Ja, die urinisten zijn tijdelijk weg.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:50 schreef Wup het volgende:
ow dat mocht hier niet meer he?
nou ja, de klagers daarover zijn toch op vakantie.....
I'm still herequote:Op donderdag 8 juli 2004 21:50 schreef Wup het volgende:
ow dat mocht hier niet meer he?
nou ja, de klagers daarover zijn toch op vakantie.....
dat was toch al verfilmd?quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:54 schreef Svensational het volgende:
Hidde Maas en Chris Zegers gaan in de Kameleon spelen.
haha oke sorry voor het foute naampje, ik was het even vergeten.....ik heb me volgens mij een hele tijd netjes gedragen dus je mag het me zonder straf vergevenquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:56 schreef Svensational het volgende:
I'm still here
Deel 2 nuquote:Op donderdag 8 juli 2004 23:00 schreef Wup het volgende:
[..]
dat was toch al verfilmd?
Alleen je smilie vast-aan-woord is irri:Pquote:Op donderdag 8 juli 2004 23:02 schreef Wup het volgende:
[..]
haha oke sorry voor het foute naampje, ik was het even vergeten.....ik heb me volgens mij een hele tijd netjes gedragen dus je mag het me zonder straf vergeven
* Wup is niet zo een voorstander van smileys, dus spatie weglaten moet flink gepromoot worden hier..quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:14 schreef Svensational het volgende:
Alleen je smilie vast-aan-woord is irri:P
Huh? Denken wij voor het eerst hetzelfde?quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:35 schreef Svensational het volgende:
ik heb geen idee wat ze gaan spelen, Chris Zegers id idd een baggeracteursorry babette
HIDDE MAAS is KLOMPSMAquote:Op donderdag 8 juli 2004 23:25 schreef Wup het volgende:
[..]
Wat gaat Hidde Maas voor bad guy spelen?
gaat ie kleine boerenjochies wurgen? (ik weet Kameleon niet mee zo, het is iets te lang geleden dat ik dat gelezen heb, maar er kwam ongetwijfeld een badguy in voor).
Ik heb de laatste tijd niet alles gelezen... maar ik ga voor je op zoek!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:24 schreef Wup het volgende:
Iwan, ik heb het al eens eerder gevraagd maar misschien heb je het toen niet gezien dus ik probeer het nog een keertje, heb jij een aantal mooie caps van Claire & Sid?
ahh, bij voorbaat dankquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:34 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb de laatste tijd niet alles gelezen... maar ik ga voor je op zoek!
Nee, jij niet, hè? Opscheppertje!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:07 schreef Riann het volgende:
deze vond ik niet moeilijk moet ik eerlijk zeggen
Jaloersquote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee, jij niet, hè? Opscheppertje!![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 17:22 schreef Riann het volgende:
Jaloers![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |