abonnement Unibet Coolblue
pi_20323314
...........het hele toernooi al, met mazzel en door de Tsjechen hebben ze halve finale bereikt. Daar is eigelijk alles mee gezegd.

Morgen lekket genieten van King Otto
pi_20325040
Beetje gelijk heeft ie eigenlijk wel
FROM ALL THE THINGS I HAVE LOST I MISS MY MIND THE MOST
pi_20325112
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 23:17 schreef supercreep het volgende:
...........het hele toernooi al, met mazzel en door de Tsjechen hebben ze halve finale bereikt. Daar is eigelijk alles mee gezegd.

Morgen lekket genieten van King Otto
Die Duitsers van jou verdienden het al helemaal niet om door te gaan. De halve finale plaats is op geen moment gestolen geweest.
  donderdag 1 juli 2004 @ 00:10:07 #4
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_20325115
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 23:17 schreef supercreep het volgende:
Morgen lekket genieten van King Otto
Ja, want aan de spelers zelf valt niet veel te genieten.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_20325221
Ach supercreep heeft hier wel gelijk, ik vond dit toernooi ook verre van goed.
Vooral de verdediging vind ik echt een gatenkaas vergeleken met bijv. 4 jaar geleden (toen ze overigens wel in de finale hadden moeten staan).

Jammer maar helaas
pi_20325250
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 23:17 schreef supercreep het volgende:
Morgen lekket genieten van King Otto
Opzouten successupporter
pi_20325299
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 00:10 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ja, want aan de spelers zelf valt niet veel te genieten.
Ik geniet er met volle teugen van iig.. .
Tegen Portugal speelde ze trouwens erg leuk voetbal.. .
Maar JC heeft natuurlijk helemaal gelijk.. Nederland speelde een bijzonder zwak toernooi, op de eerste helft tegen de Tsjechen na..
-
  donderdag 1 juli 2004 @ 00:16:54 #8
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_20325317
Verdiend halve finale(hebben tog één wedstrijd samen met Tsjechië het mooiste voetbal van het toernooi laten zien) bereikt en er verdient in uitgeschakeld. Over de wedstrijd bekeken dan.

Duitsland heeft niks bereikt en heeft geen opkomende talenten in tegenstelling tot Nederland die de talenten voor het uitkiezen heeft voor wk2006.

We hebben niet altijd goed gespeeld maar we waren er toch wel. De duitsers niet, Supercreep.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_20330196
Hou toch op dat Duitsland gezeik

Feit is dat Nederland nog nooit zo belabberd heeft gespeeld. Niet zo lang ik kan denken tenmniste en dat zijn 40 jaar.

Gisteren was Grauenhaft. Niet vooruit te branden waren onze vedettes.
Alleen Davids deed alsof hij wilde winnen. de rest.....tsja de rest ,........... ik weet het ook niet,. Ik had het gevoel , dat die niet echt op het veld stonden. Alsof iemand iets in hun koffie had gedaan.


Het viel mij op , dat de Boer toch een groter gat heeft achter gelaten als ik had gedacht.
geen stuwende kracht vanuit de verdediging.
Geen duidelijke leider op het veld. Cocu.......who is Cocu
Het was een beetje los zand, en daarom begrijp ik niet dat dit team zegt zo hecht te zijn. Misschien in de Sauna , maar niet op het veld. Daar wist rechts niet wat Links aan het doen was. Een hecht team voelt elkaar aan.

Robben . Heeft iemand Robben gisteren gezien, behalve bij stacatoachtig omvallen en om vrije trappen bedellen? (heeft die Jongen een biertje met Nuno Gomez gedronken ?)
helaas ook mijn protegé Seedorf heb ik eigenlijk niet gezien. Alsof Seedorf net uit de Sauna kwam , zoveel pit zat erin.
Ruud werkte als een paard , maar inplaats dat de vergelijking "Edel renpaard" gepast zou zijn , leek Ruud eerder op een Koud Bloed. Iets wat Lomp en volledig zonder enige effekt

Ik vond Reiziger niet zo slecht . Eigenlik de hele verdediging niet . ook Bronckhorts deed het goed tegen Figo . Braaf en hard werkend zonder echt uitteblinken. Dat was onze verdediging. Zonder Zout

Nederland wint echter geen wedstrijd met verdedigen. Nederland wint alleen maar als er continu wordt aangevallen.

Nee, we liggen er uti en ik ben eigenlijk heel erg blij dat ik dit op zondag niet nog een keer moet zien.
Tegen Duitsland, Zweden en nu Portugaal is genoeg Prut Voetbal voor 2 jaar.
  Trouwste user 2022 donderdag 1 juli 2004 @ 17:56:23 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_20341356
Cruijff heeft altijd gelijk.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_20344983
wat tong zei.....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')