Zeg Wup, is dat 't topic dat ik voor je verpestte? Ik weet het niet meer.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:23 schreef Wup het volgende:
'Gone with season XI' was inderdaad een onderdeeltje van het Wup topic #50 "het grote ode aan Arthur & Claire topic". Misschien plaats ik de rest ook nog wel eens in een goed buitje ....
* Svensational hoopt op een super goede bui van Wup vandaagquote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:23 schreef Wup het volgende:
[..]
'Gone with season XI' was inderdaad een onderdeeltje van het Wup topic #50 "het grote ode aan Arthur & Claire topic". Misschien plaats ik de rest ook nog wel eens in een goed buitje ....
Na mijn reactie hierboven zal dat bij Wup niet meer 't geval zijn.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:29 schreef Svensational het volgende:
Svensational hoopt op een super goede bui van Wup vandaag
hahaquote:Op vrijdag 2 juli 2004 01:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Na mijn reactie hierboven zal dat bij Wup niet meer 't geval zijn.
Nou. Daar heb je dan rijkelijk lang over gedaan.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 02:22 schreef Wup het volgende:
Wup heeft eindelijk ontdekt dat als je een spatie vergeet je code krijgt ipv zo een irritante smiley.....
Die maak jij inderdaad nooit.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 07:35 schreef Wup het volgende:
dat krijg je als je nooit typefoutjes maakt;)
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 07:35 schreef Wup het volgende:
maar terug ontopic maar weer eens.....
verder wat dom geklets over kleding, maar deze Wup is blij want kan in elk geval nog 2 maanden van La Claire genieten.quote:In navolging van haar collega's Dennis Overeem, Dominque van Vliet, Kenan Raven, Hidde Maas en Tom Mickers [ note Wup: Pauline van Rhenen is blijkbaar de moeite van het noemen niet waard] verlaat ook Kim Pieters binnenkort het acteursteam van 'ONM'. 'Ik heb zelf de knoop doorgehakt om na tweeënhalfjaar op te stappen. Ik maak deze zomer af en ben dan nog tot eind oktober in de serie te zien. '
'Hoe het met mijn personage Claire Simons gaat aflopen? Daar mag ik natuurlijk nog niets over zeggen. Wel staat vast dat ze in het nieuwe seizoen weer veel problemen zal veroorzaken. Er komt na de zomer een heel nieuw ziekenhuis met nieuwe acteurs, en die zullen allemaal nieuwe ontwikkelingen op gang gaan brengen. Maar voorlopig blijft Claire als arts op de afdeling Spoedeisende Hulp werken. Hoe het haar verder zal vergaan, moet iedereen maar gaan bekijken.'
Lizelotte ofzoquote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wie's dat lelijke ding naast Tamara?
Ach, dat lelijke scharminkel uit Costa 2? Lizelotte van Dijk?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:34 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Lizelotte ofzo
Dat was dan het moment waarop de serie begon te verloederen. Hadden ze Georgina Verbaan er maar in gelaten.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:02 schreef Noa-lynn het volgende:
Ja dat is Lizelotte van Dijk.Ze speelde Vicky Biesmarck in costa 2.
Ja, vooral met het "schoonmaken" van de toiletten. Boem! Flats! Froukje onder de stront.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:16 schreef Noa-lynn het volgende:
Ja! Georgina als de onhandige Janet was heel leuk.Met al die klusjes die ze ook deed.
Ik ben je moeder niet.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:04 schreef dunn0w het volgende:
Nee mam.. dat was net zo smerig..
Oh niet?.. oh okequote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik ben je moeder niet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ze spelen samen in Jong-Zuid. Tamara speelt het zusje van Lizelotte. Tis een gastrolquote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:14 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Oh niet?.. oh oke.
Maar weet jij of die Tamara samen met Liselotte in Jong-zuid speelt?
Costa! is nooit leuk geweest.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat was dan het moment waarop de serie begon te verloederen. Hadden ze Georgina Verbaan er maar in gelaten.
Nee niet echt nee... het laatste seizoen heb ik ook niet eens meer gezien...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Costa! is nooit leuk geweest..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |