motiveer je stelling eens ? er zijn genoeg mensen die b.v. willen dat de 1e keer heel speciaal is en daardoor dus niet snel overgaan tot sex tevens heb je mensen die maagd willen blijven tot het huwelijk we leven in 2004 en dat is een tijd van sexuele vrijheid en die vrijheid geld net zo goed voor de mensen die het om wat voor reden nog niet willenquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:20 schreef Voorthuizen het volgende:
Stelling:als je op je 20e nog maagd bent ben je een loser
Bij mij is t er gewoon nog niet van gekomen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:24 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
motiveer je stelling eens ? er zijn genoeg mensen die b.v. willen dat de 1e keer heel speciaal is en daardoor dus niet snel overgaan tot sex tevens heb je mensen die maagd willen blijven tot het huwelijk we leven in 2004 en dat is een tijd van sexuele vrijheid en die vrijheid geld net zo goed voor de mensen die het om wat voor reden nog niet willen
denk eerder dat het is dat je de juiste vrouw nog niet hebt ontmoet (en dan doel ik niet perse op DE ware) op ieder potje past een dekselquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:29 schreef kree het volgende:
[..]
Bij mij is t er gewoon nog niet van gekomen.
Mischien dat ik zelf niet genoeg actie heb ondernomen.....
wie zegt dat dat een maagd is ? feit dat iemand invalide is wil niet zeggen dat niemand er verliefd op kan worden of dat ze geen sex kunnen hebben hoorquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:31 schreef Kogando het volgende:
Sommige mensen kunnen er niks aan doen..
[afbeelding]
Waarom zouden dat in vredesnaam losers zijn?
Als je met dit soort stellingen komt ben je mijns inziens eerder triest.quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:20 schreef Voorthuizen het volgende:
Stelling:als je op je 20e nog maagd bent ben je een loser
ik ben best gezondquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:33 schreef kofkof het volgende:
Als je een gezonde nederlandse jongen bent, en op je 20e nog steeds niet hebt genaait, ja, dan ben je toch wel fout bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |