Nou nou, niet zo onaardig...quote:Op woensdag 30 juni 2004 21:46 schreef beaverhausen het volgende:
Alle portugezen zijn dood en moeten klootzakken!!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Klootzakken moeten ze!quote:Op woensdag 30 juni 2004 21:46 schreef Qecion het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo onaardig...![]()
Vooruit dan maar... maar je laat ronaldo toch wel heel ?quote:Op woensdag 30 juni 2004 21:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Klootzakken moeten ze! [afbeelding]
wrom?quote:Op woensdag 30 juni 2004 21:50 schreef Qecion het volgende:
[..]
Vooruit dan maar... maar je laat ronaldo toch wel heel ?
Geen voetbal aan het kijken ?quote:Op woensdag 30 juni 2004 21:52 schreef Timmah het volgende:
Moulin Rouge - El Tango de Roxanne
Rooooooxanne. You don't have to wear that dress tonight.quote:Op woensdag 30 juni 2004 21:52 schreef Timmah het volgende:
Moulin Rouge - El Tango de Roxanne
Het is al zo zielig dat hij een gele kaart kreeg omdat hij zijn shirt uitdeed...quote:Op woensdag 30 juni 2004 21:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
wrom?.
Moet ie de boel maar aanhouden.quote:Op woensdag 30 juni 2004 21:54 schreef Qecion het volgende:
[..]
Het is al zo zielig dat hij een gele kaart kreeg omdat hij zijn shirt uitdeed...
Ehm.. Neequote:Op woensdag 30 juni 2004 21:54 schreef Qecion het volgende:
[..]
Geen voetbal aan het kijken ?
Moulin Rouge roeleertquote:Op woensdag 30 juni 2004 21:57 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ehm.. Nee
quote:Op woensdag 30 juni 2004 21:47 schreef beaverhausen het volgende:
Waxje, ik weet nog steeds niet wat Spaanse Biefjes zijn..
quote:Op woensdag 30 juni 2004 21:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]dat zijn mensjes die een financieel dermate goed leven hebben dat ze design-kleertjes en design-haartjes hebben en dan mamma bellen en dat dan opeens de D voor hun bankrekeningsaldo is veranderd in een C en dat ze dan drankjes gaan proeven op terrasjes en alles en doen en zo maar doorgaan
Aaaahwquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:15 schreef Weemz het volgende:Ik wil terug in de H...
![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2004 21:46 schreef beaverhausen het volgende:
Alle portugezen zijn dood en moeten klootzakken!!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ja. enzo.quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:44 schreef Timmah het volgende:
Oh.. dus tis over enzo?
ouiquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:36 schreef beaverhausen het volgende:
KUT!
Auf Wiedersehenquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:51 schreef Idril-2 het volgende:
En ik ga nu jullie welterusten wensen
de kids welterusten zoenen
en m'n vriendje bellen
En? En? En?quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik ben weer terug van m'n date/meet/mini-meet.
't Was wel gezellig. Ik heb veel gezien.quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:59 schreef Timmah het volgende:
En? En? En?![]()
Okquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
't Was wel gezellig. Ik heb veel gezien.
Trusten!quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:03 schreef Andyvie het volgende:
Ik ga slapen. Truste!
Nee, ik heb geen seks gehad, geen bloot vel gezien, geen fysiek contact gemaakt, op een handdruk na.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:01 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ok
een zakelijke overeenkomst gesloten?quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen seks gehad, geen bloot vel gezien, geen fysiek contact gemaakt, op een handdruk na.
Ok... dat wilde ik horen..quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen seks gehad, geen bloot vel gezien, geen fysiek contact gemaakt, op een handdruk na.
Zelfs dat niet eens.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
een zakelijke overeenkomst gesloten?
Het was een kwestie van afwachten.quote:
Mja... nou eigenlijk drink ik rechtstreeks uit 't flesje, dus de smiley klopt niet.quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:20 schreef beaverhausen het volgende:
Het was een kwestie van afwachten..
kijk het zit zo: die h staat hier. wie kan hem wijzigen? juist, ikquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:15 schreef Weemz het volgende:Ik wil terug in de H...
![]()
gooi mij er maar uit!quote:Op donderdag 1 juli 2004 03:13 schreef WAik het volgende:
[..]
want we hebben te weinig plek...
neequote:Op donderdag 1 juli 2004 03:20 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
gooi mij er maar uit!
eenschquote:Op donderdag 1 juli 2004 01:26 schreef Jerruh het volgende:
stomme figo
hele toernooi geen poot gedaan en nu moest ie zonodig zijn energie kwijt!
en ronaldo is lekker :0. vooral toen ie geel kreeg voor het showen van zijn welgevormde...bovengevel.
BURRRP..
Jawel, jij ?quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:27 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Lekker geslapen.
Ook, na de nederlaagquote:Op donderdag 1 juli 2004 08:32 schreef Qecion het volgende:
[..]
Jawel, jij ?
Tja, de nederlaag was minder. Maarre, nog een fijne dag, ik moet gaan!quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:33 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ook, na de nederlaag.
Dankjewel, doeeeiquote:Op donderdag 1 juli 2004 08:38 schreef Qecion het volgende:
[..]
Tja, de nederlaag was minder. Maarre, nog een fijne dag, ik moet gaan!![]()
Da's mooi danquote:Op donderdag 1 juli 2004 10:06 schreef Dark_Killah het volgende:
Goed.
Ja wel lekker hequote:Op donderdag 1 juli 2004 10:11 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
En met jou![]()
*eensch*quote:Op donderdag 1 juli 2004 07:29 schreef Cybart het volgende:
ik vond het leuker toen van nistelrooy zijn shirt uit deed
qua aanzicht dan
Je bent nu ontslagen?quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:09 schreef Sunjammer het volgende:
Zo... en dat was weer een vergadering
stomme homo's ookquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*eensch*
quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:22 schreef Jerruh het volgende:
woei, frisch en fruutig maoke wai oos op veur nelliej voertaajdow!.
Je gejammer heeft niet mogen baten?quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:32 schreef Markie-Mark het volgende:
Hij is nu echt weg
en jullie gedragen je hequote:Op donderdag 1 juli 2004 12:32 schreef Markie-Mark het volgende:
Goedemiddag
Hij is nu echt weg
Maar vanavond Nelly Furtado
Gejammer???quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:37 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Je gejammer heeft niet mogen baten?
Eehm dat was ik eigenlijk niet van plan vanavondquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
en jullie gedragen je he
En hij had geen plekje meer in zijn koffer?quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:38 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Gejammer???
Nee hij is gewoon twee weken op vakantie, hij komt wel terug hoor
hij's nog niet de grens over of het begint alquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:39 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Eehm dat was ik eigenlijk niet van plan vanavond
Nee helaas niet, we hebben het nog geprobeerd maar het pastte echt nietquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:40 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
En hij had geen plekje meer in zijn koffer?
Ik had het niet over me misdragen op die manier hoorquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
hij's nog niet de grens over of het begint al
gij welquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:41 schreef Jerruh het volgende:
ik gedraag me wel heur.
bartjuh!!!!!!.
had je al een andere koffer geprobeerd behalve de beautycase?quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:41 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nee helaas niet, we hebben het nog geprobeerd maar het pastte echt niet![]()
Maar genoeg gejammerd, vanavond is het feest
vertelquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:41 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik had het niet over me misdragen op die manier hoor![]()
![]()
Dat kan ook op allerlei andere manieren![]()
Je kent Sjoerd, die neemt alleen een beautycase meequote:Op donderdag 1 juli 2004 12:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
had je al een andere koffer geprobeerd behalve de beautycase?.
markie!!!.
wheheh das waarquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:43 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Je kent Sjoerd, die neemt alleen een beautycase mee
Jerre!!!!![]()
Jerre het weekend na Lowlands moet je ook vrijhouden ( dus het weekend voor de Fokmeeting) dan gaan we het grootste feest ooit geven in Leerdam, Maria Spoekkie en ikquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wheheh das waar.
dat wordt een cabin bag voor zijn verjaardag.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:43 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Je kent Sjoerd, die neemt alleen een beautycase mee
Jerre!!!!![]()
Ok!!! We hebben het gisteravond besproken, en we zijn heel wat van planquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:54 schreef Jerruh het volgende:
ysklontke!!!!!!.
ok mark, ik zal het in de gaten houdenik kan nie teveel zondagen vrij maken
.
amai..quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:57 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ok!!! We hebben het gisteravond besproken, en we zijn heel wat van plan
* Nelly Furtado draait om alvast in de stemming te komen*
beatycase is toch groter dan een koffer?!quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
had je al een andere koffer geprobeerd behalve de beautycase?.
markie!!!.
die van jou misschien!quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:03 schreef WAik het volgende:
[..]
beatycase is toch groter dan een koffer?!![]()
neuhquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
die van jou misschien!.
Dan toch nietquote:Op donderdag 1 juli 2004 03:55 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Tssss
quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:08 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dan toch niet!
Hoi Jerruhquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:55 schreef Jerruh het volgende:
pompiedom
ladieda
ik verveel me.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:55 schreef Jerruh het volgende:
hey Dark_terminator!.
ow zeker!!!quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:02 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
. Gaat alles nog
?
waarom dan!?quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik heb een zes voor m'n stage gehaald, en voor het eerst sinds heel lang geleden vind ik dat het echt klinkklare onzin is dat ik er maar een zesje voor heb gekregen, vooral als ik kijk de werken van mijn klasgenoten en zelfs groepsgenoten is een zesje echt minimaal en volkomen onterecht.
omdat die vrouw een hoer is die een hekel heeft aan mij, en omdat ze het niet kan hebben dat ze het bij het verkeerde eind heeft wat mij betreft, ik zie meer dingen dan zij, en ze moet altijd terugvallen op hetzelfde excuus om mijn argumenten te beantwoorden.quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
waarom dan!?
en dat is?quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
omdat die vrouw een hoer is die een hekel heeft aan mij, en omdat ze het niet kan hebben dat ze het bij het verkeerde eind heeft wat mij betreft, ik zie meer dingen dan zij, en ze moet altijd terugvallen op hetzelfde excuus om mijn argumenten te beantwoorden.
stel je voor je onderneemt iets vier keer, en vier keer krijg je te horen dat het niet doorgaat, je krijgt duizend en een redenen waarom het niet kan doorgaan. Je schudt ja, en accepteert het, maar je bent behoorlijk gedemotiveert, want je toont eens interesse en dan word het telkens weer genadeloos neergeknald.quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:09 schreef Jerruh het volgende:
en dat is?
En wat zijn de vakantieplannen danquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik heb het gehaald, ik ben er niet tevreden mee, volgend jaar krijg ik een normale docent waarschijnlijk en niet zo'n stricte frusti-kip die een hekel aan me heeft.
boek dicht, einde verhaal.
tis nu vakantie
"Leerdam is ook bekend om de glasindustrie, uiteraard naast de kaas."quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:42 schreef Waxxer het volgende:
"Naast uiteraard de kaas, is Leerdam ook bekend om de glasindustrie"
quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:42 schreef Waxxer het volgende:
"Naast uiteraard de kaas, is Leerdam ook bekend om de glasindustrie"
Hai
ja rellen aan de Lingequote:Op donderdag 1 juli 2004 15:45 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
!
Tegenwoordig staat Leerdam vooral bekend om een zekere bisexueel die een keer in de paar weken weer opduikt, genaamd Jerre![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:45 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
!
Tegenwoordig staat Leerdam vooral bekend om een zekere bisexueel die een keer in de paar weken weer opduikt, genaamd Jerre![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja rellen aan de Linge.
sinds jouw coming out is de glasindustrie helemaal van slag en concentreert men zich nu op het maken van durex extra strong.
shut yer pie-hole.quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:36 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
En wat zijn de vakantieplannen dan
in Enschede is het ronduit KUTweer... en we zouden vandaag gaan barbequenquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:53 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, hier is het ook enigszins aan het betrekken.
speak for yourselfquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:33 schreef Waxxer het volgende:
Bief en ik straatcricketten liever
Oh ja, jij was liever limonademoederquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
speak for yourself
Wat ubergezellig toch weerquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:59 schreef ikbengeweldig het volgende:
Doei!!!!![]()
![]()
![]()
Ja, ik!quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:51 schreef blublub het volgende:
is er nog iemand?![]()
jeeeeeeeeejquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:53 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ja, ik!
*MSN-lijstje opschoon*
jeeeeeeeeeeeeeejquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik ook
Ach, er stonden nog mensen in die ik letterlijk jaren niet meer online heb gezien, dan mogen ze er wel eens uit, he?quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:55 schreef blublub het volgende:
[..]
jeeeeeeeeej
*andyvie feliciteert met het opschonen van zn MSN-lijst*
Ik hups niet... ik bouncequote:Op donderdag 1 juli 2004 19:56 schreef blublub het volgende:
[..]
jeeeeeeeeeeeeeej
*hupshups*
hups je mee?
*hups*
komt vast op hetzelfde neerquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hups niet... ik bounce![]()
![]()
das t zelfde maar dan in t engels mênquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hups niet... ik bounce![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:12 schreef beaverhausen het volgende:
*ook aanwezig is*
Brian & Justin!quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:09 schreef xman het volgende:
tvp
*mee doe*quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:13 schreef blublub het volgende:
[..]
ik zit nog neit op kamers, maar als ik dat wel zat zou de stad waarin ik woon niet echt het gemiddelde van alle steden zijn (laten we maar zeggen, hier is t een van de duurste steden van nederlandquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
voor de mensen die op kamers zitten... hoeveel betalen jullie per maand? En hoeveel oppervlakte is het.
Ah Beavie en Andijvie...je ziet meteen wie de kenners zijnquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Brian & Justin!
197 euro per maand voor 12 m2, inclusief electriciteit, gas, water, lucht, kabel en 100 mbit internet.quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
voor de mensen die op kamers zitten... hoeveel betalen jullie per maand? En hoeveel oppervlakte is het.
Uhuhquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:25 schreef xman het volgende:
[..]
Ah Beavie en Andijvie...je ziet meteen wie de kenners zijn
*Is boodschapjes doen*
quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:25 schreef xman het volgende:
[..]
Ah Beavie en Andijvie...je ziet meteen wie de kenners zijn
*Is boodschapjes doen*
Staat je leuk hoor, die bloosquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
De voor ¤10,- uit het schap of een echte?quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:10 schreef Marc_mga het volgende:
Nieuwe zonnebril
En nu een uitgebreide vakantie of ga je nu de hele zomer besteden met het ontwerpen van de tuin van de buren?quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:12 schreef Cazman het volgende:
[..]
Thanks
Om eerlijk te zijn heb ik een vakantiebaan aangenomen. Alleen me werk in het weekend gaat wat meer worden aangezien een collega van me geopereerd wordt. Dus werk ik smiddags en savonds elke week 4 dagen en alleen s'avonds 2 dagenquote:Op donderdag 1 juli 2004 21:14 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
En nu een uitgebreide vakantie of ga je nu de hele zomer besteden met het ontwerpen van de tuin van de buren?
Dat is idd niet echt een ontspannende vakantie te noemen zeg. Nou ja er komt wel meer geld binnen waar je dan ook minder tijd voor hebt om het uit te geven.quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:15 schreef Cazman het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik een vakantiebaan aangenomen. Alleen me werk in het weekend gaat wat meer worden aangezien een collega van me geopereerd wordt. Dus werk ik smiddags en savonds elke week 4 dagen en alleen s'avonds 2 dagen![]()
En je was net lekker aan het chatten met je grote liefde?quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:19 schreef Vlarp het volgende:
Bwaaaaaaaaaaaaaaahhh
KUT dag
Vanmiddag rond half 4 *poef* donker...
Half uur zonder stroom, en om 5 uur nog een keer 15 minuten..
Uhm, nee, ik was bezig een klant te helpen... en toen konden we dus niets meer. Heb omruilingen op papier moet opschrijven om ze later weer in te voeren.quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:21 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
En je was net lekker aan het chatten met je grote liefde?
Oeh dat is idd zeer irritant. Dan moet je echt alles dubbel doen en dan hopen dat je uit die berg papierwerk nog iets fatsoenlijks kan gaan maken.quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm, nee, ik was bezig een klant te helpen... en toen konden we dus niets meer. Heb omruilingen op papier moet opschrijven om ze later weer in te voeren.
En er is nu ook super veel werk blijven liggen tot morgen...
We hebben geluk dat het in de rustigste periode van het jaar is gebeurd...quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:26 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Oeh dat is idd zeer irritant. Dan moet je echt alles dubbel doen en dan hopen dat je uit die berg papierwerk nog iets fatsoenlijks kan gaan maken.
morgen is het weer werk-dagquote:Op donderdag 1 juli 2004 22:22 schreef Idril-2 het volgende:
Wehehe
Hij was "dus" echt ergens anders met z'n gedachten
* Vlarp ook, morgen is het weer vrij-dag
![]()
![]()
![]()
Wel goed enzo..quote:Op donderdag 1 juli 2004 22:32 schreef Waxxer het volgende:
hohohoooiiii
hoe gaat het met jullie allen?
Bonjour Weemzquote:Op donderdag 1 juli 2004 22:34 schreef Weemz het volgende:
hallow
Super! Nou ja, morgenavond weer want dan komtquote:Op donderdag 1 juli 2004 22:32 schreef Waxxer het volgende:
hohohoooiiii
hoe gaat het met jullie allen?
Heb je gegeten aan de zwemmersbar?quote:Op donderdag 1 juli 2004 22:29 schreef Waxxer het volgende:
Hahaai terug van zwemmen en heb ondertussen gegeten, dus nog maar een keertje
seurry heurquote:Op donderdag 1 juli 2004 22:45 schreef Timmah het volgende:
Beav, verdeurie.. wat heb je mij aangedaan, ik loop alleen maar Moulin Rouge enzo te zingen en te draaien.
Stiekem vind ik het ook helemaal niet erg hoorquote:Op donderdag 1 juli 2004 22:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
seurry heur
Stiekem had ik dat eigenlijk ook wel doorquote:Op donderdag 1 juli 2004 22:52 schreef Timmah het volgende:
[..]
Stiekem vind ik het ook helemaal niet erg hoor![]()
Geenquote:Op donderdag 1 juli 2004 22:48 schreef Cazman het volgende:
[..]
Heb je die tanden van die gast gezien? De tandenborstel is nog niet uitgevonden in Portugal
Stiekem weet ik dat ook wel heurquote:Op donderdag 1 juli 2004 22:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Stiekem had ik dat eigenlijk ook wel door
Is het voetbal nou nog niet voorbij.quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:00 schreef Weemz het volgende:
jaaaaaaaaaaa 1-0 voor de Grieken
Nu wel ja, nu zie je weer Jackquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:03 schreef Timmah het volgende:
[..]
Is het voetbal nou nog niet voorbij.
open er een topic over in erenpeequote:Op donderdag 1 juli 2004 23:07 schreef Dark_Killah het volgende:
Mijn topic is trouwens bijna uit.
Zo hoog zit het me nou ook weer nietquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
open er een topic over in erenpee
gelukkig maarquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:10 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Zo hoog zit het me nou ook weer niet![]()
Wel liev dat je me raad gafquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
gelukkig maar
Trustenquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:23 schreef Dark_Killah het volgende:
Maare, ik ga slapenNog een fijne avond verder.
*aai*quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:22 schreef Timmah het volgende:
* zucht *
* prrrr *quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*aai*
Voetbal is zo 2004quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:38 schreef Waxxer het volgende:
Nou die Griekjes kenne der wat van he
Maargoed, voetbal is zooooo passe, heb nu ook wel genoeg gezien van die sport voor de komende tig jaar
My Gift is My Sooooooong!quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:34 schreef beaverhausen het volgende:
Because we cancancan
quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:39 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
EN ik lees het ook nog
The French are glad to die for love. They delight in fighting duels. But I prefer a man who lives... and gives expensive... jewels.quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:39 schreef Timmah het volgende:
[..]
My Gift is My Sooooooong!
Bovendien zijn gele zwembroeken veel leukerquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:40 schreef Nuvole het volgende:
[..]
![]()
*zap*quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:39 schreef Nuvole het volgende:
Oke, ik dacht al dat het een matig verhaal was.
Iets anders dan:
Six Feet Under nu op 3 !!!!!!!
* stil *quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
The French are glad to die for love. They delight in fighting duels. But I prefer a man who lives... and gives expensive... jewels.
*notitie maakt voor volgende keer*quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:41 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Bovendien zijn gele zwembroeken veel leuker![]()
Ik heb vandaag een gele zwembroek gekochtquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:44 schreef Nuvole het volgende:
[..]
*notitie maakt voor volgende keer*
ik moest toch iets doen, het werd weer zo stil hier...![]()
Tall, dark and handsome!quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:46 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een gele zwembroek gekocht
Nadat ik die goddelijk lekkere tall-dark-handsome-tall guymet een gele zwembroek in de Otto zag staan
ik wel dan?quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:47 schreef Timmah het volgende:
Doe dit topic eens volpraten.... voor ik de fout maak de laatste post te doen...
Ik ben nog niet over mijn topic-open-fobie heen.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:30 schreef Nuvole het volgende:
<verhaal>
Ik zie hem helaas niet op de site van Otto staan maar de catalogus die ik toen in mijn handen had was echt veel beter ook dan de foto's op de site. Stonden echt modellen in waarvan je mond open viel, superleuk, lief, knap en lekker en toch niet té, perfect!quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:49 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Tall, dark and handsome!![]()
dat zijn de betere verkooptechnieken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |