Babette likkebaardt van Sasza, Wup heeft the hots for Niels. Ik ben een enorme Lizzyfan. Dan blijft er voor Daan niets meer over. Bovendien: uit het oog, uit het hart.quote:Op maandag 12 juli 2004 20:28 schreef Noa-lynn het volgende:
Wat hebben sommige hier tegen Sander Foppele!Trouwens een leuke agenda!
In het oog ook nooit in 't hart geweestquote:Op maandag 12 juli 2004 20:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Babette likkebaardt van Sasza, Wup heeft the hots for Niels. Ik ben een enorme Lizzyfan. Dan blijft er voor Daan niets meer over. Bovendien: uit het oog, uit het hart.
op nikki lijk ik wel zelfde kleur haar en ogen en ongeveer zelfde figuurquote:Op zondag 11 juli 2004 20:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, vooral als ze haar strakke rose ondergoed draagt.
Foto?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:43 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
op nikki lijk ik wel zelfde kleur haar en ogen en ongeveer zelfde figuur![]()
Ik hoop dat je niet die Niels bedoelt die eerst Daan speelde, die was pas erg!!!!!!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:47 schreef Noa-lynn het volgende:
Nou Niels is ook wel goed hoor!
Maar Daantje valt niet tegen!
Maar dan heb ik toch liever Lizzy (1 en 2), Gina, Lotus of Margot.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:47 schreef Noa-lynn het volgende:
Nou Niels is ook wel goed hoor!
Maar Daantje valt niet tegen!
Inderdaad. Die halve haan was constant onverstaanbaar en hij had een kop als een linkse klomp. Hij maakt samen met Tim Zweije zo af toe reclame voor een ovenfritesfabrikant.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:47 schreef soapie het volgende:
Ik hoop dat je niet die Niels bedoelt die eerst Daan speelde, die was pas erg!!!!!!
Wat ook 3x niks is.......quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hij maakt samen met Tim Zweije zo af toe reclame voor een ovenfritesfabrikant.
Tim Zweije zette de rol van Jannes prima neer.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:59 schreef soapie het volgende:
Wat ook 3x niks is.......
Nou!? Komt die foto nog?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:43 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
op nikki lijk ik wel zelfde kleur haar en ogen en ongeveer zelfde figuur![]()
Wat heb je ervoor over????quote:Op woensdag 14 juli 2004 07:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nou!? Komt die foto nog?
Net wakker? Ik wil een foto van jou om te zien of je daadwerkelijk op Nikki lijkt.quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:40 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Wat heb je ervoor over????![]()
![]()
![]()
Dus vraag ik wat je ervoor over heb om mijn foto te zien (ben namelijk blutquote:Op woensdag 14 juli 2004 17:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Net wakker? Ik wil een foto van jou om te zien of je daadwerkelijk op Nikki lijkt.
Ik ben ook blut.quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:37 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Dus vraag ik wat je ervoor over heb om mijn foto te zien (ben namelijk blut)
Dat betekent dus dat ze zeker nog tot 1 januari in ONM blijft te zien. De opnamen liggen meestal 4 à 5 maanden vooruit.quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:24 schreef MirSus het volgende:
Deze week heeft ze overigens haar laatste ONM-opnames...bye bye Ellen
Eerder oktober/november...(maar januari zou leuk zijn!quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat ze zeker nog tot 1 januari in ONM blijft te zien. De opnamen liggen meestal 4 à 5 maanden vooruit.
Wat mij betreft mag Do er nog tot 2035 bij blijven. Kan ze geleidelijk aan de rol van Aafke overnemen. Ellen is kewl, zolang die halve lul (eikel) van haar er niet bij is. In zijn aanwezigheid slaat de verbramming toe, maar Ellen is solo TOP! Victor moet weer op de proppen komen om met zijn breinrestant de boel eens aardig op stelten te zetten: Tuur opknopen, Hugo niet-chemisch castreren. Joost wordt in het kader van zijn polderhorror gedwongen om de moorden te filmen. Een nieuw soort tv: realityhorror.quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:46 schreef MirSus het volgende:
Eerder oktober/november...(maar januari zou leuk zijn!)
quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Oh en dan vergeet ik nog iets: Lizzy moet niet door de tractor worden vermorzeld.
Vuile smerige $^%$$^)*&() die je bent!quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:02 schreef Svensational het volgende:
Jij bent duidelijk geen echte ONM-fan. Yorin heeft een tijdje geleden al "per ongeluk" laten uitlekken dat Lizzy Vehmeier in aflevering 4 van het nieuwe seizoen komt te overlijden.
Je zit me hier gewoon vierkant te besodeflikkeren, hè? Is dit mijn straf voor het uit de duim zuigen van een paar verhaaltjes?quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:55 schreef Svensational het volgende:
Tja, dat had ik ook liever gezien. That's life
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |