemand over.....
Tuurlijk legt hij risico in zijn acties en gaat het wel eens mis, maar dat is logisch. Ik heb het wel eens vaker gezegd, dat gezeik op Seedorf c.s. is grotendeels gebaseerd op de persoon en niet op de voetballer.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  donderdag 1 juli 2004 @ 15:41:15 #90
16701 scanman01
Today's a good day
pi_20338273
Ik hoop dat spelers als Seedorf, Davids, Cocu en Stam hun laatste wedstrijd voor het Nederlands elftal hebben gespeeld.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_20338584
Ik ben blij dat die ook een eerlijke kans in oranje heeft gekregen. waarom vd Vaart opstellen; die het afgelopen seizoen matig gespeeld heeft bij ajax; en Seedorf die een prioma seizone bij milan gedraaid heeft op de bank zetten....

Seedorf (Y)
Don't trust anyone else!
Trust me!
  donderdag 1 juli 2004 @ 15:53:41 #92
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_20338585
Even voor mijn duidelijkheid: Seedorf stond gisteren toch op rechtshalf?
Wat deed hij dan de godganze wedstrijd op de as van het veld???
Was na de ongeïnspireerde Bronckhorst de slechtse man van het veld aan Nederlandse kant.
  donderdag 1 juli 2004 @ 15:55:13 #93
8369 speknek
Another day another slay
pi_20338630
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 13:41 schreef kamagurka het volgende:
Seedorf-ophemelaars zijn ongeveer net zo dom als oranje-josti's met een opblaasbare molen op hun domme harses en een bos oranje tulpen in hun aars
Dat zijn nou juist degene die hem uitfluiten. Het valt me trouwens ook op dat vooral ajacieden niet gecharmeerd van Seedorf zijn. Is het oud zeer of hebben de successupporters weer geen verstand van voetbal.

Seedorf speelde gisteren overigens slecht. Maar dat deed het hele elftal. Voor de rest was hij met Robben de beste man van het team dit tournooi.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_20338937
Hij haalde of het tempo er uit door langzaam aan te nemen en terug passen, of hij gaf de tegenstanders
de bal door een scheve pass of een pass op de tegenstander te geven of door een lomp scheef schot te nemen, als dit z'n beste wedstrijd was zie ik 'm liever niet meer terug
pi_20338951


[ Bericht 100% gewijzigd door eeeuh op 01-07-2004 16:13:13 ]
pi_20339172
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 15:41 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop dat spelers als Seedorf, Davids, Cocu en Stam hun laatste wedstrijd voor het Nederlands elftal hebben gespeeld.
jij bied aan om een opstelling te leveren die het beter had kunnen doen?
Welke huidige profs hadden deze 4 personen in de basis moeten vervangen?

of zijn het misschien de beste spelers die nederland heeft, enkel worden ze door bepaalde personen op voorhand graag afgeschreven, hebben die per definitie een afkeer tegen bepaalde personen en beweren ze dan dat deze per defintie slecht zijn.

van mezelf moet ik toegeven dat ik me dit toernooi geergerd heb aan vdMeyde, en dat VdVaart die anderhalve wedstrijd die hij gepseeld heeft ook absoluut niks-nada-null gebracht heeft:
maar aan de andere kant geloof ik dat ze in de toekomst best zichzelf kunnen verbeteren:
als ze zich een beetje bijeen grijpen, wat harder worden voor zichzelf.

vdVaart moet flink wat gewicht verliezen en vdMeyde moet zijn speelstijl leren aanpassen, direkter in de richting goal spelen of minstens dat als alternatief hebben tegen dat doorzichtige telkens azen op het buitenom de verdiger gaan, iets waarvoor hij pure snelheid een beetje tekort lijkt te komen.
Lukt hen dat, en krijgen ze hun vorm terug, zal ik ze graag willen zien in de basis:
aljhoewel ik vermoed dat er dan opeens een publiek komt die gaat blaten dat die spelers 'afgedaan zouden hebben' omdat ze enkel een beetje minder populair bij de massa zijn.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_20339221
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 16:11 schreef eeeuh het volgende:
Hij haalde of het tempo er uit door langzaam aan te nemen en terug passen,
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_20339606
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 14:59 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Je hoort mij nergens zeggen dat hij top gespeeld heeft hoor. Maar in mijn ogen is hij een man die absoluut dat beetje extra kan brengen dat je nodig hebt om een wedstrijd te winnen. Dat dat er niet helemaal uit kwam, komt net zo goed door de spelers om hem heen. Hoe vaak kon hij gisteren die bal niet kwijt? Daar hoor je niemand over.....
Tuurlijk legt hij risico in zijn acties en gaat het wel eens mis, maar dat is logisch. Ik heb het wel eens vaker gezegd, dat gezeik op Seedorf c.s. is grotendeels gebaseerd op de persoon en niet op de voetballer.
Bij mij heeft het absoluut met de voetballer seedorf te maken, die trouwens net zo voetbalt als dat ie is, laconiek, arrogant, lui en zelfvoldaan... man heeft absoluut geen overzicht op het veld, geeft passes die zeldem aankomen, schiet vaak onnodig op doel, terwijl ie weet dat ie daar nooit bij in de buurt komt, dribbelt er een eind op los rond het middenveld, maar doet niets NUTTIGS met de bal!!!

Bovendien staat meneer nu al 3 ek's lang in het 11tal en iedere keer lopen van die betweters te lullen dat seedorf zo goed is, maar hij kan al 3 ek's niet overtuigen in oranje, sterker... MET bergkamp, MET grote vriend Kluivert kon clarence er ook vrij weinig van.. Dat ie goed kan voetballen bij andere ploegen (milan, madrid) is leuk, maar kennelijk heeft hij daar geheel andere spelers om zich heen (dat is wel ZEKER!) en/of speelt hij in een heel andere rol. Hij is gewoon niet bij machte het nederlands elftal een niveau hoger te tillen... nu al een kleine 10 jaar niet, waarom dan toch steeds weer op HEM hopen??? T kan er bij mij niet in

Ik zeg verder ook niet dat hij de enige was die belabberd speelde, maar als hij het zgn. lijm op het middenveld (zoals seedorf-adepten beweren) is, dan is het zeker pindakaas als lijm
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  donderdag 1 juli 2004 @ 16:39:05 #99
16701 scanman01
Today's a good day
pi_20339614
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 15:55 schreef speknek het volgende:
Seedorf speelde gisteren overigens slecht. Maar dat deed het hele elftal. Voor de rest was hij met Robben de beste man van het team dit tournooi.
Dat was zonder twijfel v/d Sar. En Robben was inderdaad goed in 2 wedstrijden. Nistelrooy heeft er 4 gescoord, dus heeft ook een redelijk toernooi gespeeld. Seedorf past naar mijn idee zeker niet in datzelfde rijtje. Het is juist het middenveld dat gefaald heeft dit toernooi.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_20339840
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 16:38 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Bij mij heeft het absoluut met de voetballer seedorf te maken, die trouwens net zo voetbalt als dat ie is, laconiek, arrogant, lui en zelfvoldaan... man heeft absoluut geen overzicht op het veld, geeft passes die zeldem aankomen, schiet vaak onnodig op doel, terwijl ie weet dat ie daar nooit bij in de buurt komt, dribbelt er een eind op los rond het middenveld, maar doet niets NUTTIGS met de bal!!!

Bovendien staat meneer nu al 3 ek's lang in het 11tal en iedere keer lopen van die betweters te lullen dat seedorf zo goed is, maar hij kan al 3 ek's niet overtuigen in oranje, sterker... MET bergkamp, MET grote vriend Kluivert kon clarence er ook vrij weinig van.. Dat ie goed kan voetballen bij andere ploegen (milan, madrid) is leuk, maar kennelijk heeft hij daar geheel andere spelers om zich heen (dat is wel ZEKER!) en/of speelt hij in een heel andere rol. Hij is gewoon niet bij machte het nederlands elftal een niveau hoger te tillen... nu al een kleine 10 jaar niet, waarom dan toch steeds weer op HEM hopen??? T kan er bij mij niet in

Ik zeg verder ook niet dat hij de enige was die belabberd speelde, maar als hij het zgn. lijm op het middenveld (zoals seedorf-adepten beweren) is, dan is het zeker pindakaas als lijm
Laconiek, arrogant, lui en zelfvoldaan wijst imo toch iig deels op de persoon Seedorf.... Maar dat is een andere discussie.
Op voorgaande toernooien was hij altijd de eerste die op grond van de publieke opinie geslachtofferd werd. In die tijd speelde hij ook heel anders, veel dienender; lijkt me moeilijk vergelijken.

Schoten waren een zwak punt, dat kan je na Tsjechie niet meer beweren lijkt mij. En die vrije trappen tegen Tsjechie en Zweden waren ook niet mis imo

Nogmaals hij kan opas wat nuttigs doen met de bal, als hij die bal kwijt kan. En daar zit een groot probleem. Hij kan dan natuurlijk een balletje laf breed geven, maar daar hebben we Cocu al voor
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')