*fiets paktquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:09 schreef mattttPUNTnl het volgende:
jaaaaaaaaaaa ze liggen eruit!
woei!
* Kluupkluup wacht nou op een aggresieve kluupkluup die de wijk gaat doorzoeken naar mijn huis
Ik ook..quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:09 schreef Lucille het volgende:
Ik vond Portugal een klasse beter spelen. Ze hebben wel 3 keer gescored.
Ik vond die 3e goal nog mooier dan de 2equote:Op woensdag 30 juni 2004 23:09 schreef Lucille het volgende:
*snipergun paktquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:10 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
*fiets pakt
Kop kaalscheren!quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:12 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
*snipergun pakt
Inderdaad. Dat je als Nederland van buitenlandse komaf bent of roots hebt, ok. Dan wil ik nog best geloven dat je niets om Nederland geeft en mogelijk voor de tegenpartij bent. Maar al die kansloze voetbalhaters en mensen die geen zak om voetbal geven die dan gaan lopen roepen "jeuh", "Portugal" en dergelijke zijn ongelofelijk randmongolen die alleen maar laten zien dat hun iq het vriespunt ver nadert. Als je er geen zak om geeft, houdt dan gewoon je mond en negeer het!quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:03 schreef Kluupkluup het volgende:
Mensen die nu opeens roepen:
"PORTUGAL
"
of
" Nederland eruit.. Jeujjjj"
Ik heb ze wel in m'n lijst hoor---> block ----> delete
Als Nederland 't EK won zouden ze staan te dansen op de Dam
Voor die mensen heb ik maar een woord:
!!!SDERV
!!!
Ach, realistisch gezien heeft Nederland dit tournooi verloren van de twee beste ploegen. Dat is ook wel een applausje waard.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:12 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik ook..
Dus.. Dan vind ik het jammer dat Nederland niet beter kon..
Ik ga niet van de daken schreeuwen hoe geweldig ik 't vind dat ze hebben verloren
Het was terecht.. Je gaat dan niet staan dansen voor Portugal
Ja, maar dat is geen reden om "Portugal" en dergelijke rond te gaan bleureh.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:09 schreef Lucille het volgende:
Ik jank niet..quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:10 schreef rotskibo het volgende:
Ze voetbalden toch niet goed, dus wat jank je nou.
En ik pijp die portugezen niet ofzo.
Dat is voetbal.. Je kon ze complimenten met het spel.. Dat doe ik ook in verschillende topics..quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:14 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ach, realistisch gezien heeft Nederland dit tournooi verloren van de twee beste ploegen. Dat is ook wel een applausje waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |