Nou, maak daar maar 8 van.. Robben en RvN waren minstens net zo slecht..quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:51 schreef Kogando het volgende:
[afbeelding]
Het is niet eerlijk, Nederland speelde de hele wedstrijd met maar 10 man.. en een aap.
Met 8 man en drie aapjes..quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nou, maak daar maar 8 van.. Robben en RvN waren minstens net zo slecht..
Als je me ook nog even verteld waardie geparkeerd staat is dat ook snel verleden tijd.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wist je dat Seedorf een zwarte Ferrari uit Spanje heeft laten overkomen om in z'n vrije tijd door Portugal te rijden?
Waarom blijven er altijd mensen die hem goed vinden?quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:56 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
Waarom zeikt iedereen hem altijd af...
Volgensmij stonden er 11 apen... waarvan enkele een beetje wit uitgeslagenquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:51 schreef Kogando het volgende:
[afbeelding]
Het is niet eerlijk, Nederland speelde de hele wedstrijd met maar 10 man.. en een aap.
Kijk maar eens naar de herhalingen van de wedstrijden of naar de DVD "Oranje Bloopers" die over enkele maanden zal verschijnen.....quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:56 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
"Wat kon Seedorf nou gebeuren, toen hij van 11 meter schoot!?"quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:56 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
Ik vind dat hij misschien kwalitatief gezien 1 van de beste spelers is van het Nederlands Elftal, hij moet alleen een keer scoren (lukt niet hard), dan komt ie goed in zijn vel..quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:58 schreef UFOtje het volgende:
[..]
"Wat kon Seedorf nou gebeuren, toen hij van 11 meter schoot!?"
Volgende keer beter kijken dan, het gaat een wedstrijd slecht en elke oetlul loopt weer te zeurenquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:57 schreef Kogando het volgende:
[..]
Waarom blijven er altijd mensen die hem goed vinden?
Ik heb die stomme lul het hele EK nog geen goeie kans zien benutten.
Blinde vink, hij heeft behoorlijk goed gespeeld dit toernooi..quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:57 schreef Kogando het volgende:
[..]
Waarom blijven er altijd mensen die hem goed vinden?
Ik heb die stomme lul het hele EK nog geen goeie kans zien benutten.
en leren doorgeven, aannemen, voorbijspelen, vasthouden ...... etc ...quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:01 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
Ik vind dat hij misschien kwalitatief gezien 1 van de beste spelers is van het Nederlands Elftal, hij moet alleen een keer scoren (lukt niet hard), dan komt ie goed in zijn vel..![]()
Belachelijk idd..quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:03 schreef RemCOW het volgende:
Dat Sneijer niet voor Seedorf mocht invallen. Seedorf speelde vandaag echt niet sterk.
Is zijn houding bij AC dan zo anders?? Want daar speelt hij wel de sterren van de hemel..quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:04 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
en leren doorgeven, aannemen, voorbijspelen, vasthouden ...... etc ...
ongeinteresseerde houding van hem staat mij niet aan ...
dan had hij dat hier ook maar meoten doen ....quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:08 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
Is zijn houding bij AC dan zo anders?? Want daar speelt hij wel de sterren van de hemel..![]()
Jammer dat hij nu niet bij een club speelde. Prestaties voor het nationale elftal waren vanavond meer op zijn plaats geweest.quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:18 schreef Public_NME het volgende:
Jullie zijn echt anti-voetbal liefhebbers, vieze meelopers. Ga lekker ergens anders populair doen. Seedorf heeft mij (als voetbal liefhebber pur sang) positief verrast. (behalve deze laatste drama wedstrijd dan)
Eindelijk stond hij er weer, al hoewel hij niet heeft gescoord (heb je goede spitsen voor) was hij wel erg dominant. Soms liet hij wel wat steken vallen, maar toch. Seedorf is de beste clubvoetballer die we in NL hebben lopen qua prestaties gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |