't Is dat je het zelf zegt .....quote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:04 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
hey ik wilde nog iets vrage
misschien ben ik een beetje lastig maargoed
NEE!quote:heeft iemand caps van joyce en arthur samen of/en van joyce met die briefopener in de hand toen ze arthur wilde vermoorde????
Vrolijke bui zeker?????quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
't Is dat je het zelf zegt .....
[..]
NEE!
Jawel zeg het nu maar eerlijkquote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:00 schreef Riann het volgende:
Jawel zeg het nu maar eerlijk![]()
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:22 schreef babette21 het volgende:
* Babette is back in town *
Ja, dat weet ik nogquote:Sven: ik heb nooit gezegd dat ik Chris een goeie acteur vind.
Meer een geval van "Tais-toi et sois beau" remember???
Il fault soufrir pour être beau?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:22 schreef babette21 het volgende:
Sven: ik heb nooit gezegd dat ik Chris een goeie acteur vind.
Meer een geval van "Tais-toi et sois beau" remember???
Oui...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
Il fault soufrir pour être beau?
Il fault être malade dans la tête pour être beau?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:27 schreef babette21 het volgende:
Oui...
Aan de lerares Nederlands denk je blijkbaar ook niet......quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:34 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
bedankt ik dee me best om deze vakantie niet aan men lerares frans te hoeve denke
Die vraag kun je het beste aan Wup voorleggen. Zij heeft caps bij de kilo's. Volgens mij ook van Joyce met de briefopener.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:35 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
maaar ik ben echt heel lastig( vraag maar aan wiv)
maar echt niemand caps van joyce die arthur te lijf wil gaan met briefopener of van joyce en arthur samen???????????????????????????/
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:35 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
maaar ik ben echt heel lastig( vraag maar aan wiv)
maar echt niemand caps van joyce die arthur te lijf wil gaan met briefopener of van joyce en arthur samen???????????????????????????/
Mottikmetdieonzin?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:51 schreef babette21 het volgende:
ONM TOURNAMENT - Favo Liefdeskoppel [ronde 3]
Allemaal even stemmen!!!!
Jij??? Helemaal niks!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
Mottikmetdieonzin?
Rustig maar. Franstalige les op school is voor mij dik 20 jaar geleden. Dan kan men wel eens wat vergeten.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:48 schreef babette21 het volgende:
Jij??? Helemaal niks!
Ga jij eerst maar aan je Frans werken, je zinnen zijn te krom om over naar huis te schrijven, evenals je spelling.... (il faut = zonder L, souffrir met dubbel F...)![]()
Kom eens langs voor borrel. Dan kun je gelijk mijn Frans updaten.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:48 schreef babette21 het volgende:
Ga jij eerst maar aan je Frans werken, je zinnen zijn te krom om over naar huis te schrijven, evenals je spelling.... (il faut = zonder L, souffrir met dubbel F...)
ik heb geen lerares nederlands maar een LERAARquote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Aan de lerares Nederlands denk je blijkbaar ook niet......
Thanx je bent een schatquote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voor "Joyce met briefopener" : zie logo van Iwan's tweede zomerquiz!!!
Thanx je bent een schatquote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Die vraag kun je het beste aan Wup voorleggen. Zij heeft caps bij de kilo's. Volgens mij ook van Joyce met de briefopener.
Dat mag je alleen maar tegen me zeggen als je een ontzettend lekker wijf bent!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:07 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Thanx je bent een schat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |