Leer eens schrijven. Die fouten maakt mijn kleine neefje van groep 4 al niet meer. Het is LizzY!!!!!!!!quote:Op maandag 5 juli 2004 00:23 schreef dunn0w het volgende:
Lizziegehalte.....???.
quote:Op maandag 5 juli 2004 01:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Leer eens schrijven. Die fouten maakt mijn kleine neefje van groep 4 al niet meer. Het is LizzY!!!!!!!!
Ja, maar het is dus wel Lizzyquote:Op maandag 5 juli 2004 11:07 schreef dunn0w het volgende:
[..].. het is Lizzie.... ik dacht dat we die discussie al te vaak gehad hadden.....
![]()
\'t Is dat jullie maar weer eens weten wie er ALTIJD gelijk heeft.quote:Op maandag 5 juli 2004 12:18 schreef Svensational het volgende:
Ja, maar het is dus wel Lizzy
Ja, diegene ben jij!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:31 schreef dunn0w het volgende:
tis dat jullie maar weer eens weten wie diegene is die er ALTIJD voor zorgt dat andere mensen zich aan hem ergeren.
Het kan toch zijn dat je bent omgebouwd!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:31 schreef dunn0w het volgende:
Ik ben geen HEM ... maar goed WIV ...
Liselotte Poot?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:12 schreef Wup het volgende:
Natasja, de ombouw [ Liselotte Proot]
Dat was inderdaad één van de vele niks-lijntjes!!!!!!!!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:12 schreef Wup het volgende:
in de catergorie onzinnige verhaallijntjes voor Duuk
Ze moest haar ombouwing toch betalen?quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:48 schreef soapie het volgende:
Je moet toch als actrice wanhopig zijn wil je je voor zoiets lenen.
Zoiets zal het wel zijn ja.....quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ze moest haar ombouwing toch betalen?
Geef nou toch toe dat die "meid" een berenkop heeft. Moet een omgebouwde zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:56 schreef soapie het volgende:
Zoiets zal het wel zijn ja.....![]()
Je hebt helemaal gelijk!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Geef nou toch toe dat die "meid" een berenkop heeft. Moet een omgebouwde zijn.
As always.quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:05 schreef soapie het volgende:
Je hebt helemaal gelijk!!!!!!!!!!!!!!![]()
Als jij het zegt......quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
As always.
... dan weet je in het vervolg dat het zo is.quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:45 schreef soapie het volgende:
Als jij het zegt......
Tuurlijk.....quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
... dan weet je in het vervolg dat het zo is.
Ja, op 30 augustus begint het nieuwe seizoen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:51 schreef soapie het volgende:
Tuurlijk.....
Iemand nog iets leuks over ONM te melden?????![]()
Nou dat schiet al lekker op!!!!quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, op 30 augustus begint het nieuwe seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |