Doe ik!! Zet de drank maar vast koud!!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kom eens langs voor borrel. Dan kun je gelijk mijn Frans updaten.
Foppele heeft geen fans.....quote:
Ik heb alleen Glühwein.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:07 schreef babette21 het volgende:
Doe ik!! Zet de drank maar vast koud!!![]()
Och kom nou! Jij glijdt toch voor 'm als boter!quote:Foppele heeft geen fans.....![]()
Daar doe ik 't niet voor...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb alleen Glühwein.
Uitglijden over m'n eigen kots ja.....quote:Och kom nou! Jij glijdt toch voor 'm als boter!
Okay! Dan krijg je Strohrum (80%)quote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:24 schreef babette21 het volgende:
Daar doe ik 't niet voor...![]()
Je zit nog in de ontkenningsfase. Joyce viel op 'm. Kyra viel op 'm. Suzy viel op 'm. En Babette ook!quote:Uitglijden over m'n eigen kots ja.....
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
Okay! Dan krijg je Strohrum (80%)
quote:Je zit nog in de ontkenningsfase. Joyce viel op 'm. Kyra viel op 'm. Suzy viel op 'm.
quote:En Babette ook!
Jij niet?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 21:55 schreef babette21 het volgende:
die valt op alles wat rondloopt
Bets vrienden, of iets wat ze als een lekkernij zag, hadden vaak toch ook een hoog sukkelgehalte:quote:Bet viel op Sasza.... da's tenminste een echte kerel!!!!
Nee ik val niet op sukkeltjes als jijquote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jij niet?![]()
Sasza: blonde god die ook nog eens loyaal bleek te zijn, bleef tenslotte trouw aan zijn wandelende lijkje terwijl de gehele vrouwelijke cast op hem geilde...quote:Bets vrienden, of iets wat ze als een lekkernij zag, hadden vaak toch ook een hoog sukkelgehalte:
1. Sasza Nagy (ongeloofwaardige homo die een hetero probeert uit te beelden)
2. Ticho Steiner (info: zie Sasza)
3. Jasper Bronkhorst (had het niet eens in de gaten dat Bet al met Olaf rammelde)
4. Olaf Zwart (behalve een sukkel ook nog een geldgeile psychopatische oplichter)
Ik val ook niet op sukkeltjes. Ik val meer op Floors en Lizzy's.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:28 schreef babette21 het volgende:
Nee ik val niet op sukkeltjes als jij![]()
Daarom is Sazsa zo'n lul. Trouwen met een hoopje ellende en straks janken dat hij weduwnaar is geworden.quote:Sasza: blonde god die ook nog eens loyaal bleek te zijn, bleef tenslotte trouw aan zijn wandelende lijkje terwijl de gehele vrouwelijke cast op hem geilde...Ondanks dat dit hem wel sierde heb ik altijd gehoopt dat Bet en Sas ooit een item zouden worden... helaas, het mocht niet zo zijn...
![]()
Ticho was nog erger dan Bram. Steunde Alexander de hele tijd, i.p.v. 'm onder de kloten te schoppen nadat hij wist dat hij werd belazerd.quote:Ticho: homo indeed, en daarnaast de directe oorzaak van het feit dat Babette haar scherpe randjes verloor... Eigenlijk was Ticho de "Bram van de jaren 90"....![]()
Een lul vervangen door een klootzak is ook niet echt bevorderlijk.quote:Jasper: nog zo'n relnicht, vroeg me echt af wat ze met al die mietjes aanmoest... Gelukkige werd hij snel aan de kant gezet...![]()
Voor Olaf bestond er maar een straf. Hij zag het in en loste het met Russisch roulette keurig op.quote:Olaf: oerlelijk maar errug cool. Hoewel die rat alleen maar voor het grote geld ging en het weken van te voren al duidelijk was dat ie mijn "heldin" (oke, overdrijven is ook 'n vak) pijn ging doen heb ik echt genoten van die verhaallijn. De vete die ontstond tussen Babette & Aafke, Bettina die maar geld bleef dokken en Olaf die uiteindelijk - toen ie haar écht leuk vond - kon vertrekken...![]()
Ja, ware het niet dat ze de ene al sufneukte toen het met de andere nog aan was. Dat is onwijs breezahgedrag.quote:Trouwens, jij bestempelt Babette elke keer als 'n onwijze slet maar feitelijk gezien heeft ze maar 4 kerels gehad in 5 jaar tijd (Casper, Ticho, Jasper en Olaf)... Vind ik - zeker voor 'n soap - behoorlijk braaf...
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
1. Sasza Nagy (ongeloofwaardige homo die een hetero probeert uit te beelden)
En Aafke had er de afgelopen 10 jaar 6:quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:28 schreef babette21 het volgende:
Trouwens, jij bestempelt Babette elke keer als 'n onwijze slet maar feitelijk gezien heeft ze maar 4 kerels gehad in 5 jaar tijd (Casper, Ticho, Jasper en Olaf)... Vind ik - zeker voor 'n soap - behoorlijk braaf...
hangt vanaf waar je op valtquote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat mag je alleen maar tegen me zeggen als je een ontzettend lekker wijf bent!![]()
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, ware het niet dat ze de ene al sufneukte toen het met de andere nog aan was. Dat is onwijs breezahgedrag.
Aafke is de Ross (Friends) van ONM: heeft de neiging om met iedereen te trouwen! 6 huwelijken (waarvan 2x met Ed) en een verloving (met Rutger)....quote:Op zondag 11 juli 2004 05:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
En Aafke had er de afgelopen 10 jaar 6:
1. Jan Reitsema
2. Ed Couwenberg
3. Rutger Helligers
4. Miguel Zwart
5. Wouter Lansink
6. SjokSjok
Op lekkere Lizzy's....quote:Op zondag 11 juli 2004 13:08 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
hangt vanaf waar je op valt![]()
![]()
En dan te bedenken dat die arme Bettina en Liesje niet in staat zijn om er slechts eentje aan de haak te slaan. Zelfs Renée heeft in de loop der tijd meer succes gehad.quote:Op zondag 11 juli 2004 15:33 schreef babette21 het volgende:
Aafke is de Ross (Friends) van ONM: heeft de neiging om met iedereen te trouwen! 6 huwelijken (waarvan 2x met Ed) en een verloving (met Rutger)....![]()
Ik snap niet dat Ed met haar hertrouwde. Als mijn vrouw het met een ander doet kan ze opsodeflikkeren.quote:Op zondag 11 juli 2004 15:33 schreef babette21 het volgende:
Aafke is de Ross (Friends) van ONM: heeft de neiging om met iedereen te trouwen! 6 huwelijken (waarvan 2x met Ed) en een verloving (met Rutger)....![]()
Bettina heeft 'n relatie gehad met Frank en Liesje heeft de lakens gedeeld met Vic...quote:Op zondag 11 juli 2004 16:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
En dan te bedenken dat die arme Bettina en Liesje niet in staat zijn om er slechts eentje aan de haak te slaan. Zelfs Renée heeft in de loop der tijd meer succes gehad.
Dat was maar van korte duur, want Frank betrapte Bettina toen ze kleine Jannes een muilpeer gaf en toen maakte hij het uit. Wat moest hij toch met die ouwe knar?quote:Op zondag 11 juli 2004 16:50 schreef babette21 het volgende:
Bettina heeft 'n relatie gehad met Frank
Ik vroeg me al af waarom Liesje gescheurd beddegoed heeft.quote:en Liesje heeft de lakens gedeeld met Vic...![]()
Heeft al met al wel een paar maanden geduurd, ze woonden zelfs praktisch samen... Da's voor Bettina een absoluut record! Wat Frank met haar moest heb ik ook nooit begrepen, ik werd al onpasselijk bij 't idee...quote:Op zondag 11 juli 2004 16:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat was maar van korte duur, want Frank betrapte Bettina toen ze kleine Jannes een muilpeer gaf en toen maakte hij het uit. Wat moest hij toch met die ouwe knar?
Uiteindelijk liep de relatie op de klippen, want de woning van Frank was te klein geworden om alle containers met formaldehyde op te slaan. Bovendien gingen Franks uien al schieten omdat hij Julia leerde kennen.quote:Op zondag 11 juli 2004 17:10 schreef babette21 het volgende:
Heeft al met al wel een paar maanden geduurd, ze woonden zelfs praktisch samen... Da's voor Bettina een absoluut record! Wat Frank met haar moest heb ik ook nooit begrepen, ik werd al onpasselijk bij 't idee...
die nieuwe????????quote:Op zondag 11 juli 2004 16:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Op lekkere Lizzy's....![]()
Ja, vooral als ze haar strakke rose ondergoed draagt.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:59 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
die nieuwe????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |