ik denk dat JongZuid niet erg veel tijd vergt, meer een soort vriendendienst lijkt me dat.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:04 schreef babette21 het volgende:
Maar ik heb niks met Jong Zuid dus vind ik Tamara's aanwezigheid daar 'n beetje zinloos; als ze zo nodig wil acteren, laat het d'r dan op tv doen!!
dat minuscule rolletje was idd niet geweldig en eigenlijk ook niet noemenswaardig. ze heeft ook nog een keer een gastrol gespeeld in Costa, heb ik niet gezien maar lijkt me ook sowieso niet zo bijzonder op je CV staan.... hebben ze nl allemaal wel ingespeeld....quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:18 schreef Wup het volgende:
ik denk dat JongZuid niet erg veel tijd vergt, meer een soort vriendendienst lijkt me dat.
de laatste keer dat ik Tamara op tv heb gezien was een gastrolletje in Meiden van de Wit en op grond daarvan vind ik het niet zo heel vreemd dat ze niet in de rij staan haar voor een rolletje te vragen...
nee je hebt gelijk, dat was heel wat minder schadelijk dan wat Chris Zegers die serie aandeed:)quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:22 schreef babette21 het volgende:
dat minuscule rolletje was idd niet geweldig en eigenlijk ook niet noemenswaardig. ze heeft ook nog een keer een gastrol gespeeld in Costa, heb ik niet gezien maar lijkt me ook sowieso niet zo bijzonder op je CV staan.... hebben ze nl allemaal wel ingespeeld....![]()
Ik zou het leuk vinden als Jop Joris echt een polderhorrorfilm regisseert, met in de hoofdrollen zichzelf en de andere ONM'ers. Zijn film, zoals in ONM, maar dan echt op het witte doek en dvd.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:07 schreef Wup het volgende:
Een leuke telefilm met een zooitje (ex-)ONM acteurs lijkt me wel wat......
De tweede ronde is bij deze begonnen!!!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:25 schreef babette21 het volgende:
Ik ga vanmiddag stemmen tellen dus wie nog wil meebepalen: wacht niet te lang!!
ONM TOURNAMENT - Favo Liefdeskoppel [ronde 2]
haha zal dat even storm gaan lopen bij de bioscopen....quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik zou het leuk vinden als Jop Joris echt een polderhorrorfilm regisseert, met in de hoofdrollen zichzelf en de andere ONM'ers. Zijn film, zoals in ONM, maar dan echt op het witte doek en dvd.
Ja, alles van die vieze geilbakken die naar Nikki(e) gaan kijken en op haar kwijlen tijdens de première.quote:Op zondag 4 juli 2004 02:04 schreef Wup het volgende:
haha zal dat even storm gaan lopen bij de bioscopen....
Nou heb je die mooie meid eraf gekniptquote:Op zondag 4 juli 2004 02:00 schreef Wup het volgende:
cadeautje voore Babette;)
boxvriendje voor Niels....
[afbeelding]
Ha, dank je welquote:Op zondag 4 juli 2004 14:46 schreef Wup het volgende:
cadeautje voor Svensational:)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
de Zomerse Zaterdagavond, 03 juli 2004
Esther Schouten een of andere wereldkampioen boxen, ik weet verder ook niet precies.quote:Op zondag 4 juli 2004 17:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wie is dat paard op de laatste foto?
Boxen? Vandaar de ingedeukte muil.quote:Op zondag 4 juli 2004 17:41 schreef Wup het volgende:
Esther Schouten een of andere wereldkampioen boxen, ik weet verder ook niet precies.
Nee niet gezien, en niks gemist ook zo te horen!!!!!!quote:Op zondag 4 juli 2004 18:24 schreef Svensational het volgende:
Hebben jullie trouwens ook toevallig dat programma gezien voor de Zomerse Zaterdagavond??? Met Paul de Leeuw, dat was echt zo'n saai k*t-programma
Wat heeft dat met dit topic te maken?quote:Op zondag 4 juli 2004 18:24 schreef Svensational het volgende:
Hebben jullie trouwens ook toevallig dat programma gezien voor de Zomerse Zaterdagavond??? Met Paul de Leeuw, dat was echt zo'n saai k*t-programma
Ga weg! Lizzy is top. Enquote:Op zondag 4 juli 2004 20:42 schreef Noa-lynn het volgende:
Niels en Sasza zijn top!
De beide Lizzy's waren hierin te bewonderen.quote:Op zondag 4 juli 2004 19:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat heeft dat met dit topic te maken?
Omdat het Lizzygehalte hier te laag is.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:07 schreef dunn0w het volgende:
Jaja Wiv nu weten we het wel ...... wat heeft het voor nu om het 4 keer te zeggen per topicbladzijde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |